Reklāma

Google un Microsoft gatavojas sūdzēt tiesā Adblock Plus veidotājus

Jaunākie raksti

iOS 16 Beta atklāj, ka iPhone atkal varēs redzēt baterijas uzlādi procentos

Otrdienas vakarpusē pēc Latvijas laika Apple izlaida nākamās iOS 16 Beta operētājsistēmas piekto versiju, kurā atgriezusies sen aizmirstā funkcionalitāte...

Google iesūdz tiesā Sonos par tās patentu zagšanu

Google un Sonos turpina jau divus gadus notiekošo savstarpējo cīņu par neatbilstošu patentu izmantošanu un viena otra uzņēmuma risinājumu...

“Snapchat” jaunais uzraudzības rīks ļauj vecākiem redzēt, ar ko viņu bērns sarakstās lietotnē

Domājot par jaunāko lietotāju drošību internetā, kā arī veicinātu uzticēšanos starp vecākiem un viņu bērniem, saziņas lietotne "Snapchat" nākusi...

Samsung iepazīstina ar jaunajiem produktiem (tiešraide)

Jau šodien Galaxy Unpacked pasākumā Samsung prezentēs ilgi gaidītos jaunos produktus un inovatīvos tehnoloģiju risinājumus. Izmanto iespēju - pievienojies...

BMW pārliecināti, ka klienti laika gaitā pieradīs pie funkciju abonēšanas

Pirms kāda laika vācu autoražotāja BMW solis ieviest abonēšanas maksu par tādām papildus funkcijām kā apsildāmie sēdekļi izraisīja milzīgu...

Kā informē ziņu aģentūra AFP, tad Microsoft kopā ar Google un franču avīzi La Figaro, gatavojas cīnīties ar interneta pārlūkprogrammu papildinājumu, kuri atļauj bloķēt reklāmas, radītājiem. Vispirms jau ar Adblock Plus.

Katru gadu dažādās interneta reklāmas aktivitātēs tiek tērēti miljardi dolāru. Un šo reklāmu radītāji ļoti cer, ka tā vietā, lai lasītu ko nopietnu un izzinošu, mēs tikai klikšķināsim uz dažādām reklāmām, priecāsimies par „unikālajiem” piedāvājumiem, un pirksim, pirksim, pirksim…Taču nekaunīgie vai ar zināšanām apveltītie lietotāji bieži vien izvēlās savā interneta pārlūkā pievienot nelielu palīgprogrammu, kura ļauj bloķēt lielāko daļu no dažādiem uzpeldošajiem logiem un vilinošajiem piedāvājumiem. Tā Adblock Plus visā pasaulē izmanto 144 miljoni lietotāju, un katru gadu to skaits pieaug par 69%. Mūsdienās ar šādiem risinājumiem dažādas interneta vietnes attīra no 10% līdz 60% to apmeklētāju.

Tad nu Francijā, un arī Vācijā, Microsoft kopā ar Google un La Figaro nolēmuši, ka viņi sūdzēs tiesā programmu, kuras ļauj bloķēt reklāmas internetā, izstrādātājus. Tai skaitā Adblock Plus radītājus. Pamatots tas tiek ar to, ka augstākminētā trijotne ciešot dižus zaudējumus. Pagaidām gan šī viņu iniciatīva ir tikai izsaukusi ironiskus komentārus. Vai milžiem kas izdosies, nav zināms, taču kā rāda pieredze ar Napster u.c. līdzīgām lietām, lietotāji tā vai citādi iegūs to ko vēlas, un nekādi aizliegumi vai piespiedu līdzekļi nepalīdzēs.

AvotsAFP

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
re-mix
09.12.2014 10:28

Vienīgais ko viņi var panākt, izsviest šos addonus no saviem browseriem. Bet ar to tikai pazaudēs lietotājus.

LOOK
10.12.2014 14:11

ABP lietoju, jo man nevajag tās reklāmas. JA NEBŪS ar ko nobloķēt, pārdzīvosim, bet tik un tā pirkšu tikai to, ko uzskatu par nepieciešamu. Var jau sākt aprēķināt zaudējumus.

x
27.01.2015 10:18

Tad jau uzreiz lai dodas vizītē uz Ķīnu un Krieviju uzkrāt pieredzi. Gadījumā, ja milžiem izdotos piespiest cilvēkus lietot pārlūku bez adblokiem, paredzu, ka internetu lietotu mazāk un grāmatas lasītu vairāk.

Guest
24.02.2015 09:44

Viņiem jau nu vajadzētu saprast, ka bez Adblock internets nav lietojams. Piem. tvnet.lv:

Reklāma