Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung zaudē 64% peļņas tai rūkot trešo ceturksni pēc kārtas

    Jaunākie raksti

    Samsung viedtālruņu divīzija izziņojusi finansu rādītājus par pēdējo ceturksni, kur piedzīvojusi pamatīgu peļņas kritumu. Šis ir trešais ceturksnis pēc kārtas, kad atkal un atkal samazinās Samsung peļņa no viedierīču pārdošanas. Pēdējo deviņu mēnešu laikā Samsung zaudējis aptuveni 64% no savas agrākās peļņas, tomēr pēdējā ceturkšņa peļņa bijusi 4.9 miljardi ASV dolāru.

    Iepriekš neapturamais Samsung mārketinga un plašās produkcijas izvēles spēks šodien vairs nedarbojas. Sarosījušies konkurenti, kas spēj par daudz zemāku cenu piedāvāt līdzvērtīgu tehnisko specifikāciju un kvalitatīvāku viedtālruņu uzbūvi. Ķīnas tirgū izpletušies lētākie Android ražotāju, bet dārgo viedtālruņu tīkotāji dodas pie Apple.

    ReklāmaAdvertisement

    Samsung pīrāgā ar labpatiku iekožas Xiaomi, Lenovo un Huawei, kā arī desmitiem mazāk zināmu ražotāju. Ķīnas viedtālruņu tirgū Samsung ietekme samazinājusies no 17% līdz 9%. Kopumā Samsung spējis pārdot ap 95 miljoniem viedierīču, ap 80% no tām ir viedtālruņi.

    Avotswsj.com
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    29.01.2015 17:06

    Cilvēki jau cik gadus kliedza, ka Samsung touch wiz un pašu kluču apdare ir sūds, neviens to neklausījās. Tad nu rij tagad rezultātus, samsūd. Ir iespaids, ka tur strādā cilvēki vispār bez jebkādas izglītibas dizaina jomā. Telefoni tik “skaisti”, kā krievu Ladas.

    Khe
    29.01.2015 17:37
    Reply to  baronc

    kamēr tu raksti internetā komentārus, cilvēki bez izglītības pelna naudu.
    Neesi pajautājis kādēļ tā?

    29.01.2015 18:28
    Reply to  Khe

    tu šo uz sevi arī vari adresēt, ekspert.

    Khe
    29.01.2015 18:32
    Reply to  baronc

    Eksperts neesmu. Nevienam neko nepārmetu.

    Krotow
    30.01.2015 15:53

    Paši pārpludināja tirgu ar iekārtām un tagad brīnās, ka vairs nepērk :)

    Reklāma