Web Analytics
More
    Reklāma

    Under Armour iztērē pus miljardu par divām sporta lietotnēm

    Jaunākie raksti

    Under Armour ir sporta apģērba, apavu un aksesuāru ražotājs, kas turpmāk savu atpazīstamību veicinās ar divām ļoti populārām fitnesa lietotnēm. Under Armour par salīdzinoši zemu cenu – nieka 85 miljoniem dolāru – janvāra beigās iegādājies Endomondo. Tā ir viena no populārākajām fitnesa aplikācijām, jo ērti sadarbojas ar Jabra, Garmin, Fiitbit, Withings, citiem sporta pulksteņiem un aprocēm.

    Under Armour paspējis iegādāties arī MyFitnessPal. Šoreiz samaksāti 475 miljoni ASV dolāru. MyFitnessPal ir vairāk diētas un kaloriju uzskaites serviss, bet tas ietver arī nedaudz nodalītu fitnesa aplikāciju kopumu.

    Reklāma

    Kopā ar abiem servisiem Under Armour ieguvis vairāk kā 100 miljonus reģistrētu lietotāju. Šobrīd nav skaidrs, ko Under Armour grasās ar abiem servisiem iesākt. Protams, Endomondo jau šobrīd piedāvā iegādāties viņu veikalā dažādus sporta piederumus un apģērbu. Iespējams, ka Under Armour izmainīs esošo Endomondo veikala piedāvājumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars
    05.02.2015 10:41

    Pārsteidzoši lēti viņi dabūja to Endomondo

    05.02.2015 12:09
    Reply to  Kaspars

    Jā, paldies par norādi, ļimoni bija izkrituši.

    Gatis
    05.02.2015 10:46

    gadījumā netrūkst pāris nulles pie MyFitnessPal summas?

    Kaspars
    05.02.2015 10:50
    Reply to  Gatis

    ja, konkrēti – tad 6 nulles ;)

    Oppa
    05.02.2015 11:33

    labāk Garmin būtu nopircis Endomondo!

    KKTK
    05.02.2015 19:03

    OK, būs jāiet uz Strava…

    Reklāma