Starptautiskais interneta izpētes un konsultāciju uzņēmums Gemius publicējis no datoriem apmeklētāko interneta lapu Top 25 maijā. Pasaules čempionāts hokejā un jaunas satura sadaļas izveide atstājusi pozitīvu iespaidu uz ziņu un izklaides portāla skaties.lv auditoriju. Cilvēkiem aktīvi interesējoties par vasaras laika apstākļiem, turpina pieaugt arī laika prognožu vietnes gismeteo.lv auditorija. Vairākiem portāliem jauns apmeklētāju skaita rekords.

Starp visām Top 25 interneta lapām procentuāli lielāko auditorijas kāpumu maijā piedzīvo ziņu un izklaides portāls skaties.lv. Portāla auditorija ir augusi par 39 procentiem, piesaistot rekordaugstu apmeklētāju skaitu – kopā 324 800 lietotājus. Tādējādi portāls ir pakāpies uz topa 8.vietu.

Kā vienu no iemesliem auditorijas kāpumam var minēt faktu, ka kopš aprīļa beigām zem domēna skaties.lv tika izvietota video vietne tvplay.lv. Iemeslu šādai rīcībai skaidro Sniedzīte Vilmane, MTG Latvia Digitālās attīstības vadītāja: “MTG mērķis ir nodrošināt satura pieejamību lietotajiem ērtā laikā un formātā. Lietotāju pieprasījums pēc satura video formāta būtiski palielinās, tāpēc mums kā satura veidotājiem ir īpaši svarīgi to nodrošināt. Apvienojot Skaties.lv un TVPlay.lv risinājumu kvalitātes, mēs spējam sasniegt daudz plašāku lietotāju loku un radīt viņu interesēm atbilstošu saturu. Maijā, papildus izklaides un ziņu saturam, interneta lietotāji īpaši novērtējuši portāla sporta notikumu atspoguļojumu un Skaties.lv jauno sieviešu sadaļu. Lielākā sporta aktualitāte bija Pasaules čempionāts hokejā, kura laikā pirmo reizi Latvijā skaties.lv piedāvāja baudīt svarīgākos spēļu momentus atkārtojumā jau piecas minūtes pēc notikuma.”

Gluži kā mēnesi iepriekš, par 17 procentiem audzis laika prognožu vietnes gismeteo.lv lietotāju skaits. Portāls sasniedzis 207 100 lietotāju auditoriju un pakāpies topā par piecām vietām. Par 15 procentiem audzis arī Latvijas Sabiedrisko Mediju portāla lsm.lv apmeklētāju skaits – kopā portālu apmeklējuši 258 800 lietotāji. Gan gismeteo.lv, gan lsm.lv šis ir jauns apmeklētāju skaita rekords.

Maijā audzis arī Top 3 populārāko interneta lapu apmeklētāju skaits. Latvijas populārākās interneta lapas inbox.lv auditorijas apjoms maijā sasniedzis 900 000 lietotāju slieksni. No pirmās vietas tikai nedaudz atpaliek ziņu portāls delfi.lv, kas maijā labojis savu auditorijas rekordu un piesaistījis 890 100 apmeklētājus. Līdz šim lielāko apmeklētāju skaitu no datoriem sasnieguši arī ziņu portāli tvnet.lv/apollo.lv – kopā 851 400 lietotājus.

Par 11 procentiem mazāka auditorija maijā apmeklējusi Latvijas lielāko ģimenes portālu mammamuntetiem.lv. Kopā piesaistīti 157 200 lietotāji vecumā no 7 līdz 74 gadiem.

Maijā visas Top 25 interneta lapas no datoriem apmeklējuši 1 446 411 lietotāji vecumā no 7 līdz 74 gadiem.

Top 25 veidots, balstoties uz 7-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas maijā piedalījās gemiusAudience pētījumā. gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. Pilns portālu tops pēc reālo lietotāju skaita, lappušu skatījumu skaita (page views) un  sasniedzamības (reach) apskatāms publiskajā tendenču vietnē www.audience.gemius.lv.

Reklāma

11
Leave a Reply

avatar
4 Comment threads
7 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
Deace DuckKsspars LccisKristaps SkutelisDeace DuckNaurelijs Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
Gints Rotčenkovs
Viesis
Gints Rotčenkovs

Kamēr te nav iekšā Facebook, bet ir visādi “klasņiki.ru” – zūd ticamības moments!

Kristaps Skutelis
Viesis
Kristaps Skutelis

Ticamības moments kam? gemiusAudience rīks pa lielam ir nepieciešams tam, lai reklāmas aģentūras zinātu kur/kad/kā izvietot reklāmas. Facebook ir pašam savi reklāmas rīki un tāpēc tam nav tik būtiski būt šādā topā.

Naurelijs
Viesis
Naurelijs

Populārākās vietnes Latvijā, vai apmeklētākās vietnes no Latvijas? Lai vai kā ne viens, ne otrs neiet kopā ar šo statistiku.

Deace Duck
Viesis
Deace Duck

Nav google, nav gmail un daudz kā cita… es kā reklāmdevējs šādu topu ieraugot, viņa veidotājus pasūtītu 3 mājas tālāk, jo neredzot augšminētos vārdus tak nevar ticēt nevienam ierakstam

Kristaps Skutelis
Viesis
Kristaps Skutelis

Man šķiet, ka joprojām neesi sapratis gemiusAudience būtību. Google, Facebook u.c. lielajiem ir pašiem savi reklāmas (un auditorijas aprēķina) rīki.

Deace Duck
Viesis
Deace Duck

Iespējams. Tikai tad nesaprotu kāpēc šo rakstu/pētījumu sauc par Latvijas apmeklētāko lapu topu. Gemius klientu tops, tam es piekristu

Ksspars Lccis
Viesis
Ksspars Lccis

ok, inbox var saprast – meils. bet pārējās 4 lapas kopā saskaitot – tā jau ir diagnoze… mūsu ineta lietotāji lielāko sava laika daļu pavada rakājoties pa virtuālo miskasti…

Kristaps Skutelis
Viesis
Kristaps Skutelis

Kas vainas ziņām un soc. tīkliem? Tas ir arī globāli apmeklētākā tipa saturs (ja nerunājam par pr0n).

Ksspars Lccis
Viesis
Ksspars Lccis

es nerunāju par formu, bet par saturu…

Kristaps Skutelis
Viesis
Kristaps Skutelis

Jā, kreps iet uz urrā. Par to var besīties, bet labāk to izmantot savā labā.

Ksspars Lccis
Viesis
Ksspars Lccis

mārketalogi to dara uz urrā. Mazs piedzīvojums – jāņos man stāstīja, ka cilvēkam viena loģēģe dūšiga visu laiku rij kaut ko un uzdzer boržomi. VOILA – (tv redzu tikai kaut kur ciemos esot) pa TV iet reklāma kur tieši to atrāda – ka jādzer boržomi un tas visu džanku noskalos… :D