Web Analytics
More
    Reklāma

    Ford 2016. gadā atgriezīsies Lemānā ar pilnīgi jaunu Ford GT

    Jaunākie raksti

    Ford paziņojis par atgriešanos prestižākajās autosacīkstēs ar savu jauno Ford GT sacīkšu automobili, kura pamatā ir pilnīgi jauns ultra-augstas veiktspējas superauto, kas pārdošanā nonāks nākamgad.

    Ford GT sacīkšu auto no nākamā gada piedalīsies Lemānas 24 stundu sacīkstēs, ko daudzi uzskata par izturības un efektivitātes Grand Prix. Preses konferencē tika atklāts, ka Ford GT Francijā sacentīsies Lemānas GT Izturības klasē profesionāļiem (LM GTE Pro).

    Reklāma

    Jaunais sacīkšu auto, kas ir kā jauns apliecinājuma punkts Ford inovācijām, ir būvēts uz pilnīgi jaunā, janvārī atklātā Ford GT superauto bāzes. Gan sērijveida automobilis, gan sacīkšu automobilis klajā nāks 2016.gadā, lai atzīmētu 50.gadadienu kopš 1966.gada, kad Ford GT sacīkšu auto Lemānas 24 stundu sacīkstēs izcīnīja pirmās trīs vietas. Ford uzvaru Lemānas trasē atkārtoja 1967., 1968. un 1969.gadā.

    „Kad GT40 sešdesmitajos gados cīnījās Lemānā, Henrijs Fords II meklēja iespējas pierādīt, ka Ford varētu pārspēt visleģendārākos izturības sacīkšu auto ražotājus,” sacīja Ford Motor Company Direktoru padomes priekšsēdētājs Bils Fords. „Mēs joprojām esam ārkārtīgi lepni, ka esam uzvarējuši šajās ikoniskajās sacensībās četras reizes pēc kārtas, un tas pats gars, kas vadīja pirmā Ford GT inovācijās, mūs vada arī šodien.”

    Jaunais Ford GT sacīkšu auto piedalīsies visās plānotajās 2016.gada FIA Pasaules izturības čempionāta un TUDOR Apvienotā sporta auto čempionāta sacīkstēs, debitējot sacensībās 2016.gada janvārī Rolex 24 Deitonā, Floridā. Abas Ford komandas vadīs Chip Ganassi Racing un Felikss Sabatess (CGRFS). Abas komandas iecerējušas Lemānā cīnīties ar četriem automobiļiem. Piloti tiks atklāti vēlāk.

    Ford Performance, kas līdz 2020.gadam iecerējis izlaist vēl 12 jaunus performance automobiļus, koncentrēsies uz darbu sacīkšu auto jomā un paātrinās inovācijas attiecībā uz performance modeļiem un detaļām, lai varētu pēc iespējas drīzāk jaunākās tehnoloģijas izmantot visiem Ford modeļiem.

    Performance segments ir augoša Ford biznesa daļa, jo uzņēmums atzīst tā klientu vēlmi pēc transporta līdzekļiem, kas piedāvā lielisku degvielas ekonomiju, vadošās tehnoloģijas un lielisku braukšanas pieredzi. Ford Performance modeļi ietver Ford GT, Focus RS, F-150 Raptor, Shelby GT350 un Shelby GT350R, Focus ST un Fiesta ST.

    Ford GT sacīkšu auto iekļauta virkne inovāciju, kas, pēc Ford domām, padarīs to ne tikai konkurētspējīgu LM GTE Pro, bet arī nostādīs to visaugstākajā pozīcijā, lai varētu sniegt kādu ieguvumu katram Ford modelim. Tas ietver jaunāko aerodinamiku, EcoBoost tehnoloģijas piedāvāto jaudu un efektivitāti, kā arī modernus vieglos sajaukumus, kuros izmantotas oglekļa šķiedras, lai šasijas būtu ļoti stingras, bet tajā pašā laikā arī vieglas.

    Ford šī projekta ietvaros pievienojas arī Multimatic Motorsports, Roush Yates Engines, Castrol, Michelin, Forza Motorsport, Sparco, Brembo un CGRFS. Sacīkšu auto pie Ford un Multimatic izgājis pastiprinātu projektēšanas un testēšanas posmu, savukārt CGRFS sniedzis ieguldījumu attīstībā. Roush Yates atbalsta 3,5 litru EcoBoost V6 – visu laiku jaudīgākā EcoBoost dzinēja attīstību.

    3,5 litru EcoBoost V6 dzinējs 2014.gadā debitēja TUDOR Apvienotajā sporta auto čempionātā. Kopš tā laika Ford kopā ar CGRFS izcīnījis svarīgas uzvaras kopvērtējumā gan 12 stundu sacīkstēs Sebringā, gan Rolex 24 Deitonā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma