Reklāma

IBM piedāvā IBM Verse – jaunu sociālās sadarbības rīku

Jaunākie raksti

No 2024. gada savas mobilās ierīces Eiropā varēsim uzlādēt ar vienu lādētāju

Pēc samērā ilgām un plašām diskusijām par mobilo ierīču uzlādi Eiropas Parlaments (EP) vakar, 4. oktobrī, teju vienprātīgi pieņēmis...

Pirmie lietotāji tikuši pie “Twitter” ierakstu labošanas funkcijas

Pēc gadiem ilgiem lietotāju lūgumiem un vēl vairāku mēnešu sagatavošanās procesa "Twitter" beidzot piepilda daudzu twiteristu sapni un oficiāli...

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

IBM šonedeļ publiskojis IBM Verse – jaunu bezmaksas-maksas (freemium) biznesa e-pastu, kurš lietotājiem sniedz intuitīvu, drošu un analītikā bāzētu veidu, kā izcelt kritiski svarīgos uzdevumus, ātri atrast pareizos cilvēkus un informāciju, un paveikt darba projektus. IBM Verse radies no kompānijas $100 miljonu investīcijām dizaina inovācijās, un apvieno jaunākās mākoņa, analītikas, sociālās un drošības platformas, lai mainītu darba nākotni.

IBM Verse izmanto radikāli atšķirīgu pieeju biznesa e-pastam, integrējot daudzos veidus kādos darbinieki kontaktējas ikdienā – e-pastu, sapulces, kalendārus, failu apmaiņu, ātro ziņapmaiņu, sociālo tīklu jaunumus, video tērzēšanu u.c. – vienā sadarbības vidē. Tas pārstāv pirmo ziņu nodošanas sistēmu, kas izmanto “aspektu meklētāju” (faceted search), ļaujot lietotājiem precīzi atrast un iegūt specifisku informāciju, kuru tie meklē dažāda veida saturā, kas atrodas viņu e-pastu iesūtnēs.

IBM Verse izmanto iebūvētu analītiku, lai izceltu un sniegtu ātru pārskatu lietotāja svarīgākajiem dienas uzdevumiem. Laika gaitā apgūstot lietotāja individuālās izvēles un prioritātes, IBM Verse piedāvā tūlītēju kontekstu par konkrēto projektu, kā arī par cilvēkiem un komandām, kas pie tā strādā. Šī ir atšķirība no bezmaksas e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, kas rakājas pa lietotāja iesūtni, lai palielinātu reklāmas apjomu un pelnītu ar šiem datiem arī citos veidos, kas ir nepieņemama situācija biznesa e-pasta lietotājiem.

IBM Verse1
IBM Verse – biznesa e-pasts

Cemex, globālais celtniecības materiālu nozares līderis, bija viens no pirmajiem klientiem, kas piedalījās projekta izstrādē jau agrīnā beta stadijā.

“Kopējais dizains un vizuālais izskats uzreiz piesaistīja manu uzmanību. Veidā, kādā informācija tiek pasniegta, ir vienkāršība un jēga, kas padara visu lietošanas pieredzi ļoti intuitīvu,” saka Džilberto Garsija (Gilberto Garcia), Cemex Tehnoloģiju vadītājs. “Pavadot vairāk laika ar beta versiju, es arī sapratu, cik daudz notiek zem redzamās virsmas. Jums tiek sniegts nevainojams kalendāra un citu aplikāciju apvienojums, kas ļauj dalīties un kontaktēties ar cilvēkiem. Man pat ir grūti to vairs saukt par e-pastu; tā ir tikai viena no lietām, ko IBM sniedz ar Verse.”

Strādājot kopīgi ar vairāk nekā 50 klientiem un partneriem IBM Ostinas Dizaina studijā, Teksasā, produkta izstrādes komanda izmantoja nepārtrauktās atsauksmes no plaša biznesa lietotāju spektra, kas katru dienu saskaras ar e-pasta izaicinājumiem – no grāmatvežiem un pārdošanas vadītājiem līdz mārketinga profesionāļiem un programmatūras inženieriem. Tas rezultējās vairākos unikālos dizaina jaunrisinājumos, tai skaitā:

  • Gudro uzdevumu prioritizēšanu: zibensātrs meklētājs atrod un prioritizē vissvarīgākos uzdevumus, kamēr iebūvēta inteliģence analizē lietotāja uzvedību un izvēles, lai personalizētu un prognozētu darbinieka sociālā e-pasta pieredzi.
  • Intuitīvu sadarbību visās ierīcēs: intuitīva, vienā acu uzmetienā pārskatāma darba virsma, kas optimizēta visām mobilajām un tīkla vidēm, kas lietotājiem palīdz ātri rīkoties ar saturu un sarunām, kas iepriekš bija izmētātas pa daudzām platformām, tādām kā e-pasts, kalendārs, darāmo darbu saraksts, sociālajiem tīkliem, ziņapmaiņu, interneta sapulcēm un dokumentiem. Iekļauj viena-klikšķa iespēju dalīties ar saturu kā bloga ierakstu, tā vietā, lai sūtītu e-pastu, vai izmantotu mākoni failu apmaiņai.
  • Iesaista cilvēkus, nevis e-pastu: Sniedz dziļu kontekstu par cilvēkiem un komandām, kas iesaistītas konkrētā uzdevumā vai projektā, lai motivētu daudz vērtīgāku darbinieku iesaisti sadarbībā. Ļauj lietotājiem vizualizēt darbinieku profilus, izprast attiecības starp indivīdiem un komandām, un daudz efektīvāk sekot un vadīt projektu un uzdevumu deleģēšanu.

IBM Verse ļauj attiecīgās nozares ekspertiem ar diviem vai mazāk klikšķiem dalīties ar zināšanām jebkurā sociālajā vidē, organizācijas iekšienē vai ārienē. Tā vietā, lai atbildētu šaurai e-pasta grupai, projekta vadītājs var dalīties ar saviem viedokļiem kā bloga ierakstu visai projekta komandai, ar iespēju deleģēt un izsekot svarīgām darbībām, kas uzdotas individuāliem komandas locekļiem.

IBM Verse darbojas ar biznesa līmeņa drošību aizsargātajā SoftLayer, un sniedz klientiem – uzņēmumiem, mazajiem biznesiem un indivīdiem – elastīgu mākonī bāzētu sociālās sadarbības vidi, kas ir optimizēta mobilajai un interneta videi. Jaunā produkta beta versija būs pieejama atlasītam klientu un partneru lokam 2014. gada novembrī. Bezmaksas-maksas (freemium) versija, ko piedāvās IBM Cloud Marketplace, būs plaši pieejama 2015. gada pirmajā ceturksnī. IBM Verse arī būs pieejams kā aplikācija gan iOS, gan Android, lai nodrošinātu, ka mobilajiem lietotājiem kustībā ir tās pašas iespējas, kā uz personīgajiem datoriem.

Vairāk informācijai par to, kā IBM maina darba nākotni, apmeklējiet http://www.ibm.com/verse

[youtube=http://youtu.be/oG1qI6MjgIE]

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma