Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā ir uzsākusi darbību restorānu galdiņu rezervēšanas sistēma GetTable.lv

    Jaunākie raksti

    Latvijā ir uzsākusi darbību vismodernākā un ātrākā restorānu galdiņu rezervēšanas sistēma GetTable.lv. Jaunais uzsācējuzņēmums nodrošinās lietotājiem iespēju tiešsaistē bez maksas rezervēt galdiņus labākajos restorānos visā Latvijā, saņemot rezervēšanas apstiprinājumu dažās minūtēs.

    Latvijas iedzīvotāju sabiedriskās domas aptauja* atklāja, ka piektā daļa (20,4%) restorānu, kafejnīcu vai bāru apmeklētāju ir saskārušies ar situāciju, kad iestādē, kuru viņi vēlas apmeklēt, nav brīvu galdiņu. Turklāt daudziem apmeklētājiem (11%) ir bijis jāgaida rindā, lai saņemtu vietu pie galdiņa. Daži pat ir nonākuši situācijā, kad iepriekš rezervētais galdiņš kļūdas dēļ ir atdots citiem apmeklētājiem. Ir bijuši arī gadījumi, kad respondenti netika ielaisti restorānā bez iepriekšējas rezervēšanas.

    Reklāma

    «Vidēji Latvijas iedzīvotāji apmeklē restorānus, kafejnīcas un bārus vairākas reizes mēnesī*, taču atšķirībā no rietumeiropiešiem viņi nerezervē galdiņu iepriekš. Šādu paradumu var izskaidrot ar iedzīvotāju pārliecību, ka viņu iecienītajās vietās vienmēr ir brīvas vietas. Tomēr aptauja parādīja, ka, neraugoties uz šādu pārliecību, iedzīvotāji arvien biežāk saskaras ar iepriekš aprakstītajām situācijām,» paskaidro pakalpojuma GetTable.lv līdzīpašnieks Aleksandrs Ahmetovs, piebilstot, ka līdzīgi tiešsaistes rezervēšanas pakalpojumi ir ļoti izplatīti Rietumeiropas valstīs, kur tie ir ļoti pieprasīti un populāri gan šo valstu vietējo iedzīvotāju, gan tūristu un viesu vidū.

    Lielākā daļa aptaujāto Latvijas iedzīvotāju (52%)* rezervē galdiņu pa restorāna tālruni, tomēr daudzi respondenti ir norādījuši, ka viņiem būtu daudz ērtāk izmantot vienotu rezervēšanas sistēmu. GetTable.lv un līdzīgi tiešsaistes pakalpojumi ievērojami vienkāršo galdiņa pasūtīšanas procesu, novēršot iespēju, ka tas tiks atdots citiem viesiem vai būs jāgaida rindā, lai apmeklētu izvēlēto vietu.

    «Dažu pēdējo gadu laikā restorānu un viesnīcu apmeklētāju paradumi ir būtiski mainījušies. Iedzīvotāji atrodas nemitīgā kustībā, dažkārt darot vairākus darbus vienlaikus. Mūsdienu tehnoloģijas nāk mums talkā, radot pieejamus un ērtus pakalpojumus ikdienas lietošanai. Svarīgi, ka tie taupa laiku un vienkāršo rezervēšanas procesu,» saka Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste.

    [gview file=”https://cdn.kursors.lv/2015/03/GetTable_Aptaujas_rezultati_Latvija_2015.pdf”]

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    smsfans
    10.03.2015 17:53

    vienkārši krimināli smieklīgs “pētījums” un “dati”

    x
    11.03.2015 08:40

    Aptauja rāda, ka šāda sistēma nav vajadzīga (iepriekš neplāno, un ja apmeklē tad vietas ir tāpat). Nu ko, var mēģināt vienoties ar kādiem restorāniem un mākslīgi ierobežot pieejamību, tādejādi piespiežot lietot t.s. bezmaksas pakalpojumu. Bez maksas ir tikai siers vienā vietā. Maksās restorānu īpašnieki no savas peļņas un tad tiem radīsies dabiska vēlme šīs izmaksas pārlikt uz klientu makiem, tālāk no savējiem.

    ezisxl
    11.03.2015 11:39

    imo ērti, protams, ja neko nefeiko

    Lunis
    12.03.2015 10:00

    Un kur uzraksts, ka šis ir REKLĀMAS RAKSTS. Pētījums un viss pārējais ir smieklīgs.

    12.03.2015 10:05
    Reply to  Lunis

    Zem virsraksta taču ir norādīts, ka tā ir preses relīze (PR). Šis uzraksts norāda, ka saturs būs informējošs, tomēr to būtu jāuztver ar gana kritisku aci.

    Reklāma