Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumu kompānija “Huawei” paziņojusi, ka tās grupas uzņēmuma “Huawei Consumer Business Group” (BG) kopējie ieņēmumi ir turpinājuši augt, sasniedzot aizvien jaunus rekordus, un 2015. gada pirmajā pusgadā mērāmi 9.09 miljardos ASV dolāru. Tas ir par 69% vairāk, salīdzinot ar to pašu periodu 2014. gadā.

Šīs grupas ienākumi šogad veido 32% no kopējās “Huawei Technologies” kompānijas peļņas, salīdzinot ar 24% šajā pašā periodā pērn. “Huawei” tālruņu pārdošanas apjomi šā gada pirmajos sešos mēnešos sasniedza 7.23 miljardus ASV dolāru jeb par 87% vairāk nekā pirms gada. Veiksmīgais pusgads saistāms ar “Huawei Consumer BG” īstenoto stratēģiju, piedāvājot tirgū vidējas un augstas cenu kategorijas tālruņus, kā rezultātā pieauga pasūtījumu apjomi un vidējā tālruņu pārdošanas cena.

“Šis pārsteidzošais ienākumu pieaugums ir apliecinājums tam, ka mūsu galvenā biznesa stratēģija – piedāvāt tirgū augstākās kvalitātes produktus – strādā. Plānoto 16 miljardu ASV dolāru vietā kompānija 2015. gadā ir nopelnījusi 20 miljardus,” norāda Ričards Ju (Richard Yu), “Huawei Consumer BG” grupas vadītājs. “Tik ievērojams un straujš pieaugums ir apliecinājums tam, ka “Huawei Consumer BG” klientu vajadzības izvirza priekšplānā, īstenojot savu galveno stratēģiju – piedāvāt tirgū inovatīvus tehnoloģiju un programmatūras risinājumus. Arī ar nepārtraukto un apjomīgo ieguldījumu pētniecība un attīstībā, “Huawei” nostiprinājis savas pozīcijas tirgū, lai ilgtermiņā kļūtu par vienu no tā galvenajiem spēlētājiem.”

2015. gada pirmajā pusgadā “Huawei Consumer BG” pasaules tirgum piegādāja 48.2 miljonus viedtālruņu, kas ir par 39% vairāk kā šajā pašā periodā pirms gada. Turklāt tas ir apstākļos, kad kopējais viedtālruņu pieprasījums pasaulē ir palielinājies vien par 7%. Piegādāto vidējas un augstas cenu kategorijas tālruņu skaits, salīdzinot ar 2014. gadu, palielinājies par 70%, un attiecīgi veido 31% no visiem piegādātajiem “Huawei” tālruņiem. Tieši šīs cenu kategorijas tālruņu pārdošanas rezultāti veido 42.9% no kopējiem “Huawei Consumer BG” ienākumiem. Kopējie kompānijas ienākumi par vidējas un augstas cenu klases mobilajiem tālruņiem ir palielinājušies par 388%.

Straujš ienākumu palielinājums vērojams reģionos visā pasaulē

“Huawei” globālā stratēģija turpina veicināt stabilu biznesa attīstību gan Ķīnā, gan citos pasaules tirgos. Dažos reģionos ir novērots ienākumu pieaugums pat par vairāk nekā 40%. Tā, piemēram, Rietumeiropā peļņas pieaugums ir 45%, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem. Bet Ziemeļeiropā, Klusā okeāna dienvidu daļā, Ziemeļāfrikā un Vidējos Austrumos attiecīgi 54%, 41%, 164% un 48%. Saskaņā ar GFK pētījuma datiem, globāli Huawei viedtālruņu tirgus daļa turpina pieaugt – 6.7% janvārī, 7.1% februārī, 7.8% martā, 8.1% aprīlī un 8.8% maijā.

“Huawei” flagmaņi sasniedz 5 miljonu pārdošanas apjomus

2015. gada pirmajos sešos mēnešos “Huawei” kopumā pasaules tirgum piegādāja gandrīz piecus miljonus sava flagmaņa, “Huawei Mate7”, modeļa vienību, uzrādot iespaidīgus pārdošanas rezultātus vairāk nekā 100 valstīs, tai skaitā Ķīnā, Rietumeiropas, Vidējo Austrumu, Dienvidaustrumu Āzijas un Klusā okeāna dienvidu daļas valstīs. “Huawei P7” uzrādīja vēl labākus rezultātus – tā pārdošanas apjomi sasniedza pat septiņus miljonus vienību vairāk nekā 100 valstīs un reģionos, kur tālrunis pieejams pārdošanā. Savukārt pirmajos divos mēnešos pēc “Huawei P8” nonākšanas tirgū ir pārdoti jau vairāk nekā miljons šī viedtālruņa vienību. Šis modelis globāli ir pieejams vairāk nekā 52 tirgos.

Apņemšanās ilgtermiņā kļūt par iecienītāko zīmolu galveno konkurentu globālajā tirgū

Otrajā pusgadā “Huawei Consumer BG” turpinās izmantot savu pieredzi un zināšanas telekomunikāciju tehnoloģiju un programmatūras jomā, sniedzot saviem klientiem arvien jaunus un modernus tehnoloģiju risinājumus, kas atvieglo viņu ikdienu. Viens no kompānijas darbības stratēģiskajiem virzieniem ir “visu lietu savienošanas” pieredzes radīšana klientiem. Proti, saskaņot visas mūsdienu tehnoloģijas un ierīces, ko izmantojam mājās, automašīnā, darbā un citur, sniedzot vēl nebijušu to lietošanas komfortu.

2015. gada pirmajā pusgadā “Huawei” ir noslēgusi vairākas stratēģiskās sadarbības ar lielākajiem automobiļu ražotājiem, tai skaitā Volkswagen, Mercedes-Benz un Audi. Pēdējie divi vienojušies ar saviem trešo pušu piegādātājiem turpmāk izmantot “Huawei” 4G sakaru modeļus automobiļu komunikāciju tīkla komplektācijā. Integrējot savas 4G un 5G tehnoloģijas un lielo datu mākoņtehnoloģijas, “Huawei” mērķis ir kļūt par vadošo spēlētāju savstarpēji saistīto automašīnu industrijā un popularizēt interakciju starp mašīnām, viedtālruņiem un valkājamajam viedierīcēm, lai radītu ērtu un drošu braukšanas pieredzi tehnoloģiju izmantotājiem.

Ar 16 pētniecības un attīstības centriem visā pasaulē, tai skaitā Vācijā, Zviedrijā, Amerikas Savienotajās valstīs, Francijā, Itālijā, Krievijā, Indijā un Ķīnā, “Huawei” produkti un servisi tiek piedāvāti vairāk nekā 170 valstīs, apkalpojot trešo daļu no pasaules iedzīvotājiem. Līdzās citiem centriem, Huawei pieder arī estētikas pētniecības centrs Parīze, matemātikas pētniecības centrs Krievijā, dizaina un kvalitātes kontroles un izpētes centrs Japānā un programmatūras izpētes un izstrādes centrs Indijā. Līdz 30.jūnijā “Huawei” pieteikusi 76 687 patentus, no kuriem 18 000 saistīti ar dažādām ierīcēm. Kopā 41 903 no patentiem ir autorizēti globālā līmenī.

2014. gadā “Huawei” pēc piegādāto preču apjoma skaita ierindojās trešajā vietā pasaulē. Kā viena no trīs “Huawei” biznesa grupām, “Huawei Consumer BG” piedāvā mobilos telefonus, mobilā interneta ierīces un mājas ierīces. Ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā, ar plašu globālo tīklu, lielāko globālo biznesa operāciju un biznesa partneru tīklu, “Huawei Consumer BG” nodrošina patērētājiem jaunākās tehnoloģijas, piedāvājot pārsteidzoši daudz iespēju un radot neparastas pieredzes.

2015. gada maijā “Huawei” tika iekļauts globālo zīmolu topā BrandZ Top100. Pirmo reizi iekļūstot topā, tehnoloģiju un zinātnes kategorijā kompānija ierindojoties 16. vietā un zīmola vērtība tika noteikta 15 335 miljardos ASV dolāru. Tāpat “Huawei” kļuva par pirmo Ķīnas zīmolu, kas 2014. gadā iekļuva “Interband Top100″ labāko globālo zīmolu sarakstā.

Reklāma

Leave a Reply

avatar
  Paziņot par jaunumiem  
Paziņot par