Web Analytics
More
    Reklāma

    Huawei Mate S varētu saņemt Force Touch iespējas vēl pirms iPhone 6s

    Jaunākie raksti

    Tiek gaidīts, ka šī gada IFA izstādes ietvaros Berlīnē tiks izziņots jauns Huawei viedtālruņa modelis Mate S, kas jau pavisam nesen parādījās OppoMart tiešsaistes veikala mājaslapā. Iespējams, ka Mate S būs saņēmis tā dēvējamo Force Touch tehnoloģiju, kas jau atrodama pāris Apple MacBook klēpjdatoros, Apple Watch un gaidāms jaunajos iPhone 6s modeļos.

    Force Touch ir ekrāna vadības iespējas, kas spēj izšķirt stiprāku uzspiedienu no vājāka. Tādējādi ir iespējams panākt dažādas noderīgas funkcijas, piemēram, simulēt kameras slēdža darbību – viegli piespiežam uz ekrāna, lai fokusētos un piespiežot stiprāk, tiek uzņemts attēls. Līdzīgi video atskaņošanas programmās stiprāk uzspiežot uz patīšanas pogas, video tiek pārtīts ātrāk. Tā pavisam noteikti ir noderīga funkcija, kuras nonākšana līdz Apple un citu ražotāju veiksmīgākajiem produktiem bija tikai laika jautājums.

    Reklāma

    Huawei Mate S saņems Kirin 935 procesoru, 5.7 collu ekrānu ar 1080 x 1920 izšķirtspēju, 3 GB RAM kā arī 64 GB atmiņu. Mate S tiks aprīkots ar 20 un 8 megapikseļu kamerām un 4100 mAh akumulatoru. Cena tiek plānota ap 600 dolāriem.

    Huawei Mate S

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    24 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ksspars Lccis
    24.08.2015 09:46

    cūkas, atkal no apple nošpikojuši…

    Matiss
    24.08.2015 11:16

    ar ko tas atšķirtos ar ilgāk pirksta paturēšanu? To nevar softiski uztaisīt? Šobrīd nesaskatu īpašu jēgu tam force touch. Adobes programmās arī es varu paturēt uz tīšanas pogas un video tinās :)

    Jānis Lāčaunieks
    24.08.2015 14:42
    Reply to  Matiss

    Būtībā jau neatšķirtos no ilgākas pirksta paturēšanas. Bet softiski to noteikti nevar uztaisīt, jo tavs skārienjūtīgais ekrāns reģistrē tikai x un y koordinātas pieskāriena punktā, savukārt nekādu informāciju par z koordinātu vai pareizāk būtu teikt spēku, ar ko iedarbojies uz ekrānu, informācijas nav, jo nav kas to izmērīs.
    Fīča jau interesanta, tas ForeTouch, bet pagaidām baigo jēgu no viņas es neredzu. Vairāk izskatās pēc tā, ka “varam tādu uztaisīt, tātad tāds būs”.

    Ksspars Lccis
    24.08.2015 15:12

    lai uztaisītu vienu normālu lietu, ir jāpalaiž 10 nevajadzīgas… vispirms izdomā fīču un tad meklē pielietojumu… normāls progresa elements.

    24.08.2015 16:14
    Reply to  Ksspars Lccis

    Nav jau arī tik vienkārši. Nevajadzīgas fīčas speciāli netaisa, jo tas maksā naudu. Cita lieta, ka vairums tehnoloģiju tā arī neiemanto pietiekami lielu pircēju atbalstu, lai kļūtu veiksmīgas.

    Matiss
    24.08.2015 15:12

    Pilnībā piekrītu, pagaidām tas izskatās pēc mārketinga trika.

    Jānis Lāčaunieks
    24.08.2015 16:08

    Vispār es tā sāku domāt par to softisko apčakarēšanu un ir variants :D Piespiežot stiprāk tavs pirksts aizņems lielāku laukumu uz ekrāna, turklāt, jo stiprāk spiedīsi, jo lielāks laukums tiks aizņemts, saprāta robežās, protams.
    Teorētiski tas strādās, bet pielietojumu tam joprojām grūti izdomāt.

    KKTK
    25.08.2015 08:26

    Sen jau tas laptopiem ir realizēts. Vienīgais nav jau daudz to programmu, kas to izmantotu.

    24.08.2015 16:10
    Reply to  Matiss

    Ir bijusi iespēja mazliet palietot Apple Watch, kam ir iestrādāts Force Touch un jāsaka, ka pieredze ir interesanta. Pat ja nesaskatu tādu tūlītēju ieguvumu, praksē ir sajūta, ka piespiediens ir ieguvis dziļumu. Tālāk jau bumba izstrādātāju pusē, kam būtu jārada aplikācijas, kas izmantos šāda displeja iespējas. Tieši pozitīvās pieredzes dēļ es saku: “Bring it on!”.

    Frants
    24.08.2015 17:50

    Bet Latvijā gan jau tirgos tikai 3GB RAM versiju ( nevis 4) .Mūs kā vienmēr apdala ! Topversijas ir tikai dārgo zīmolu telefoniem ,citādi jau nepirks vairs “pareizos” brendus…

    24.08.2015 20:55
    Reply to  Frants

    Patīk sazvērestību teorijas? :) Tieši kāpēc, piemēram, Huawei gribētu (nepiedāvājot šeit spējīgāko versiju) savus potenciālos klientus aicināt pirkt iPhone vai kādu citu ierīci? Man tas neizklausās pārlieku loģiski.

    Frants
    25.08.2015 01:02

    Ne jau Huawei to grib,mūsu uzpirktie dīleri (operatori) tirgo tikai “pareizo” brendu “pareizās” versijas,bet tādam huawejam ir jāsamierinās,ka viņus vispār tirgo…

    25.08.2015 08:38
    Reply to  Frants

    Izklausās pēc sazvērestības teorijas :)

    Frants
    25.08.2015 08:57

    Tie ir fakti …

    25.08.2015 09:09
    Reply to  Frants

    Fakti, kurus vari apstiprināt ar ko? Ja Huawei (vai kāds cits ražotājs) spēj operatoram sagatavot saistošu piedāvājumu (ņem vērā, ka tas nenozīmē tikai pliku čupu ar telefoniem), tad operators slēdz sadarbības līgumu un izplata to produkciju.

    Frants
    25.08.2015 12:16

    Diez vai Huawei negribētu tirgot savas labākās versijas …
    Citur pasaulē var un grib – Latvijā nē ??? !!!
    Ne jau Huawei tur ir pie vainas, bet mūsu korumpētie tirgotāji (arī mobilo sakaru operatori), kuriem atlec kumoss no Samsung,Iphone un LG pārstāvniecībām, kad pratīsies arī Huawei,arī te būs viss,,,

    25.08.2015 12:36
    Reply to  Frants

    Interesants pieņēmums, kas nav nemaz tik neticams. Tomēr kamēr nav faktu, tas ir tikai pieņēmums.

    P.S. Jāsapērkas riktīgi daudz Huawei telefonu, lai uzņēmumam ir nauda ko samaksāt operatoriem, lai tiem varētu pārdot savu telefonu “labākās versijas” :)

    Raivis Rasnačs
    24.08.2015 17:50

    Apple nav pamata satraukties. Vienmēr taču bijis tā – kamēr kādu inovāciju Apple nav ieviesis aifonā, tikmēr tā vispār nepastāv.

    davfreim
    24.08.2015 22:27

    Nu pastāsti man kāda jēga ir ieviest kaut ko telefonā ko neviens nelieto? Pirkstu nospiedums bija jau sen, kāds to lietoja? NOP
    NFC un visādi Wallet bija sen, varēja visur (ASV) ar to norēķināties? NOP utt.

    Inovācijai jēga ir tikai tad, ja to prot pielietot, tas pats elektriskais motors jau bija izgudrots sen, pirms Tesla uztaisīja savu model S kāds cits spēja uztaisīt konkurētspējīgu elektrisko auto? NOP

    Raivis Rasnačs
    25.08.2015 08:18
    Reply to  davfreim

    Es piekrītu, ka Apple kaut ko ievieš tikai tad, kad ir atraduši tam lietderīgu pielietojumu. Aifonā nav nekā, kas tur būtu tikai tāpēc, ka citiem tāds ir. Bet tomēr tas netikums gadiem vecu tehnoloģiju prezentācijās pasniegt kā apbrīnojamu inovāciju ir mazliet kaitinošs.

    25.08.2015 08:38

    Tādas lietas kaitina tikai skaitliskajā mazākumā esošo tenniski zinošo cilvēku daļu. Visiem pārējiem krietni svarīgāk ir tas ko ar tehnoloģiju var iesākt un cik ērta tā ir lietošanā.

    x
    25.08.2015 09:02

    Nez, kas ir lielāks netikums – pasniegt gadiem ne jaunāko, bet līdz lietošanai novestu tehnoloģiju vai nēsāties apkārt ar zaļu, nestabilu un lietotāju tracinošu jaunizgudrojumu?

    KKTK
    25.08.2015 08:28
    Reply to  davfreim

    Ar NFC jau sen varēja norēķināties Eiropā. ASV tajā ziņā ir atpalicis… Nu mēs Latvijā protams vēl par 10+ gadiem ;)

    25.08.2015 11:34

    Šajā attēlā, nu, varen līdzīgs Mate7. Diez vai tāds būs MateS. Visdrīzāk turpinās P8 iesākto dizaina virzienu.

    Reklāma