Web Analytics
More
    Reklāma

    Microsoft gatavojas mainīt biznesa modeli

    Jaunākie raksti

    Līdz ar jaunās Windows 10 operētājsistēmas klajā nākšanu, kompānija Microsoft pāries uz jaunu biznesa modeli. Saprotams, ka tas nenotiks tā uzreiz, viena dienā un pēc komandas, taču process jau ir sācies. Tam pamatā ir tas, ka jau šogad Microsoft padarīja savus produktus bezmaksas pieejamus ierīcēm, kuru ekrāna diagonāle ir mazāka par 9 collā, kā arī runas par to, ka Windows 10 būs par velti visiem Windows 7 un Windows 8.1 lietotājiem, bet iespējas, ka visiem, kuri to vēlēsies lietot.

    Nav vēl līdz galam skaidrs, kā Microsoft gatavojas realizēt šo koncepciju, taču zināmi virzieni jau sāk iezīmēties. Tā uzstājoties Credit Suisse konferencē, kompānijas COO Kevins Tērners (Kevin Turner) pastāstīja par jauno biznesa modeli.

    ReklāmaAdvertisement

    Attiecībā uz to, kā pārveidot peļņā mūsu ieguldījumu jaunajās ierīcēs, vēlos jums teikt, ka mēs mācāmies, augam un kļūstam gudrāki un viedāki ar katru dienu. Taču mums vēl ir daudz jāiemācās un jāsaprot šajā jomā. Taču sekojiet mūsu jaunumiem, un kompānija par savu izvēlēto biznesa modeli ziņos jau 2015. gada sākumā.

    Tāpat Kevins Tērners piebilda, ka pati Windows 10 platforma nebūs zaudējumus radoša. Un tas nozīmē, ka Microsoft negatavojas apmierināties tikai ar klientu piesaistīšanu šai platformai un pelnīt ar pakalpojumiem, bet gatavojas pelnīt arī ar pašas OS tirdzniecību.

    Diezgan ticams izskatās minējums, ka Microsoft varētu piedāvāt Windows 10 operētājsistēmu kā tukšu pamatskeletu par velti, bet lai iegūtu dažādas papildiespējas un moduļus, būs jāiegādājas maksas licence. Tā lietotājs varēs uzstādīt pamata Windows un Office paketi par velti, bet lai aktivizētu, piemēram Active Directory, pasta serveri, vai ko līdzīgu, būs jāmaksā.

    Kas tieši padomā Microsoft, un kā viņi to realizēs, mēs visticamāk uzzināsim jau nākamā gada janvārī.

    AvotsNeowin
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma