Apple šogad grasās pārspēt visus rekordus. Uzņēmumam ir visvairāk naudas pasaulē, Apple ir nr.1 atjaunojamo resursu izmatošanā un pārdotās produkcijas uzcenojumā starp viedierīču ražotājiem. Millward Brown zīmolu vērtības skalā Apple pakāpies virs Google, kas uzskatāms par milzīgu lēcienu.

Pagājušā gada pētījumā Millward Brown atzina Apple par otru vērtīgāko zīmolu, bet Google ieņēma pirmo vietu. Acīmredzot reklāmas vietu tirdzniecība ir mazāk ienesīga par taisnstūra formas, skārienvirsmas viedtālruņu tirdzniecību, tāpēc šogad abi milži samainījušies vietām. Apple vērtība palielinājusies līdz 247 miljardiem ASV dolāru, kas arī nodrošināja 1. vietu.

Apple Millward Brown zīmolu vērtības skalā pirmo vietu ieņēma arī 2011., 2012. un 2013, gadā. Šī gada lēcienu nodrošināja ļoti veiksmīgie iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņu modeļi.

Interesanti, ka trešās vietas īpašnieks ir Microsoft, kas arī piedzīvojis 28% lēcienu zīmola vērtībā. Samsung ieņem vien 45. vietu, bet vairs neviens viedierīču ražotājs nav atrodams TOP 100.

2015-BrandZ-Rankings-Apple

1
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
davfreim Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
davfreim
Guest
davfreim

Google vispār ir zem Apple tupeles, ar vienu mazu izmaiņu Apple var Google atņemt 75% peļņu no mobīlajiem devaisiem.

“Of the $11.8 billion in mobile search revenue Google booked in 2014, 75 percent — nearly $9 billion — came from iOS, according to a recent Goldman Sachs analysis cited by the New York Times.”