Reklāma

Uzlabotais kompaktās klases apvidus automobilis Ford EcoSport jau pieejams pasūtīšanai

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Ford Motor Company šonedēļ paziņoja, ka tiek uzsākta jaunā apvidus automobiļa Ford EcoSport pasūtījumu pieņemšana. Jaunais auto piedāvā daudzus stilistiskus uzlabojumus, labāku braukšanas dinamiku un jaunu aprīkojumu, kas vairo komfortu un ērtības.

Klienti pirmo reizi varēs pasūtīt EcoSport apvidus automobili bez aizmugurē uzstādīta rezerves riteņa. Izsmalcināto un mūsdienīgo salona apdares uzlabojumu vidū ir daļēja ādas apdare Titanium versijā, jauns stūres dizains un vairāk hromēto detaļu.

Komfortu un ērtības uzlabo Ziemas komplekts ar apsildāmu vējstiklu, spoguļiem un priekšējiem sēdekļiem. EcoSport braukšanas dinamiku uzlabo pārstrādātas atsperes, amortizatori, aizmugurējais vērpstienis, elektroniskā trajektorijas stabilizācijas kontrole un elektroniskais stūres pastiprinātājs.

Uzlabotais EcoSport ir pieejams ar vairākkārt godalgoto 1,0 litra EcoBoost benzīna dzinēju, 1,5 litra benzīna dzinēju vai 1,5 litra TDCi dīzeļdzinēju. Tā cena Latvijā ir no 17 200 eiro.

Ford EcoSport
Ford EcoSport

„Mūsdienīgais un praktiskais Ford EcoSport piedāvā klientiem daudzpusīgu un ekonomisku apvidus automobili, un, pateicoties šiem uzlabojumiem, EcoSport izskatās vēl progresīvāks un arī attiecīgi parāda sevi,” stāsta Ford of Europe Produktu izstrādes nodaļas viceprezidents Džo Bakadžs. „EcoSport tika izstrādāts bargos apvidos un klimatiskajos apstākļos, lai padarītu to par vēl pievilcīgāku izvēli klientiem, ņemot vērā pieaugošo apvidus automobiļu tirgus daļu Eiropā. Izstrādātāju komanda ir veikusi arī papildu braukšanas dinamikas uzlabojumus Ford Lomelas testu trasē Beļģijā, lai padarītu EcoSport vēl patīkamāk vadāmu pa Eiropas ceļiem.”

Ford EcoSport modeļiem bez aizmugurē uzstādītā rezerves riteņa standartaprīkojumā ir iekļauts riepu mobilitātes komplekts, kā arī ir pārstrādāts bagāžas nodalījuma durvju dizains, lai nodrošinātu piekļuvi bagāžas nodalījumam, durvis atverot tikai daļēji.

Titanium versijas standartaprīkojumā iekļautie jaunie sēdekļi ar daļēju ādas apdari ir veidoti, izmantojot augstvērtīgus materiālus. Visās EcoSport apdares versijās ir pieejami tonētie logi, savukārt Ziemas komplekts papildina aizmugurējos sēdekļus ar ventilāciju grīdas līmenī, uzlabojot pasažieru komfortu aukstā laikā.

Pārveidotais salons rada mūsdienīgāku un greznāku iespaidu, pateicoties modernai un ergonomiskai stūrei, uz kuras ir mazāk pogu un kas ir iekļauta arī jaunā Ford Focus aprīkojumā. Jaunums ir Charcoal Black krāsas mērinstrumentu paneļa apakšdaļa, viduskonsole un durvju paneļi, savukārt mērinstrumentu paneli papildina aptumšošanās funkcija un hromēti ietvari, kas pieskaņoti elektriskajiem logu slēdžiem.

EcoSport modeļos ar Ford SYNC balss vadības sistēmu ir iekļauts četru collu krāsu ekrāns viduskonsolē. Ir uzlabots arī visu pārstrādāto EcoSport modeļu stāvbremzes sviras novietojums, lai atvieglotu tās izmantošanu.

Pateicoties biezākiem skaņu slāpējošiem materiāliem durvīs un mērinstrumentu panelī, kā arī labāk noslēgtām pedāļu ielaidumu vietām, ir izdevies samazināt trokšņa, vibrācijas un griezīguma līmeni, radot izsmalcinātāku salonu un nodrošinot klusākus braucienus. Ir saskaņota dzinēja un pārnesumkārbas darbība, lai nodrošinātu labāku vadību un lielāku griezes momentu, braucot ar mazāku ātrumu.

Ievērojami EcoSport braukšanas dinamikas uzlabojumi ir veikti Ford Lomelas testu trasē Beļģijā, kur 80 kilometru garumā ir atdarināti reāli ceļa segumi, kas sastopami Eiropā.

Pastiprinātais vērpstienis nodrošina lielāku pretapgāšanās kontroli, bet pārstrādātās atsperes un amortizatori uzlabo amortizāciju. Par 10 milimetriem zemāka virsbūve pazemina EcoSport gravitācijas centru, uzlabojot vadāmību. Eiropas ceļiem īpaši pielāgota arī elektroniskā trajektorijas stabilizācijas kontrole un stūres pastiprinātājs.

1,5 litru dzinējam tagad ir 95 zirgspēku jauda — par pieciem zirgspēkiem vairāk. Tā degvielas patēriņš ir 4,4 litri uz 100 kilometriem, bet CO2 izmešu daudzums — 115 grami uz vienu kilometru. 125 zirgspēku 1,0 litra EcoBoost dzinēja attiecīgie rādītāji ir 5,4 litri uz 100 kilometriem un 125 grami CO2 izmešu uz vienu kilometru, savukārt 1,5 litra Ti-VCT dzinēja rādītāji ir 6,3 litri uz 100 kilometriem un 149 grami CO2 izmešu uz vienu kilometru. Tagad visi dzinēji atbilst Euro 6 izmešu standartam.

EcoSport modelim pieejamo tehnoloģiju klāstu vēlāk papildinās arī satelītnavigācija un atpakaļskata kamera, kas palīdzēs vadīt automobili, braucot atpakaļgaitā.

Kompaktās klases apvidus automobilis Ford EcoSport ir viens no Ford Eiropas apvidus automobiļu klāsta pārstāvjiem, kuru vidū ir arī vidējas klases modelis Kuga. 2016.gada sākumā klāstu papildinās apvidus auto modelis Edge.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma