Reklāma

Google un Microsoft gatavojas sūdzēt tiesā Adblock Plus veidotājus

Jaunākie raksti

Iepazīstamies ar Canyon Puncher GM-11 peli un WH-200 peles vada turētāju

Pie mums šoreiz atceļojuši vairāki Canyon ražoti budžeta klases aksesuāri datorspēļu cienītājiem - liela izmēra peles paliktnis, divas visai...

Iepirkšanās centrā “Akropole” atvērts “Xiaomi” pirmais oficiālais veikals Latvijā

Šodien, 22. oktobrī, iepirkšanās centra “Akropole” nomnieku klāstu ir papildinājis pasaulē pazīstamais viedierīču un aksesuāru veikals “Xiaomi”, atverot savu...

Tesla izziņo plānus divu gadu laikā trīskāršot “Supercharger” uzlādes punktu skaitu

Elektroauto ražotājs Tesla paziņojis, ka nākamo divu gadu laikā tas plāno trīskāršot savu "Supercharger" uzlādes punktu skaitu. Autoražotāja pārstāvji...

“Boeing” veic testa lidojumus ar pilnībā no atjaunojamiem resursiem ražotu aviācijas degvielu

Lidmašīnu ražotājs Boeing, sadarbībā ar savu dzinēju piegādātāju Rolls-Royce un ilgtspējīgas degvielas ražotāju "World Energy", veikuši testa lidojumu, izmantojot...

Par AS “Emergn” valdes priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš

Par globālā digitālā biznesa pakalpojumu uzņēmuma “Emergn Global Holdings” meitasuzņēmuma AS “Emergn” priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš. Darbs...

Kā informē ziņu aģentūra AFP, tad Microsoft kopā ar Google un franču avīzi La Figaro, gatavojas cīnīties ar interneta pārlūkprogrammu papildinājumu, kuri atļauj bloķēt reklāmas, radītājiem. Vispirms jau ar Adblock Plus.

Katru gadu dažādās interneta reklāmas aktivitātēs tiek tērēti miljardi dolāru. Un šo reklāmu radītāji ļoti cer, ka tā vietā, lai lasītu ko nopietnu un izzinošu, mēs tikai klikšķināsim uz dažādām reklāmām, priecāsimies par „unikālajiem” piedāvājumiem, un pirksim, pirksim, pirksim…Taču nekaunīgie vai ar zināšanām apveltītie lietotāji bieži vien izvēlās savā interneta pārlūkā pievienot nelielu palīgprogrammu, kura ļauj bloķēt lielāko daļu no dažādiem uzpeldošajiem logiem un vilinošajiem piedāvājumiem. Tā Adblock Plus visā pasaulē izmanto 144 miljoni lietotāju, un katru gadu to skaits pieaug par 69%. Mūsdienās ar šādiem risinājumiem dažādas interneta vietnes attīra no 10% līdz 60% to apmeklētāju.

Tad nu Francijā, un arī Vācijā, Microsoft kopā ar Google un La Figaro nolēmuši, ka viņi sūdzēs tiesā programmu, kuras ļauj bloķēt reklāmas internetā, izstrādātājus. Tai skaitā Adblock Plus radītājus. Pamatots tas tiek ar to, ka augstākminētā trijotne ciešot dižus zaudējumus. Pagaidām gan šī viņu iniciatīva ir tikai izsaukusi ironiskus komentārus. Vai milžiem kas izdosies, nav zināms, taču kā rāda pieredze ar Napster u.c. līdzīgām lietām, lietotāji tā vai citādi iegūs to ko vēlas, un nekādi aizliegumi vai piespiedu līdzekļi nepalīdzēs.

AvotsAFP
Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Vienīgais ko viņi var panākt, izsviest šos addonus no saviem browseriem. Bet ar to tikai pazaudēs lietotājus.

ABP lietoju, jo man nevajag tās reklāmas. JA NEBŪS ar ko nobloķēt, pārdzīvosim, bet tik un tā pirkšu tikai to, ko uzskatu par nepieciešamu. Var jau sākt aprēķināt zaudējumus.

Tad jau uzreiz lai dodas vizītē uz Ķīnu un Krieviju uzkrāt pieredzi. Gadījumā, ja milžiem izdotos piespiest cilvēkus lietot pārlūku bez adblokiem, paredzu, ka internetu lietotu mazāk un grāmatas lasītu vairāk.

Viņiem jau nu vajadzētu saprast, ka bez Adblock internets nav lietojams. Piem. tvnet.lv:

Reklāma
Reklāma
Reklāma