Reklāma

Ķīpsalā noparkosies superauto “Ultima GTR” – ātrāks par Mihaela Šūmahera vadīto “Ferrari”

Jaunākie raksti

Prezentēti Audi Q4 e-tron un Q4 Sportback e-tron elektroauto

14. aprīlī Audi Progresa svinību dienā zīmols prezentēja savus pirmos kompaktā izmēra SUV modeļus – Audi Q4 e-tron un...

“Adidas” kopā ar “Lego” izstrādājuši atraktīvus skriešanas apavus

Kompānija "Adidas", vēloties savā sporta apavu klāstā ienest vēl kādas svaigas vēsmas, izveidojusi sadarbību ar nevienu citu kā "Lego",...

Sony izziņojis jaunos Xperia 1 III un Xperia 5 III viedtālruņus

Jaunais Sony Xperia 1 III un Xperia 5 III ietver īpašas fotografēšanas funkcijas un iepazīstina ar pasaulē pirmo maināmo...

Latvijas IT uzņēmums D8 Corporation investēs 2 miljonus eiro, lai veicinātu pakalpojumu eksportu uz Tuvajiem Austrumiem

Finanšu programmatūras izstrādātājs un ieviesējs D8 Corporation finanšu tehnoloģiju produktos un jauna pārdošanas un servisa biroja izveidē Tuvajos Austrumos...

Akio Tojoda tiek godināts kā 2021. gada Pasaules gada auto personība

Toyota Motor Corporation (TMC) prezidents un izpilddirektors Akio Tojoda ir 2021. gada Pasaules gada auto personība. Godalgu piešķīra Pasaules gada...

Baltijas lielākajā autotūninga šovā “Auto Exotica 2015” no 10. līdz 12. aprīlim Ķīpsalā varēs apskatīt superauto „Ultima GTR”, kas ir ātrāks par Mihaela Šūmahera vadīto „Ferrari” un tiek uzskatīts par dārgo superauto biedu.

Lielbritānijā ražotais superauto „Ultima GTR” tehniskie parametri ir visnotaļ iespaidīgi: 700 ZS, tikai 995 kg masa, 0–100 km/h paātrinājums 2,6 sekundēs un maksimālais ātrums vairāk nekā 385 km/h. Šāda veiktspēja ir raksturīga speciāli sagatavotiem autošosejas bolīdiem un formulām, taču „Ultima GTR” ir sērijveida auto ar pielaidi koplietošanas ceļu satiksmei. Turklāt to ir iespējams iegādāties par visnotaļ saprātīgu cenu – „Ultima GTR” ir vairakkārt lētāks par “Ferrari FXX”. Ja itāliešu superauto maksā gandrīz pusotru miljonu eiro, tad britu “Ultima” uz pusi lētāk!

Auto ir uzstādījis vairākus oficiālus rekordus, piemēram, paātrinājumā līdz 160 km/h un uzreiz pēc tam pilnīgā nobremzēšanā uzrādītais laiks ir 9,4 sekundes, pārspējot tādas pērles kā “Bugatti Veyron”, “Koenigsegg” un “Ferrari Enzo”.

Viena no auto panākumu atslēgām nenoliedzami ir labā svara un jaudas attiecība, taču jāatzīmē, ka “Ultima” īpašnieks, atšķirībā no daudziem līdzīgiem sporta auto, ikdienas gaitās var izmantot lielu daļu no parastos auto pieejamā aprīkojuma – gaisa kondicionētāju, ādas sēdekļus u. c. Un, kā apgalvo auto ražotāji, auto klīrenss ļauj pārvarēt arī guļošos policistus un citus šķēršļus, kas parasti apgrūtina superauto izmantošanu ikdienā.

Viens no spilgtākajiem auto veiktspējas apliecinājumiem, kā vēstī paši ražotāji, ir pasaulē pazīstamā britu autorraidījuma „Top Gear” trasē savulaik Stiga uzstādītais apļa rekords – minūte un 9,9 sekundes, kas, par lielu pārsteigumu Džeremijam Klārksonam un viņa komandai, negaidīti pārspēja paša Mihaela Šūmahera pilotētā speciāli trasei sagatavotā un daudzkārt dārgākā „Ferrari FXX” apļa laiku šajā pašā trasē – minūti un 10,7 sekundes. Papildu informācija par “Ultima GTR” pieejama ražotāja mājaslapā www.ultimasports.co.uk

No 10. līdz 12. aprīlim Ķīpsalā notiks starptautiskā autoindustrijas izstāde „Auto 2015”, kuras krāsainākā un skaļākā sadaļa būs Baltijā lielākais autotūninga šovs “Auto Exotica 2015”. Apmeklētājus priecēs Latvijā vēl neredzēti tūninga projekti no visas Eiropas! Vairāk: www.bt1.lv/auto. Izstādi “Auto 2015” organizē Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Ieejas biļešu cenas izstādes apmeklējumam:

  • Pieaugušajiem – 6 EUR
  • Pensionāriem, studentiem, skolēniem – 4 EUR
  • Bērniem līdz 7 gadu vecumam ieeja ir bez maksas!
  • Ģimenes biļete – (2 pieaugušie + 2 bērni vai 1 pieaugušais + 3 bērni) – 14 EUR

Grupu apmeklējums (10+): 

  • Studentu grupa – 3,50 EUR
  • Skolēnu grupa – 3 EUR

Autostāvvieta – 3 EUR

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: