Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Audi R8 – ar elektromotoru!

    Jaunākie raksti

    Izskatās, ka autoražotājs Tesla ir sapurinājis auto tirgu un nu pasaules vadošie autoražotāji tiecas piedāvāt saviem klientiem ne tikai kompaktus, pilsētai piemērus elektroauto, bet arī luksusa un pat sporta klases auto. Lielākie zīmoli jau vairākus gadus piedāvā saviem klientiem iegādāties premium (BMW 7.sērija, Mercedes Benz S-klase) un sporta (BMW i8) auto ar hibrīddzinējiem. Audi sper soli tālāk un piedāvā izvēlēties nākamās paaudzes R8 bez iekšdedzes dzinēja, tā vietā piedāvājot jaudīgu elektromotoru.

    Turpinot par gaidāmā R8 dzinēju klāstu, Audi sniegtā oficiālā informācija pagaidām liecina vien par trim izvēles iespējām. Ir oficiāli apstiprināts, ka dzinēju klāstā joprojām būs pieejams 5.2L tilpuma atmosfēriskais V10 FSI dzinējs ar 540 un 610 zirgspēku jaudas versijām. Taču neoficiāla informācija liecina, ka to klāstu papildinās arī kāds sešu cilindru turbodzinējs, kas būs pieejams iegādei nedaudz vēlāk kā atmosfēriskie dzinēji. Pagaidām gan nav nekādu ziņu par V8 dzinēja pieejamību.

    Tomēr gaidītākais jaunums noteikti ir nupat oficiāli izziņotais R8 ar elektromotoru. Audi sola, ka īpašā R8 versija ar nosaukumu e-tron, ar vienu uzlādes reizi spēs nobraukt 450 kilometrus. Salīdzinājumam, Tesla Model S pēc ražotāja datiem ar vienu uzlādi var pieveikt 502 kilometrus, bet pilsētai paredzētais BMW i3 aptuveni 200 kilometrus. Turklāt, Audi arī sola, ka R8 e-tron akumulatoru pilna uzlāde neaizņems vairāk par divām stundām! Elektromotora jauda sasniegs 456 zirgspēkus, bet maksimālais griezes moments sasniedz 920 ņūtonmetrus, liekot 100km/h sasniegt 3.9 sekundēs. Savukārt, jau iepriekš pieminētais Tesla Model S 100km/h lielu ātrumu spēj sasniegt 3.4 sekundēs.

    Kā citi tehnoloģiskie jauninājumi tiek minēti lāzerapgaismes lukturi, kuru apgaismes attālums pat divkārši pārspēj vismodernāko LED lukturu iespēju robežas. Tāpat arī jaunums ir pilnīgi no jauna izstrādāts Audi Space Frame, kas tiks izmantots arī par jaunā Audi R8 pamatu. Tas veidots izmantojot modernus alumīnija sakausējumus un oglekļa šķiedru (karbonu), tādējādi samazinot nesošo konstrukciju kopējo svaru un paaugstinot to izturību.

    Oficiāla jaunā Audi R8 prezentācija notiks gaidāmajā Ženēvas auto izstādē, kas norosināsies no 5. līdz 15.martam.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    27.02.2015 15:35

    Vispār jau stiklašķiedra ir stiklašķiedra, nevis karbons.

    27.02.2015 15:38

    Tfu, oglekļa nevis stikla šķiedra. My bad! :)

    Reklāma