Reklāma

Vidējais viedierīču spēlēm atvēlētais laiks krīt par 36% gadā

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

ASV veikts pētījums, kas norāda uz spēlēm atvēlētā laika krasu samazināšanos. Pēdējā gada laikā vien spēļu spēlēšanai viedtālruņos un planšetdatoros patērēts par 36% mazāks laiks, nekā pirms gada. Tas ir uzskatāms par milzīgu kritumu un varētu jau tuvākajos pāris gados izmainīt mobilajām ierīcēm paredzēto spēļu industriju.

Pētījumu veica Yahoo viedierīču statistikas analīzes uzņēmums Flurry, kas jau gadiem pēta ASV patērētāju ieradumus tieši viedierīču izmantošanā. Flurry analītiķi atklāj, ka ASV pēdējā gada laikā par 35% kāpis viedierīču izmantošanas laiks, kas nu jau sasniedz iespaidīgas 3 stundas un 40 minūtes diennaktī. Pamatīgs kāpums vērojams viedierīču lietotāju sociālo tīmekļu valgos pavadītajā laikā.

Flurry un Yahoo izrēķinājuši, ka mežonīgais spēlēm ziedotais laiks īsti nekur nav pazudis. Tas tāpat tiekot veltīts spēlītēm, tomēr nevis to spēlēšanai, bet gan apskatei Twitch un līdzvērtīgos servisos, kur daži spēlētāji spēlē, bet miljoni tam seko līdz. Bez vainas neesot spēļu izstrādātāji, kas pārsvarā paļaujas uz pirkumiem lietotnēs, bet nemaksājošiem klientiem nākas gaidīt pat vairākas stundas līdz viņa varonis ir atkal gatavs kaujai.

tumblr_inline_ntoya0JzQM1qhxx5s_500

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Nettwerk

Protams un pamazaam izmirs speeleeshanas prieks, jo peedeejaa laikaa visas ir palikushas par shnjagu, kur tev jaapeerk visaadi suudi lai speeleetu. Tad nu nosit visu veelmi lejuplaadeet un speeleet. Kamdelj google joprojaam nav sadalja Pay Once And Play. Apple App Store tas ir un tad tur pamataa pirku speles.

Kaspars

Nezinu par kādām pay once spēlēm uz iOS Tu runā, visas tur ir tādas pašas kā uz Android, bezmaksas spēle un tad tik maksā par katru štruntu, lai tiktu uz priekšu.

Nettwerk

Tad paskaties praatiigaak, vai arii tev nav iOS ieriice un nezini par ko runa.

Kaspars

Waii cik lecīgs…

Apskatījos, jā, tiešām tur tīri fiziski ir tāda sadaļa Pay Once & Play, my bad, bet tur tak kaut kāda draza tikai, final fantasy vienīgais, kas dzirdēts. Visas normālās- lasīt trendy- spēles tāpat ir pēc tā principa- bezmaksas spēle, maksas extras. Piemēram Real Racing vai Simcity Build It.

Kaspars

Pats arī vairs neko nespēlēju, gan tieši šīs maksāšanas tendences dēļ, gan arī tā, ka tās spēles jau tur palikušas pārāk sarežģītas, izstrādātāji cenšas atdarināt spēļu konsoļu iespējas telefonā, bet tajā mazajā ekrnā tas ir neērti un nevajadzīgi, turklāt bateriju norij vienā momentā, kas arī, nu ja man jāsēž mājās pie vada, kāpēc nespēlēt PS vai PC tad?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: