Kā var secināt papētot kompānijas Microsoft pārdošanas datus par 2014. gada pēdējo ceturksni, viņu planšetdatoru bizness nostiprinās un paliek arvien lielāks. Un tas viss pateicoties Surface Pro 3 modelim, kurš ir vairākas reizes veiksmīgāks, kā tā priekšgājējs. Kā informē aģentūra Canalys, tad no oktobra līdz decembrim 2014. gadā, Microsoft izdevies pārdot vairāk kā 2 miljonus planšetdatoru. Šajā skaitlī ietilpst arī no ražošanas jau noņemtais Surface RT planšetdators.
Microsoft paši klusē par pārdošanas apjomu skaitļiem, un tikai nosauc ieņēmumus $1,1 miljards, kas ir par 24% vairāk kā gadu iepriekš. Taču kā apgalvo Forbes, atsaucoties uz informācijas avotiem Microsoft iekšienē, tad Surface Pro 3 pārdodas trīs reizes labāk kā Surface Pro 2. Un kā uzskata Canalys analītiķis Kriss Džonss (Chris Jones) tad tas noticis tāpēc, ka Surface Pro 3 ir izrādījies tieši tāds, kādu pieprasījuši pircēji. Pēc Canalys datiem, Microsoft 2014. gada pēdējā ceturksnī ir pārdevuši trešo daļu kopējā Windows planšetdatoru skaita. Bet to pārdošanas apjomi visā pasaulē šajā laikā bija 9% no kopējā planšetdatoru tirgus.
iepriekšējais sēra feiss bija tā kā par dārgu, priekš tā ko tas piedāvāja
Ir jau arī interesants aparāts, ar kuru var strādāt, var ērti ņemt līdzi komandējumos vai darbs-mājas (caur gastronomu) ritmā. Būtu interesanti palasīt kursosrs.lv apskatu par Surface Pro 3. Vai tas iespējams?
Tā kā Microsoft Surface Latvijā oficiāli netiek piedāvāts, tad šis produkts pagaidām nav prioritāri apskatāmo ierīču kategorijā. Tomēr kā ierīce tā ir iespaidīga un domāju, ka agrāk vai vēlāk par Surface sērijas aparātiem kaut ko uzrakstīsim. Es pats uz īsu brīdi biju Surface Pro 2 lietotājs.
labs aparāts. lietoju pirmās paaudzes RT Surface kādus divus gadus. Esmu pat vairāk kā apmierināts. Manām, basic user līmenim, atbilstoša planšete. Šīs, iespējams, būs labs aizvietotājs.