Reklāma

Dakāras rallija posmā “Baja Portalagre 500” Mitsubishi Motors piedalīsies ar Outlander PHEV

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

Mitsubishi Motors korporācija (MMC) sagatavojusi Outlander PHEV hibrīda sistēmas automobili, kurš būs paredzēts Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) pasaules kausa izcīņas rallija posmam “Baja Portalagre 500”, kurš šogad norisināsies Portugāles austrumu daļā no 22. līdz 24. oktobrim. Šajā rallija posmā Outlander PHEV būs vienīgais pilnpiedziņas apvidus automobilis ar diviem elektromotoriem. MMC, piedaloties rallijā ar šāda veida automobili, iecerējusi popularizēt pilnpiedziņas automobiļu hibrīda sistēmas tehnoloģiju.

Outlander PHEV rallija automobilis darbosies ar sērijveida modeļa ražoto bateriju, kas ir “plug-in” hibrīda sistēmas tehnoloģija, bet ar nelielām modifikācijām tās struktūrā – lielākas kapacitātes un jaudas sasniegšanai. Tāpat tas ir ar augstāku klīrensu, garāku balstiekārtu un lielāka diametra rallija riepām. Pastiprināta vērība ir pievērsta arī drošības sistēmām un aizsargiem. Paredzams, ka šīs izmaiņas MMC rallija komandai palīdzēs sasniegt labākus rezultātus “Baja Portalagre 500” posmā, kā arī automobiļa braukšanas rādītāji tiks ņemti vērā Outlander PHEV ražošanas turpmākajā attīstībā.

To vadīs pieredzējušais Mitsubishi Motors rallists – Hiroshi Masuoka, kurš Dakāras rallijā jau ir uzvarējis divas reizes – 2002. un 2003. gadā.

Hiroshi Masuoka norāda: “Outlander PHEV ir saņēmis pozitīvas atsauksmes gan Japānā, gan Eiropā saistībā ar dinamisko, kluso braukšanu, kas iespējama, pateicoties diviem elektromotoriem un visu riteņu piedziņai.”Baja Portalagre 500” rallija posmā visiem dalībniekiem praktiski bez apstājas ir jānobrauc 500 km gara trase ar nelieliem 20 min servisa pārtraukumiem. Šī trase sastāv no dažādiem ceļa segumiem, gan grants posmiem, gan ātrgaitas šosejas, kuru iespējams veikt automobiļiem ar augstākā līmeņa piedziņas motoru un lielu akumulatora izturību. Esmu gatavs visai pasaulei nodemonstrēt visaugstāko Outlander PHEV braukšanas sniegumu, motora jaudu, jaunāko pilnpiedziņas un hibrīda sistēmu tehnoloģiju, kā arī baterijas izturību. Es aicinu jūs visus atbalstīt mūsu centienus!”

Papildus tuvākajā laikā MMC ar rallija Outlander PHEV piedalīsies arī “FIA Āzijas kausa izcīņas rallija posmā 2015, kas notiks no 8. līdz 14. augustam, Taizemē. Trase būs 2500km gara un tā sastāvēs no kalnu ceļiem. Starts un finišs šai trasei būs no senās pilsētas Chiang Mai, kas atrodas Taizemes ziemeļos.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma