web analytics

Jauna tehnoloģija palielinās akumulatoru darbības laiku divas reizes

Jaunākie raksti

“Telegram” – nozīmīgs spēlētājs saziņas servisu tirgū. Ko tas piedāvā un kādi riski?

"WhatsApp" nesenais paziņojums par to, ka lietotājiem savi dati jānodod "Facebook" vai arī par šo saziņas servisu var aizmirst,...

Pirmoreiz gūts ieskats, kā izskatās “Tesla” jaunā bateriju pakas struktūra

Medijam Electrek izdevies iegūt pirmo ieskatu jaunajā "Tesla" bateriju pakas dizainā, kas darbinās uzņēmuma nākotnes mašīnas. Pagājušā gada rudenī "Tesla" prezentēja...

Netflix testē telpisko skaņas atbalstu Apple AirPods Pro un AirPods Max

Beidzot gaidāma kāda jēga no Apple AirPods Pro un AirPods Max dārgo austiņu telpisko skaņas (spatial audio) atbalsta -...

“Porsche” publicē attēlus, kas liecina par papildinājumu “Taycan” modeļu saimē

Vācu autoražotājs "Porsche" publicējis tumšu attēlu, tādā veidā liekot noprast, ka tas gatavojas jauna "Taycan" modeļa prezentācijai. Šobrīd gan...

Android 12 varētu ieviest Hibernation iespēju reti izmantoto lietotņu “saspiešanai”

Android Open Source Project komanda strādājot pie jaunas Hibernation iespējas, kas ļaus samazināt lietotņu aizņemto vietu viedierīces atmiņā. Pagaidām...



Ja nu ir “šaurā” vieta mobilajām ierīcēm, tad tā ir akumulatora ietilpība un tā darba ilgums. Jaunākajiem viedtālruņiem un planšetēm ir jālādējas katru dienu, un neko tur nevar padarīt. Taču kompānija Sakti3 apgalvo, ka var gan. Un jau ir izstrādājusi jaunu tehnoloģiju, kura ļaus akumulatora enerģijas blīvumu palielināt divas reizes.

Pamatā šādam risinājumam ir tas, ka akumulatoros šķidrie litija elementi ir nomainīti pret cietajiem elementiem. Tā rezultātā ir izdevies palielināt enerģijas blīvumu akumulatorā no 620 W·h/L līdz vairāk kā 1000 W·h/L. Tāpat arī Sakti3 jaunie akumulatori darbojas divas reizes ilgāk ar vienu uzlādi. Un kas svarīgi – jaunā tehnoloģija ir lētāka ražošanā kā citi līdzīgi cieto elementu risinājumi. Uz to, ka atklājums ir visai nopietns norāda arī tas, ka vairāk kā $15 miljonus tā attīstībā ir ieguldījusi kompānija Dyson.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oppa

Ka tik tie akumulatori neuziet gaisā kādam kabatā!

Aleksejs Mjaliks

Oriģinālajā rakstā kā reiz ir teikts, ka šie cietie elementi ir daudz drošāki.

Aleksejs Mjaliks

1. Būtu jauki, tulkojot rakstus, nezaudēt tulkojumā precīzas mērvienības.
W/h ir kaut kāda absurda mērvienība. Un tas galīgi nav tas pats kā W·h. Un noteikti nav W·h/L, kas ir minēti The Guardian rakstā.

2. Reizi dienā lādējams viedtālrunis ir pirmās pasaules problēma, nekas vairāk. Īsts ieguvums no ietilpīgākiem un lētākiem enerģijas nesējiem būs transporta jomā.

Uldis M.

Jauki jau būtu ja šīs tehnoloģijas arī aizietu tautās, nevis kā visas līdz šim izskanējušās ziņas par ietilpīgākiem akumulatoriem nozustu interneta dzīlēs…

Matiss

Tieši tā! Tik pat kā katru gadu lasu par kaut kādu atklājumu bateriju jomā.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: