Web Analytics
More
    Reklāma

    Ford iepazīstina ar apvidus automobiļu un pilnpiedziņas izaugsmes plāniem Eiropā

    Jaunākie raksti

    Ford of Europe paziņojis par saviem plāniem paplašināt piedāvāto automobiļu klāstu un palielināt pārdošanas apjomus strauji augošajā apvidus automobiļu segmentā Eiropā, kā arī ievērojami papildināt savu piedāvājumu ar pilnpiedziņas tehnoloģijām. Sākot no lielizmēra apvidus automobiļa Edge nākamā gada pirmajā pusē, Ford plāno turpmāko trīs gadu laikā tirdzniecībā laist piecus pilnīgi jaunus vai pārveidotus automobiļus, kas konkurēs apvidus automobiļu un krosoveru tirgū Eiropā.

    2016.gadā Ford plāno Eiropā realizēt 200 000 apvidus automobiļu, kas ir par 200% vairāk nekā 2013.gadā. Kā prognozē IHS – uzņēmums, kas nodarbojas ar pārdošanas nozares pētīšanu, kopumā apvidus auto pārdošanas apjomi no 20% no kopējā pārdotā pasažieru automobiļu skaita 2014.gadā pieaugs līdz 27% 2020.gadā.

    Reklāma

    „Ford visā pasaulē jau gadu desmitiem bijis līderis apvidus automobiļu jomā, un tagad tiks piedāvāta Eiropas automobiļu sērija, kas apvienos modernu dizainu, vieglu dinamiku un degvielas ekonomiju, kas ir galvenais iemesls, kādēļ apvidus automobiļi kļuvuši tik populāri Eiropā,” teic Džims Fārlijs (Jim Farley), Ford of Europe valdes priekšsēdētājs un vadītājs. „Pieprasījumam pēc apvidus automobiļiem turpinot augt, palielināsies arī Ford piedāvāto automobiļu klāsts – no izturīgiem visurgājējiem līdz pat sportiskiem modeļiem, kas piemēroti pilsētas dzīvesveidam.”

    Turklāt šī gada laikā Ford plāno pilnveidot populāro Kuga modeli, tostarp piedāvājot jaunas krāsas un aprīkojot to ar Ford SYNC 2 savienojamības tehnoloģiju. Tāpat arī Ford gatavojas uzsākt kompaktā apvidus automobiļa EcoSport ievērojami uzlabotās versijas tirdzniecību, tajā skaitā arī versijā bez rezerves riteņa uz aizmugurējām bagāžas nodalījuma durvīm, kā arī ar izsmalcinātāku interjeru, labāku veiktspēju un asāku braukšanas dinamiku.

    Apvidus automobiļu uzvaras gājiens pasaulē

    Ford piedāvājumā ir plašs un visaptverošs apvidus automobiļu klāsts, tostarp EcoSport, Edge, Everest, Expedition, Explorer un Escape, kas pieejams tirgos visā pasaulē. Piemēram, 2013.gadā apvidus automobiļi veidoja 23% no Ford pārdoto automobiļu skaita pasaulē, kas ir par 17% vairāk nekā 2012.gadā.

    Ford paredz, ka, pieaugot pieprasījumam Eiropā un Ķīnā, desmitgades beigās apvidus automobiļi veidos 29% no pasaulē pārdotā automašīnu apjoma. Salīdzinot 2008. un 2013.gadu, apvidus automobiļu tirgus daļa Eiropā pieaugusi no 9% līdz 19%, bet Ķīnā – no 7% līdz 17%.

    Pilnpiedziņa iegūst vilktspēju

    Ford strauji paplašina automobiļu klāstu, kas aprīkoti ar pilnpiedziņas tehnoloģijām, kuru popularitāte Eiropā turpina augt. Nākamā gada sākumā plānots uzsākt Edge un jaunā Focus RS veiktspējas hečbeka tirdzniecību, līdz ar ko Ford klāstā astoņi modeļi būs aprīkoti ar pilnpiedziņu jeb četru riteņu piedziņu, kas ir aptuveni 50% no visa piedāvājuma klāsta – salīdzinājumā ar trim modeļiem 2012.gadā.

    Ford plāno, ka tā pilnpiedziņas automobiļu pārdošanas apjomi Eiropā pieaugs no 46 000 automobiļiem 2014.gadā līdz 70 000 2016.gadā jeb par 50%.

    Ford Eiropa

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma