Kompānijas Tesla piedāvātais elektroauto modelis Tesla Model S P85D, kurš tiek pozicionēts kā luksusa klases „eko sedans”, jau tāpat savā būtībā ir samērā plēsonīgs radījums. Tas vadītāju un pasažierus itin viegli iespiež dziļāk sēdekļos, brīdī kad sāk ieskrējienu. Pilnpiedziņas P85D no nulles līdz simtam ieskrienas 3,2 sekunžu laikā. Taču nupat Tesla šefs Elons Masks (Elon Musk) apsolījis to padarīt vēl nedaudz ātrāku. Un interesantākais, ka tas notiks mašīnai saņemos programmatūras atjauninājumu.
Izmantojot over-the-air programmatūras atjauninājumu, tiks uzlabots mašīnas invertora algoritms, un tās ātrums līdz simtam samazināsies vēl par 0,1 sekundi. Liekas jau, ka tas nav nekas liels, taču tādā variantā Tesla būs tik pat ātra kā McLaren MP4-12C superauto. Un kas tomēr svarīgākais, tad nekāda iejaukšanās mašīnas „dzelžu” sadaļā nenotiks. Tāpēc ļoti iespējams, ka jau tuvākajā nākotnē daudzi auto ražotāji izvēlēsies tieši šādu veidu, lai atjaunotu un izmainītu savu ražojumu tehniskos parametrus.
Teslai esot 931 Nm griezes moments. VĀJPRĀTĪGS cipars. Iekšdedzes dzinējs šiem blakus izskatas kā pirmā telefoncentrāle blakus smartfonam.
Jā, tas ir nenormāli dulls rādītājs. Pirms kāda laiciņa bija iespēja mazliet izbraukt ar 85 kW RWD “vārguli” (360 Zs un 441 N·m) un paātrinājums bija iespaidīgs. Man bailes iedomāties kāda raķete ir jaunā jaudīgākā Tesla Model S versija.
kautkā tā: http://zemtupeles.info/cilveku-reakcija-piedzivojot-tesla-s-insane-mode/
Es pilnīgi redzu, kā ar katru tādu paātrinājumu koģenerācijas stacijā dūmi skurstenī paliek melnāki un biezāki. EKO!
Un glāze vienmēr pustukša, right?