Dažādās dzīves situācijās cilvēki mēdz sadalīt kopīgos izdevumus.  Kā rāda Swedbank aptaujas* dati, visbiežāk iedzīvotāji mēdz “samest naudu”, sarūpējot dāvanas tuvinieku vai draugu svētku reizēs (atbildi norādījuši 77% aptaujāto). 66% dalījuši izmaksas, iegādājoties pārtiku vai cienastu kopīgiem pasākumiem. Savukārt 55% – sedzot benzīna izmaksas kopīgos auto pārbraucienos. Nosūtīt naudu vai naudas pieprasījumu varēs vēl ērtāk ar Swedbank mobilās lietotnes jaunumu – tagad lietotnē var ne tikai nosūtīt naudu, neievadot kodu, bet arī sūtīt naudas pieprasījumu ikvienam adresātam.

Mobilās lietotnes jaunumi jau ir pieejami Android tālruņu lietotājiem, tuvākajā laikā tie būs pieejami arī Apple lietotājiem.

Katrs otrais (51%) aptaujātais norādījis, ka mēdz “samest naudu”, apmaksājot kopīgu rēķinu par pusdienām vai vakariņām restorānā. Savukārt 42% visbiežāk dala izmaksas, iegādājoties biļetes kultūras vai sporta pasākumu apmeklēšanai. Arī taksometra izmaksu segšana garāku braucienu gadījumā ir populārs izmaksu dalīšanas iemesls – to norādījuši 38% respondentu. Vērts atzīmēt, ka aktīvākie izmaksu dalītāji visbiežāk ir rīdzinieki un jaunieši vecumā no 15 līdz 24 gadiem. Kas interesanti – atsevišķi respondenti norādījuši arī, ka bieži dala izmaksas, glābjot nelaimē nonākušus dzīvniekus.

“Tehnoloģiju attīstība kalpo ērtākai ikdienai, tāpēc arī jaunumi Swedbank mobilajā lietotnē palīdz ikvienam risināt tik ierastas, sadzīviskas situācijas daudz vienkāršāk un efektīvāk nekā tas būtu, rīkojoties ar skaidru naudu. Ātra, ērta un efektīva – tāda ir banka jūsu viedtālrunī, kas klientam atvērta 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā,” uzsver Ģirts Bērziņš, Swedbank Baltijas Klientu servisa kompetences centra vadītājs.

Jaunajai funkcijai izveidots logs ar divām izvēlnēm – „saņemt” un „sūtīt”. Izvēloties „saņemt”, tiek izveidots naudas pieprasījums, kas tiek nogādāts e-pastā, īsziņā vai citā izvēlētā veidā. Naudas pieprasījums satur informāciju par naudas lūgumu, konta numuru un interneta saiti, kas ved uz maksājuma automātiski aizpildītu formu, ir tikai jāapstiprina pārskaitījums (līdz 30 EUR bez koda).

Vienkāršota un ātra naudas sūtīšana saviem saņēmējiem, neievadot kodu (definēto vai iepriekšējo maksājumu saņēmēju sarakstam), Swedbank mobilajā lietotnē ieviesta nopagājušā gada decembra. Kopumā Swedbank mobilo lietotni savā ikdienā lieto jau 75 000 klienti mēnesī.

* Swedbank iedzīvotāju aptauja par izmaksu dalīšanu veikta sadarbībā ar OMD Snapshots 2015.gada aprīlī, piedaloties 717 respondentiem vecumā no 15 līdz 74 gadiem Rīgā, citās Latvijas pilsētās un lauku teritorijās.

swedbank1 swedbank2 swedbank3

  swedbank6

1
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
as Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
as
Guest
as

Sūtīšanu jau agrāk biju pamēģinājis, bet tikko pamanīju arī naudas pieprasīšanas fīču! Būs jāizmēģina uz draugiem! Kas maksā komisijas maksu € pieprasīšanas gadījumā?