Web Analytics
More
    Reklāma

    Mobli izziņo reāla laika attēlu meklēšanu un atlasīšanu EyeIn

    Jaunākie raksti

    Mobli ir pie mums maz zināms un vēl mazāk lietots sociāls tīmeklis, kas pamatā fokusējas uz foto un video satura uzkrāšanu. Mobli soctīmeklis tika izlaists vēl 2010. gadā, un tikko tas ir izziņojis jēgpilnu papildinājumu – EyeIn reāla laika attēlu meklēšana iespējas. EyeIn funkcijas šobrīd pieejamas interneta lietotājiem datoros, bet drīzumā būtu jāiznāk arī EyeIn viedierīču lietotnēm.

    EyeIn vizuālais saturs tiek iegūts no Twitter,Facebook un Instagram. Serviss savieno attēla atpazīšanas tehnoloģijas, ikdienā lietotas valodas izšķiršanu, kā arī spēj analizēt virsrakstus, komentārus un visu citu informāciju, kas tiek pievienota attēlam. EyeIn laika gaitā spēj mācīties un veidot jēgpilnus meklēšanas rezultātus ne tikai par konkrētu vietu, bet arī par notikumu.

    Reklāma

    EyeIn spējas atlasīt nepieciešamās fotogrāfijas jau izmanto Huffington Post, News Cult un vairāki citi ziņu servisi. EyeIn servisa iespējas atšķiras no Google un citiem meklētājiem ar spēju atlasīt tikai precīzākās fotogrāfijas, atmetot selfijus un citu bezjēdzīgu saturu. Piemēram, EyeIn piedāvā meklēt saturu no koncertiem, kur aptuveni 70% ir ļoti zemas kvalitātes attēli un selfiji, EyeIn tos neparādīs lietotājam, kurš saņems tikai izziņai derīgus attēlus. EyeIn spēj analizēt skaņu un video ierakstus, liekot uzsvaru uz vietām, kur ir vislielākais troksnis – tātad tajā mirklī norisinās kaut kas svarīgs.

    Tiek norādīs, ka no 90 minūšu sporta spēles EyeIn spēj atlasīt ap 10 minūšu garu video fragmentu apvienojumu ar labākajiem spēles momentiem, tiesnešu lēmumiem, dejojošām karsējmeičāmu un pārējo, ko tik ļoti alkstam redzēt.

    EyeIn (1)

    EyeIn

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma