Izrādās, pasaulē ir cilvēki, kuru darbs ir skatīties jaunākās Holivudas filmas un skaitīt kurš zīmols cik bieži parādījies ekrānā. Brandchannel.com to darot jau 15 gadus, kuru laikā uzkrāta pamatīga statistika par lielo zīmolu izvietojumu filmās. Šoreiz informācija apkopota par tām filmām, kas ASV kinoteātru apmeklējumos sasniegušas pirmo vietu. Piebilde – gadā ir 52 nedēļas, bet gadās, ka filma pirmo vietu ieņem vairākas nedēļas pēc kārtas.
Šogad pirmo vietu atkal ieguva Apple. Pēdējo reizi Apple visbiežāk parādījās filmās vēl 2011. un pirms tam – 2010. gadā. 2014. gadā Apple produkcija vai logotips bija redzams deviņās no 35 pirmo vietu ieņēmušajām filmām, kas ir aptuveni ceturtā daļa.
2013. gadā Apple bija tikai 15% no ASV kases grāvējiem, bet tas ir milzīgs kritums kopš 2009. gada, kad Apple logo bija redzams 20 filmās no 41. Pēc tam 2011. gadā Apple parādījās 42.5% no visvairāk skatītajām filmām ASV. Starp 2001. un 2011. gadu Apple varēja redzēt vidēji 34.4% no pirmo vietu ieņēmušajām filmām. No Apple “uzlidojuma” cieš ne tikai filmu cienītāji.
Trešajā House of Cards sezonā ļoti teatrāli (vienā ainā pat neveikli komiski) rāda Windows Phone.
Havai 5-0 arī šie redzami. :D
Microsofta ofiss arī tur ir diezgan redzams.
3 sezonā nebija tik traki, izņemot kkādu pagalam neveiklu kartes ‘pārstumšanu’ no tabletes uz tv. iepriekšējās sezonās (īpaši jau 1.) bija daudz banālāka M$ reklāma
Omīte savulaik teica, ka labai precei reklāma nav vajadzīga ))
99 % pasaules biznesa tavai omei nepiekrīt