Web Analytics
More
    Reklāma

    Viedtālruņu pārdošanas apjomi sasniedz 1.2 miljardus 2014. gadā

    Jaunākie raksti

    Tirgus analītiķi GfK ziņo, ka 2014. gadā sasniegts iepriekš nepieredzēts viedtālruņu popularitātes gājiens. Salīdzinot ar 2013. gadu viedtālruņu pārdošanas apjomi kāpuši par 23%, pirmo reizi pārsniedzot miljarda atzīmi. Kopumā 2014. gadā pārdoti 1.228 miljardi viedtālruņu visā pasaulē. Turklāt šis ir pircēju rokās nonākušo, nevis saražoto viedtālruņu skaits.

    Latīņamerika uzrādījusi vislielāko kāpumu, kas par 59% pārsniedz 2013. gada tirgus tendences. Citos tirgos arī vērojams pārdošanas apjomu kāpums. Interesanti, ka attīstītā Āzijas daļa ir nedaudz mazāk iegādājusies viedtālruņus. Piecu un vairāk collu viedtālruņu pārdošanas apjoms gada laikā palielinājies par 180%.

    Reklāma

    2015. gada prognozes nav tik optimistiskas. Analītiķi norāda, ka viedierīču tirgus vēl arvien augs, bet tas būs aptuveni 14% robežās. Virs 150 dolāru viedtālruņu tirgus daļu noēdīs lētāk maksājoši viedtālruņi. Vislielākais pieaugums gaidāms zem 100 dolāru segmentā, kamēr 100 – 150 dolāru segments paliks nemainīgs.

    Pārdoto viedtālruņu skaits (miljonos)
    Tigus 2013 2014 Izmaiņas
    Latīņamerika 68.7 109.5 59%
    Autstrumeiropa 50.9 69.8 37%
    Ziemeļamerika 139 177.6 28%
    Āzija 96.9 149.9 55%
    Āfrika 99.8 135.2 35%
    Rietumeiropa 115 128 11%
    Ķīna 359 392.8 9%
    Attīstītā Āzijas daļa 68.3 65.1 -5%
    Kopā 998 1 228.0 23%
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma