Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung mobilās divīzijas peļņa krīt par 74%, tiks pārstrādāts viedtālruņu piedāvājums

    Jaunākie raksti

    CNET vēsta, ka elektronikas gigants Samsung ir paziņojis par 74% pamatdarbības peļņas kritumu savai mobilo ierīču divīzijai salīdzinot ar pagājušo gadu. Visa Samsung uzņēmuma pamatdarbības peļņa samazinās jau ceturto ceturksni pēc kārtas un salīdzinot ar pagājušo gadu tā ir kritusi par 60%. Tas tiek skaidrots ar augstajām mārketinga izmaksām un sīvo konkurenci. Šobrīd Samsung mobilo ierīču pozīcijas ļoti apdraud tādi ražotāji kā Xiaomi vai Micromax, kas tehniski līdzvērtīgas ierīces (vismaz pēc specifikācijām) spēj pircējiem piedāvāt krietni lētāk. Un līdz ar jauno iPhone 6 un iPhone 6 Plus displeju izmēra pieaugumu, pircējiem vairs nav nepieciešamības iet prom no Apple lielāku displeju meklējumos. Samsung nokļuvis tikt iešām neapskaužamā situācijā un analītiķi paredz, ka pēdējā ceturkšņa periodā Samsung visus savus viedtālruņus ir spējis pārdot tikai divas reizes lielākā apjomā (71-81 miljons) nekā Apple (39.3 miljoni).

    Ja kopējo uzņēmuma finanšu situāciju var uzlabot displeju un komponenšu tirdzniecība, tad mobilajai divīzijai Samsung strauju izaugsmi neparedz. 2015. gadā uzņēmums plāno visu enerģiju koncentrēt uz sava produktu klāsta konkurētspējas uzlabošanu katrā cenu kategorijā. Tāpat tiek plānots pircējus uzrunāt ar locītiem displejiem un metāla korpusiem.

    Reklāma

    Autoritatīvais Samsung lietu resurss SamMobile, atsaucoties uz uzticamu avotu sniegto informāciju, vēsta, ka Samsung plāno pārstrādāt arī savu produktu nosaukumus. Ja iepriekš tie ir bijuši ne vienmēr vienkārši un īsi (piemēram, Samsung Galaxy S II Epic 4G Touch), tad turpmāk tie varētu sastāvēt no sēriju apzīmējošā vārda Galaxy un viena burta. Pirmie šādu izmaiņu vēstneši ir Samsung Galaxy A3 un Galaxy A5 metāla viedtālruņi. Tāpat sāk ienākties baumas par gaidāmo Galaxy S sērijas turpinātāju un tās liecina, ka Galaxy S6 tiek pilnībā pārstrādāts dizains. Viens nu ir skaidrs, Samsung tuvāko gadu laikā būs ļoti, ļoti smagi jāstrādā, lai spētu saviem pircējiem radīt un piedāvāt saistošas un adekvāti maksājošas ierīces.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skats
    07.11.2014 13:12

    Lenovo atkal peļņa aug,
    tātad likumsakarība – ja vienam pērk, otram ne.
    Kad nokijai bija zaudējumi, tad topā bija samsungs.
    Samsungs varbūt par vēlu sāka nopietni domāt par dizaina maiņu. Un cena arī par lielu.
    Pats, skatoties telefonus, samsungiem vienmēr pārbraucu pāri.
    Nu absolūti neizraisa interesi…

    Skats
    07.11.2014 13:17
    Reply to  Skats

    Kāpēc esmu skeptisks par samsungu dizainu.
    Mans pirmais viedtelefons bija tāds mazs ar lepnu nosaukumu Galaxy 5, bet bez S. :)

    Skatos, gadiem ejot, visi Samsungi bija kā vienveidīgas tā replikas…

    z
    07.11.2014 14:48

    Beidzot beigs gulet uz lauriem un saks atkal stradat. Baismigi ir gan dizaini, gan materiali, gan pats touchwiz.

    Reklāma