Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung Japānas tirgus ir negaidīti ciets rieksts

    Jaunākie raksti

    Samsung sākotnējais plāns attiecībā uz Galaxy Note Edge bija Japānas tirgus iekustināšana. Galaxy Note Edge Japānā nonāca ātrāk, nekā Samsung mājās – Dienvidkorejā. Japāna ir izrādījies ļoti ciets rieksts Samsung kopējos plānos.

    Business Korea ziņo, ka Samsung Japānā iet pat pārsteidzoši slikti – ražotājs ieņem vien sesto vietu Japānas viedtālruņu tirgū ar nenozīmīgiem 4% no kopējā tirgus. Pēdējo divu gadu laikā Samsung tā arī nav izdevies iekarot valsts viedierīču pārdevēju Top5. Samsung Japānas tirgū apsteidz Apple, Sony, Sharp un citi ražotāji.

    Reklāma

    Japāna ir Apple zeme. Pēdējie dati rāda, ka pagājušā gada laikā iOS lietotāju skaits audzis par 8.5%, turklāt tas panākts uz Android rēķina. Google Android vēl arvien ir pirmajā vietā ar 60.2%, bet, pie šāda Apple tirgus daļas pieauguma, jau 2015. gadā var Android un iOS nolikt vienādās pozīcijās.

    Samsung pavisam noteikti Japānā zaudē naudu, bet iziešana šajā brīdī no valsts tirgus nozīmētu ne tikai kaujas zaudēšanu. Tas nozīmētu visa kara zaudēšanu, atzīstot savu mēnešiem maskēto vājumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma