Neviena ierīce nav ideāla un lietotāji ik pa laikam saskaras ar dažādām viedierīces nespējām lietošanas laikā. Īpaši tas attiecas uz viedierīcēm, ko pirmajās pāris tirgošanas dienās iegādājas 13 miljoni lietotāju. Iepriekš Apple ir nācies atkauties no pāris vecāku iPhone modeļu uzbūves niansēm. Skaļākie pārmetumi izskanējuši iPhone 6 Plus locīšanās dēļ, kā arī bija problēmas ar iPhone 4 tā saucamo “nāves tvērienu”, kad viedtālrunim pazuda “zona”.
iPhone 6s un 6s Plus arī saņem pāris pārmetumus no lietotājiem. Dažos gadījumos Home poga/Touch ID pirkstu nospiedumu nolasīšanas skeneris kļūstot neciešami karsts un neesot iespējams pamodināt iPhone 6s. Izskanējušas arī problēmas ar pēkšņu iPhone 6s izslēgšanos lietošanas laikā. Apple tehniskā atbalsta forumā minēts, ka 3D Touch iespēja ne vienmēr strādā ideāli, kā arī iebūvētie skaļruņi dažkārt čerkstot.
Pagaidām sūdzību skaits pret iegādāto iPhone 6s un 6s Plus apjomu uzskatāms par niecīgu. Redzēsim, kā turpmāk attīstīsies iPhone 6s un 6s Plus publiskā kvalitātes kontrole.
Nu vot, atkal…vispirms viņiem grūti pavadīt nakti rindā, tad viņiem kautkas nestrādā riktīgi…varbūt pēcpirkuma stress, pēc pirkuma intensīvas testēšanas pietrūkst atpūtas un tāpēc kautko nesaprot līdz galam?
Gaidam komentāru par Hujavei P8 lielisko skaļruni, pirksta slidināšanas pa ekrānu lielisko pieredzi, kas, apvienota ar nelielu 20 sekunžu ilgu ķimerēšanos pa telefona settingiem, lieliskajā tālrunī tiek elementāri apvienota ar bezgalīgu baterijas darbības laiku, lielisku (spoguļkameras līmeņa) kameru un, protams, Android OS perfektu darbību (arī mīnus 30 grādos, kādu tizlie iPhone lietotāji (kā visiem zināms, tīņi, kam trūkst uzmanība) nevar paciest).
nu nepukojies, LV vēl ir reliģijas brīvība un pat i-kulta priekšmetus drīkst šad tad pakritizēt un i-kulta adeptiem nevajadzētu ņemt ļaunā!
Neviens nav iedeāls, pat Iphone… Lai arī ka censtos.
Katru gadu tādas baumas uzpeld, ja arī gadās brāķis, tad to var samainīt pret jaunu un viss kārtībā, nepatīk šie dzeltenie raksti.
Man arī pagājušajā gadā nācās iegādāties vienu no pirmajiem iPhone 6 (no LMT), kuram nedaudz knikšķēja stikliņa viens stūris. Nodevu, pēc nedēļas saņēmu pilnīgi jaunu – nekādu problēmu līdz pat šodienai. iPhone problēmas risinās ātri un vienkārši.
Mani šī problēma piemeklēja pirms 2 nedēļām, lai gan iPhone 6 izmantoju jau kopš jūnija. Darbā, bakstot telefonu, sapratu, ka kaut kas nav kārtībā, proti, ekrāna labais apakšējais stūris diezgan nopietni klikšķēja. Pietiekami nopietni, lai EUR 800 vērtai ierīcei uz kaut ko tādu nevarētu pievērt acis. Lai gan telefons iegādāts LMT, aizvedu pa taisno uz Capital servisu Ganību dambī, no kuriem pēc 3 dienām saņēmu ziņu – variet braukt pakaļ savam jaunajam telefonam.
Kas nedaudz samulsināja – telefons bija kritis un uz ekrāna uzliktais aizsargstikls bija iešķīdis, tāpēc, manuprāt, manā gadījumā šī problēma varēja rasties kritiena rezultātā (sākotnēji šis defekts telefona ekrānam nebija). Bet neko, pat neiedomājās ko tādu teikt un pieņēma telefonu apmaiņai.. Cepuri nost.
Varbūt kāds Samsung, LG lietotājs varētu izstāstīt, kā šie ražotāji cīnās ar brāķu/neveiksmīgu eksemplāru nomaiņu/labošanu?! :)
Ha.Man nav iPhone un nav arī nekādu sūdzību !
Diezgan loģiski, kā teica Bigijs: “Mo money, mo problems!”