Samsung viedtālruņu divīzija izziņojusi finansu rādītājus par pēdējo ceturksni, kur piedzīvojusi pamatīgu peļņas kritumu. Šis ir trešais ceturksnis pēc kārtas, kad atkal un atkal samazinās Samsung peļņa no viedierīču pārdošanas. Pēdējo deviņu mēnešu laikā Samsung zaudējis aptuveni 64% no savas agrākās peļņas, tomēr pēdējā ceturkšņa peļņa bijusi 4.9 miljardi ASV dolāru.

Iepriekš neapturamais Samsung mārketinga un plašās produkcijas izvēles spēks šodien vairs nedarbojas. Sarosījušies konkurenti, kas spēj par daudz zemāku cenu piedāvāt līdzvērtīgu tehnisko specifikāciju un kvalitatīvāku viedtālruņu uzbūvi. Ķīnas tirgū izpletušies lētākie Android ražotāju, bet dārgo viedtālruņu tīkotāji dodas pie Apple.

Samsung pīrāgā ar labpatiku iekožas Xiaomi, Lenovo un Huawei, kā arī desmitiem mazāk zināmu ražotāju. Ķīnas viedtālruņu tirgū Samsung ietekme samazinājusies no 17% līdz 9%. Kopumā Samsung spējis pārdot ap 95 miljoniem viedierīču, ap 80% no tām ir viedtālruņi.

5
Leave a Reply

avatar
2 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
KrotowKhebaronc Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
baronc
Guest
baronc

Cilvēki jau cik gadus kliedza, ka Samsung touch wiz un pašu kluču apdare ir sūds, neviens to neklausījās. Tad nu rij tagad rezultātus, samsūd. Ir iespaids, ka tur strādā cilvēki vispār bez jebkādas izglītibas dizaina jomā. Telefoni tik “skaisti”, kā krievu Ladas.

Khe
Guest
Khe

kamēr tu raksti internetā komentārus, cilvēki bez izglītības pelna naudu.
Neesi pajautājis kādēļ tā?

baronc
Guest
baronc

tu šo uz sevi arī vari adresēt, ekspert.

Khe
Guest
Khe

Eksperts neesmu. Nevienam neko nepārmetu.

Krotow
Guest
Krotow

Paši pārpludināja tirgu ar iekārtām un tagad brīnās, ka vairs nepērk :)