web analytics

Tesla Model S kļūs ātrāks pateicoties programmatūras atjauninājumam

Jaunākie raksti

Satechi prezentējis lādētāju, kurā var uzlādēt līdz pat piecām Apple ierīcēm

Šī gada CES 2021 izstādē Satechi prezentējis jaunu aksesuāru mobilo telefonu un planšetdatoru lietotājiem. Šis produkts tiek īpaši mērķēts...

“Cradlewise” rada mākslīgā intelekta kustinātu šūpuli, kas palīdzēs mazulim ātrāk aizmigt

Labs miegs ir tas, ko īpaši novērtēs jaunie vecāki, kuri bieži vien tā kārtīgi izgulēties nevar mēnešiem ilgi. Tā...

Savulaik populārais “Renault 5” atgriezīsies kā elektriskais hečbeks

Francijas autoražotājs "Renault" apstiprinājis, ka tas radīs jaunu versiju savulaik populārajam "Renault 5" hečbekam. Jaunais auto būs daļa no...

Zaļo tehnoloģiju akselerators attīstīs ilgtspējas uzņēmumus Baltijā

Lai veicinātu tādu inovāciju attīstību, kas piedāvā ilgtspējīgus risinājumus un tiecas uz labāku nākotni, Swedbank Latvija kopā ar tehnoloģiju...

Arī Xiaomi krīt Trampa nežēlastībā

Lai arī Donaldam Trampam prezidenta amats būs jāpamet jau pavisam drīz, tomēr vēl arvien norit aktīva cīņa ar ārējo...



Kompānijas Tesla piedāvātais elektroauto modelis Tesla Model S P85D, kurš tiek pozicionēts kā luksusa klases „eko sedans”, jau tāpat savā būtībā ir samērā plēsonīgs radījums. Tas vadītāju un pasažierus itin viegli iespiež dziļāk sēdekļos, brīdī kad sāk ieskrējienu. Pilnpiedziņas P85D no nulles līdz simtam ieskrienas 3,2 sekunžu laikā. Taču nupat Tesla šefs Elons Masks (Elon Musk) apsolījis to padarīt vēl nedaudz ātrāku. Un interesantākais, ka tas notiks mašīnai saņemos programmatūras atjauninājumu.

Izmantojot over-the-air programmatūras atjauninājumu, tiks uzlabots mašīnas invertora algoritms, un tās ātrums līdz simtam samazināsies vēl par 0,1 sekundi. Liekas jau, ka tas nav nekas liels, taču tādā variantā Tesla būs tik pat ātra kā McLaren MP4-12C superauto. Un kas tomēr svarīgākais, tad nekāda iejaukšanās mašīnas „dzelžu” sadaļā nenotiks. Tāpēc ļoti iespējams, ka jau tuvākajā nākotnē daudzi auto ražotāji izvēlēsies tieši šādu veidu, lai atjaunotu un izmainītu savu ražojumu tehniskos parametrus.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
baronc

Teslai esot 931 Nm griezes moments. VĀJPRĀTĪGS cipars. Iekšdedzes dzinējs šiem blakus izskatas kā pirmā telefoncentrāle blakus smartfonam.

Kristaps Skutelis

Jā, tas ir nenormāli dulls rādītājs. Pirms kāda laiciņa bija iespēja mazliet izbraukt ar 85 kW RWD “vārguli” (360 Zs un 441 N·m) un paātrinājums bija iespaidīgs. Man bailes iedomāties kāda raķete ir jaunā jaudīgākā Tesla Model S versija.

KKTK

Es pilnīgi redzu, kā ar katru tādu paātrinājumu koģenerācijas stacijā dūmi skurstenī paliek melnāki un biezāki. EKO!

baronc

Un glāze vienmēr pustukša, right?

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: