Web Analytics
More
    Reklāma

    Publiskota informācija par mobilo telefonu lietotāju socio-demogrāfisko profilu Latvijā

    Jaunākie raksti

    Vakar mobilo tehnoloģiju pasākuma “Mobile Monday Riga 10” ietvaros tīmekļa analītikas pakalpojumu sniedzēja Gemius Latvija vadītāja Linda Egle pastāstīja par Latvijas un Baltijas mobilā tirgus tendencēm.

    Šī gada jūlijā veiktajā Latvijas interneta auditorijas mērījumā noskaidrots, ka mobilās ierīces ar mazu pārsvaru vairāk izmanto sievietes. No mobilajām ierīcēm (telefoniem un planšetdatoriem) apmeklētākās tīmekļa vietnes ir delfi.lv un tvnet.lv/apollo.lv. No mobilajām ierīcēm Latvijā mēnesī tīmeklī vidēji tiek pavadītas 3 stundas un 43 minūtes. Planšetdatoru lietotāji tīmekļa pārlūkošanai mēnesī velta 1 stundu un 20 minūtes. Latvijā tīmekļa pārlūkošanai visizplatītākās ir Samsung ierīces (23,02%), taču neko tālu nav atpalicis otrās vietas ieguvējs – Apple (22,14%). Starp planšetdatoriem gan izteikts līderis ir Apple (49,36%), kam seko Samsung (31,29%). Starp platformām līderis ir Android gan viedtālruņiem (79%), gan planšetdatoriem (57%).

    ReklāmaAdvertisement

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    25.08.2015 14:33

    Trešais slaids izspridzina smadzenes.

    Māris Beņķis
    26.08.2015 14:33

    Proporcijas nav slaida autora stiprā puse. Mārketinga “speciālisti” atradušies.

    davfreim
    25.08.2015 14:44

    Uhh, tā prezentācija nebija diezko mobile friendly…

    Edgardum Timotheos
    25.08.2015 15:11

    22. slaidā interesanti, Xperia ir atsevišķs manufacturers?

    28.08.2015 00:16

    Patīk ka viss sākas ar pašas bildi

    Reklāma