Nav nekā riebīgāka modernajā pasaulē kā tikt ievilinātam reklāmas apskatīšanas valgos ar kādu prastu, bet ļoti iedarbīgu triku. Google grasās cīnīties ar ne visai godīgiem reklāmu veidotājiem, kas cenšas gūt labumu no skārienekrānu un pirksta pieskāriena neprecizitātēm.
Pirmais Google solis būs reklāmas laukuma sadalīšana tā, lai reklāmas loga rāmis neatsauktos uz pirksta skārienu. Google norāda, kā tādējādi tiek ļoti bieži netīšām atvērtas reklāmas, kas atrodas garos rakstos, jo lietotājs ātri skrienot caur rakstu netīšām uzspiež uz reklāmas malas. Reklāmu logi vairs nevarēs novest lietotājus situācijās, kad klikšķis uz “X” aizved uz reklamēto saturu, jo ap “X” aizvēršanas pogu nebūs iespējams izvietot aktīvu saiti. Līdzīgi tiks izskaustas lieku lietotņu uzstādīšanas iespējas, jo turpmāk saites drīkstēs vest tikai uz Play veikalu, nevis uzreiz uzstādīt lietotni.
Un vissvarīgākais – Google neļaus reklāmām kļūt uzreiz aktīvām. Tās būs aktīvas tikai pāris sekundes pēc lapas ielādes, lai nerastos situācija, ka lapas ielādes laikā lietotājs netīšām uzspiež uz tikko izlekuša reklāmas laukuma.
Google izrēķinājuši, ka vismaz puse no uzspiedieniem uz reklāmām no mobilajām ierīcēm tiek veikti netīšām. Reklāmas devējiem tas nozīmē mākslīgi uzpūstu statistiku, kā arī papildus izmaksas par katru netīši veikto klikšķi.
drusku viņiem cēloņi neiet kopā ar sekām… par pēdējā rindkopā rakstīto gūglei tak vajadzētu priecāties…
ja reklāma būs neefektīva, uzņēmēji mazāk izvēlēsies reklamēties googlē
Par laimi modificēts un aktuals host fails pasargā praktiski no 90% reklāmu. Tajā skaitā arī no pašas gogles uzbāzīgajiem centieniem sevi reklamēt.