Web Analytics
More
    Reklāma

    Atpazīstami ļaudis tiek pie Apple Watch Edition speciālas versijas

    Jaunākie raksti

    Apple Watch Edition zeltītais modelis nonācis dažu atpazīstamu cilvēku rokās. Apple Watch Edition ieguvusi Beyonce un arī Karl Lagerfeld, viņu Apple Watch Edition zeltīts ir ne tikai pats pulkstenis, bet arī siksniņa. Parasts mirstīgai pie šāda Apple Watch Edition komplekta tikt nevar.

    Iespējams, ka pēc kāda laika Apple Watch Edition ar zelta siksniņu būs pieejams arī visiem citiem, bet tas noteikti vēl papildus sadārdzinās jau tā dārgo zelta viedpulksteni. Šobrīd Watch Edition cenas svārstās no 10 000 līdz 17 000 ASV dolāriem. Tiesa, Apple Watch savu ceļu pie pircējiem uzsāks tikai šajā piektdienā, bet veikalos tas būs brīvi nopērkams tikai kaut kad jūnijā vai jūlijā.

    Reklāma

    Iepriekš Apple Watch jau redzēti uz Drake, Pharrell un Katy Perry rokām. Apple dizaina guru Džonijs Īvs (Jony Ive) esot manīts kādā smalkā Milānas restorānā, kur viņš vairākām slavenībām dāvājis Apple Watch un ekskluzīvu krāsu siksniņas. Iedomājies, tavs 1000 eiro maksājošais iPhone 6 tomēr ir kaut kam derīgs – Apple var atļauties tālu zemju brašuļiem dāļāt zeltītus viedpulksteņus bez maksas.

    Karl-Lagerfeld-shows-off-hiis-Apple-Watch-Edition-timepiece-with-a-gold-band
    Karl Lagerfeld
    Beyonce-wearing-her-Apple-Watch-Edition-smartwatch-with-a-special-gold-band
    Beyonce

     

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kārlis
    22.04.2015 12:58

    Nu re, un šajā brīdī visi apple lietotāji sāk gribēt arī šo pulksteni! Ar to arī Apple panāks to, lai sāk pirkt viedos pulksteņus. Tā pat ka beats austiņas – uzliec uz pāris slavenībām un visi pērk kā traki :)

    Bils
    22.04.2015 17:39
    Reply to  Kārlis

    Man gan šķiet ka saprātīgs cilvēks par elektronisko pulksteni, kurš labi būs aktuāls kādu gadu dēļ veikstspējas un pēc tam zaudēs jau savas pozīcijas tirgū, izmetīs tādu naudu.
    Un nevajag teikt, ka pirks bagātie, tiec pat ir saprātīgāki ļaudis, lai gan varētu atļauties.

    Kārlis
    22.04.2015 19:30
    Reply to  Bils

    Es vairāk domāju par apple watch kā tādu, ne tieši zelta versiju, bet parastajām. Mūsdienu vidējais aritmētiskais patērētājs nebalstās uz saprātīgumu, bet – visiem ir, man arī vajag. Apple tikai jāieveļ sniega bumba ar pāris slavenībām.
    Par pašu zelta versiju, man ļoti patika parodijas reklāma internetā, kurā tika minēts, ka vienīgais iemesls, kādēļ pirkt to speciālo versiju, lai visi redz, ka Tev ir daudz nauda, jo visi zin, ka viņa maksā 10tk :)

    Krotow
    23.04.2015 00:33
    Reply to  Kārlis

    Ķīnā tas netieši var norādīt, ka ābolpulksteņa nēsātājs staigā bez vienas nieres.

    x
    22.04.2015 22:46

    Nu re, apple iet leica pēdās – tiklīdz utilitāru priekšmetu (protams, cik nu digitālās leicas ir utilitāras) sāk ražot īpašajās sērijās, zelta, platīna un citās bling-o-matic versijās, tā ir skaidrs, ka inovācijas beigušās un sācies lohotrons.
    Gaidām apple devaisu ar Džobsa pīšļiem – lūk, ieliek iekšā kapsulu ar 1gr. Džobsa pelnu un tas izmaksā tikai nieka 100kilobaksu, a ko, tas taču ir ātrākais veids, kā kļūt par ģēniju – lietot gadžetu ar kripatu ģēnija. Beigās pārdotu 50x vairāk pelnu, nekā Džobss jebkad ir svēris ))

    23.04.2015 11:59
    Reply to  x

    Neesmu eksperts, bet Leica sevi nogremdēja, kad sāka savu logo likt uz Panasonic aparātiem.

    Lūk melnbaltā digitālā Leica M Monochrom gan varētu būt interesants rīks.

    Patīk bilde, kur Kleptonam nav izdevies savai tālmēra kamerai noņemt vāciņu. Nezinātājiem norādīšu, ka Leica (un dažiem citiem ražotājiem) fokuss netiek statīts caur objektīvu, tāpēc uzliktu vāciņu var konstatēt tikai pēcāk apskatot ideāli melnas bildes.

    Reklāma