Reklāma

Eiropas mobilo sakaru operatori varētu bloķēt interneta reklāmas

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Financial Times ziņo, ka vairāki lielie Eiropas mobilo sakaru operatori ir gatavi bloķēt daļu no interneta reklāmām, un, ja reklāmu bloķēšana tiks uzsākta, pārsvarā cietīs Google, Microsoft un Yahoo reklāmas. Avots norāda, ka vismaz viens sakaru operators jau ir savos datu centros uzstādījis reklāmu bloķēšanas programmatūru, kas varētu sākt darboties gada nogalē. Vairāki citi mobilo sakaru operatori norādījuši, ka varētu iet līdzīgu ceļu.

Domā, ka mobilo sakaru operatori rūpējas par klientiem? Taču nē! Operatori plāno veikt manevru, lai no Google reklāmām gūtu labumu arī sev. Operatori grasās šantažēt Google, Microsoft un Yahoo, lai tie dalītos reklāmu peļņā ar sakaru sniedzējiem, pretējā gadījumā reklāmas līdz viedtālruņiem neaizceļos.

Interneta neitralitātes (Net Neutrality) vadlīnijas paredz, ka viss saturs tiek apkalpots vienlīdzīgi. Google, protams, ir pret šādu pieeju viņu demonstrēto reklāmu bloķēšanai un norāda, ka reklāmas ļauj uzņēmumam veidot un uzturēt bezmaksas servisus, un lietotnes. Tomēr ir jāatgādina, ka jau iepriekš Google, Amazon un Microsoft paši radīja bīstamu precedentu, maksājot Adblock Plus servisam par viņu sniegto reklāmu iekļaušanu “baltajā sarakstā”.

Avotsft.com
Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Pēteris Rūcis
15.05.2015 14:55

Slikta tendence.

x
15.05.2015 15:26

Nu, nekāda īpaši dīvaina te nav. Šobrīd cilvēks mēnesī izdara vienu maksājumu un dragā uz nebēdu, un lielākā peļņa nosēžas ISP un izmanīgāko pakalpojumu sniedzēju kabatās. Mazie arī grib! Turklāt naudu dabū ne visi lielie. Iespējams, ka virzīsies uz to, ka ISPiem būs jāuzrāda tīkla trafika analīze un proporcionāli jādalās ar pakalpojumu sniedzējiem, neaizmirsīsim arī satura ražotāja pārstāvjus, kuri beidzot varēs nevis maitāt sev dzīvi, tiesājoties ar torentu hostētājiem un individuāļiem, kas novilkušu vienu filmu un par to viņus bāž cietumā, bet paziņot cik tieši %% viņi vēlas saņemt. Saprotams, ka ISPi pacels cenas un izveidosies dažādi segmenti, gan tādi… Read more »

P.
15.05.2015 18:11
Reply to  x

Tava doma ir skaidra, tomēr no nelegāla satura %% iekasēt nevar. Un nekad nebūs tādi ISP, kas par lielāku naudu atļaus lejupielādēt nelegālu saturu.
Savukārt, ja lejupielādējamais saturs ir legāls, tad patērētājs jau par visu maksā (gan ISP par trafiku, gan servisa sniedzējam) un nav pamata viņam likt maksāt vairāk.

x
17.05.2015 11:28
Reply to  P.

Pagaidām taču atļauj. Acīmredzot, tikai tehniskie ierobežojumi vai administratīvie kavēkļi liedz analizēt P2P pakešu saturu un atļaut vai bloķēt tās. Jāatcerās, ka P2P automātiski nenozīmē nelicencētu saturu.

Par iespējams/neiespējams – atliek atcerēties laikus, kad epasta servisi bija bez maksas un bez reklāmām. Laikam ejot, lietas un normas mainās.

P.
15.05.2015 18:05

Es piekrītu, ka tendence ir slikta. Šos reklāmu serverus vajadzētu bloķēt pašam telefonam.

Jau pašlaik ir tādas aplikācijas kā Ad-Away un DroidWall, kuras bloķē izejošās konekcijas uz reklāmu serveriem.
Ad-Away izmanto hosts failu, kurā visus reklāmu serverus redirektē uz 127.0.0.1
DroidWall izmanto iptables un spēj bloķēt tūkstošiem konekciju uz aizdomīgām IP adresēm. Pie tam bloķējamo IP adrešu sarakstus spēj atjaunot automātiski.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: