Šogad 5. novembrī Rīgā notiks jau piektā interneta mārketinga un sociālo mediju konference LMT Digital 2014: Rudens. Uz to aicina Latvijas Mobilais telefons (LMT), Inspired Digital un BIG event. Starp 10 šajā konferencē piedāvātajām prezentācijām astoņas būs no spēcīgiem ārvalstu ekspertiem.

LMT viceprezidents Ingmārs Pūķis pauž uzskatu, ka modernās tehnoloģijas jau mainījušas Latvijas sabiedrības ikdienu, liekot mainīties arī notiekošajam dažādās tautsaimniecības nozarēs: „LMT datu pārraides attīstībā investējis 85 miljonus eiro un 140 000 mājsaimniecību un uzņēmumu jau izmanto LMT platjoslas internetu. Pēc Nokia Siemens Network datiem LMT šogad ir bijis līderis pasaulē pēc datu apjoma uz vienu 4G bāzes staciju un mobilo tehnoloģiju izmantošanā labo paraugu kļūst arvien vairāk.”

“Digitālais mārketings arī Latvijā nu vairs nav nekas jauns, un jau zināmu attālumu esam nogājuši,- esam pārdzīvojuši sociālo mediju bumu, un tagad skatāmies kā zīmoli pēc iespējas vairāk var iegūt šajā visai ierobežotajā tirgū,” tā Artūrs Mednis, Inspired Digital vadītājs: “Tāpēc, likumsakarīgi, aizvien vairāk runājam par e mārketinga un satura mārketinga iespējām, par to, kā precīzāk strādāt ar auditoriju, kā labāk izmērīt rezultātus, un šajā ziņā viens no atslēgvārdiem ir personalizācija. Domāju, LMT Digital 2014 rudens konferences spīkeri sniegs ne tikai lielisku ieskatu šībrīža digitālā mārketinga aktualitātēs, bet arī dalīsies ar interesantām jaunām stratēģijām un taktikām, kā zīmoliem būt vēl efektīvākiem šajā tik daudzo iespēju pilnajā laikā.”

Integrētā mārketinga eksperts Šalks Viljoens (Schalk Viljoen) no Vācijas SAP konferencē piedāvās savu skatījumu uz to, kā pavērst uzņēmējdarbību tāda biznesa virzienā, kas pilnvērtīgi izmanto sociālo tīklu piedāvātās iespējas iegūt klientus, kuri gatavi to atbalstīt. Starp tiem, kuri uzstāsies konferencē vēl jāizceļ pieredzējis britu stratēģis Kristofers Volbridžs (Christopher Wallbridge) no globālās aģentūras MESH, kurš sniegs savus ieteikumus par to, kā uzņēmumiem iegūt vairāk no mobilajām platformām un sīki analīzēs konkrētus piemērus.

Pasākums LMT Digital 2014: Rudens notiks 2014. gada 5. novembrī Forum Cinemas kinoteātrī Kino Citadele, 13. Janvāra ielā, Rīgā. Iepazīties ar pasākuma programmu un reģistrēties dalībai ir iespējams www.digital2014.lv. Iepriekšējā pieteikšanās līdz 20. oktobrim – par 50 eiro lētāk, turklāt LMT, Inspired un Inspired Digital klienti var saņemt 50 EUR papildus atlaidi.

LMT Digital 2014 ir apmeklētākā interneta mārketinga un sociālo mediju konference Latvijā. Pavasara konferencē piedalījās vairāk nekā 350 uzņēmumu vadītāju, mārketinga speciālistu, aģentūru pārstāvju un digitālo platformu piekritēju. Turklāt iespēju vērot pasākumu tiešsaistē izmantoja vairāk nekā 1500 interesentu. Ieskatu pavasarī notikušās konferences norisē var gūt m.lmt.lv.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments