Web Analytics
More
    Reklāma

    Gmail autori rada jaunu e-pasta un atgādinājumu aplikāciju Inbox

    Jaunākie raksti

    Populārā e-pasta servisa Gmail autori ir radījuši jaunu e-pasta aplikāciju Inbox. Viņi to dēvē par evolūciju, kas ļaus cilvēkiem pievērsties tām lietām, kas ir patiešām svarīgas. Proti, mūsdienās daļai cilvēku e-pasti no noderīga saziņas rīka ir kļuvuši par apgrūtinājumu. To plūsma nekad neapsīkst un dažkārt pat šķiet, ka ziņojumu lasīšana un atbilžu gatavošana aizņem vairāk laika par reālu darbu veikšanu. Inbox radītāji tic, ka ar jauno aplikāciju viņi spēs ierobežot un valdīt pār haosu. Bet kā?

    Iesākumam, Inbox pārņem pagājušajā gadā Gmail servisā iekļauto kategoriju funkciju, kas mēģina līdzīgus e-pastus apvienot kategorijās. Piemēram, vienuviet tiek apkopoti paziņojumi no interneta veikaliem, bankas vai konkrētiem uzņēmumiem. Tāpat Inbox ļauj izveidot pašiem savus ziņojumu grupēšanas nosacījumus. Inbox centīsies no e-pasta ziņojumiem izvilkt būtiskāko informāciju, piemēram, lidojumu laikus no avio biļetēm, pasākumu un notikumu datus kalendāra ierakstiem, kā arī fotogrāfijas un dokumentus, ko esam saņēmuši vai sūtījuši saviem kontaktiem. Pie tam aplikācijā reālā laika režīmā tiks rādīta informācija, kas papildina mūsu e-pastus. Ja esam saņēmuši aviobiļeti, tad Inbox mācēs automātiski un bez mūsu līdzdalības painformēt par to vai mūsu reiss kavējas. Ja esam veikuši kādu pasūtījumu interneta veikalā, Inbox mācēs savilkt kopā informāciju par sūtīja atrašanās vietu no kurjeru tīmekļa vietnēm. Abas iepriekšminētās funkcijas darbojas, lai lietotājam nodrošinātu pašu aktuālāko un viņam nepieciešamo informāciju.

    Lietotājs Inbox aplikācijā var pievienot dažādus atgādinājumus un tādējādi Google vēlas, lai šī aplikācija kļūst par centrālo vietni, kur cilvēki piefiksē viņiem svarīgu informāciju. Bet arī šajā procesā Google vēlas būt noderīga. Piemēram, ja rakstīsim atgādinājumu apmeklēt saimniecības preču veikalu, Google šo atgādinājumu papildinās ar veikala darba laiku un kontaktinformāciju. Ja veidosim atgādinājumu rezervēt vakariņas, Google norādīs kartē kā tikt līdz restorānam. Ja internetā pirksim aviobiļeti, Google atgādinās iečekoties pirms lidojuma. Lai atgādinājumi pilnībā nenonāc ikdienu, tos var uz laiku apturēt, jeb “iemidzināt”.

    Diemžēl tā vienkārši Inbox izmēģināt vēl nevar. Mēs varam doties uz Google Play aplikāciju veikalu un lejupielādēt jauno aplikāciju (tā ir pieejama arī iOS ierīcēm un tīmekļa versijā), tomēr būs vajadzīgs ielūgums, lai tiktu pie tās lietošanas. Ielūgumus var saņemt no jau esošiem Inbox lietotājiem un pieprasīt nosūtot ziņu uz inbox@google.com. Pirms kādas stundas pieteicos uz ielūgumu, bet vēl to neesmu saņēmis. Ja jau esi ticis pie Inbox ielūguma, komentāru sadaļā atzīmējies un palīdzi citiem tikt pie jaunās aplikācijas. Google vēsta, ka vismaz pagaidām Inbox neaizvietos Gmail. Bet visā visumā nu man ir pavisam bail no Google.

    [youtube=https://www.youtube.com/watch?v=bzNTjpUMOp4]

    screen568x568 (1) screen568x568 (2) screen568x568 (3)

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    GundarsBarons
    23.10.2014 01:17

    Jums ir par daudz informācijas, ka nav laika būtiskajam? Mēs izdomājām panaceju – … vēl vairāk informāciju. Nu kā viņi neaptver, ka šis it kā labi domātais rīks visai drīz apaugs ar vēl lielāku spama plūsmu..

    KKTK
    23.10.2014 10:10
    Reply to  GundarsBarons

    Vienīgais noderīgais lielā epastu plūsmā ir tādas kā starpstadijas. Teiksim epastu izlasīji, bet atbildi vēl nevari sniegt, vai izdarīt, tāpēc tas jāpabīda tādā kā “Later” stāvoklī. Un later var būt pēc stundas, vakarā, rīt vai šonedēļ.
    Svarīgākā informācija katram ir sava. Es piem. nevēlētos, lai visos epastos no kādiem centīgiem korporatīviem parakstiem man sejā rādītu visus viņu logo. Man svarīgs būti teiksim kāds teksts vai fragments ko es pats varētu atzīmēt kā svarīgu. To tad arī varētu izcelt.
    Nupat saskāros ar problēmu, kad milzīgā sarakstes kaudzē no katra epasta ir jālupina ārā kaut kas svarīgs, reizē pārliecinoties, ka pāris nedēļas vēlāk tas pats nav izrunāts vēlreiz un nedaudz pamainīts.
    Ar lidojumiem vispār viss sen ir pabeigts. Saņem e-biļeti ar kalendāra pielikumu, ieliec kalendārā un viss – epastu vari dzēst ārā. Labas tūristu aģentūru (ne Latvijas) sistēmas pat sūta sms kad redz ka lidojums aizkavējas. Tev pat nevajag internetu.
    Ak jā Lufthansa arī sūtija SMS, pat ja geits nomainās lidostā.

    GundarsBarons
    23.10.2014 14:49
    Reply to  KKTK

    E-maili kārtojas pa Tagiem. Kuri vēl nav atbildēti stāv kopējā inbox mapē. Tas mazliet mudina ātrāk tos izpildīt. Nu tā. Kāpēc vajadzīga vēl viena atsevišķa aplikācija – nesaprotu?
    Tags, Folders, Stars, Circles, Groups, Favorites. Kam šitās visas šķirošanas iespējas vajadzīgas, kuras pēc būtības ir vienādas. Tak pietiek ar vienu.

    Kaspars Žogots
    23.10.2014 08:19

    Tas ir tas ko es no viņiem saņēmu – “Thanks for requesting an invite. We’ll send you one as soon as possible.

    Your friends at Gmail”

    ccc
    24.10.2014 11:58

    Saņēmu ielūgumu, baigi ērti. Beidzot kārtība bardakā. Varēja gan neveidot atsevišķu appu, bet ielikt šo gmail uzreiz.

    Reklāma