Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung sadarbībā ar BALTA piedāvā mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanu

    Jaunākie raksti

    Šodien pa radio dzirdēju reklāmu, kurā vēstīja par to, ka Samsung savu ierīču lietotājiem piedāvā ekrānu apdrošināšanas pakalpojumu. Tā kā sadauzīti mobilo ierīču ekrāni daudziem ir aktuāla problēma, tad nolēmu izpētīt reklāmā pieminēto samsungscreencare.lv tīmekļa vietni.

    Katram piektajam telefonam ekrāns ticis sabojāts kritienā, turklāt vidējās izmaksas ekrāna maiņai ir 100 līdz 270 eiro, liecina BALTA mobilo ierīču apdrošināšanas statistika. Attīstot klientu servisu, Samsung Electronics Baltics sadarbībā ar BALTA ir radījis bezmaksas apdrošināšanu Samsung Screen Care mobilo ierīču ekrāniem, kas paredzēta jaunākajiem Samsung Galaxy līnijas viedtālruņiem un planšetdatoriem.

    Reklāma

    „Ik gadu pieaug pieprasījums pēc arvien lielākiem viedtālruņu ekrāniem. Ja Latvijā 2012. gadā populārākais ekrāna izmērs bija 3-4 collas, tad 2013. gadā – jau 4-4,5 collas, kas veidoja teju pusi no pārdoto viedtālruņu skaita. Ņemot vērā tirgus tendences, esam radījuši jaunu ekrānu drošības pakalpojumu. Tas papildina arī produktu izstrādē ieguldītās rūpes, piemēram, jaunais Galaxy Note 4 viedtālrunis ar 5,7 collu ekrānu tika pārbaudīts vairākos izturības testos, lai pārliecinātos par tā kvalitāti. Protams, aicinām mobilo ierīču īpašniekus rūpēties par savu ierīci un lietot to saudzīgi,” skaidro Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs.

    Samsung sadarbībā ar AAS “BALTA” ekrānu apdrošināšanu piedāvā konkrētām Samsung mobilajām ierīcēm, kurām rūpnīcā ir uzstādīta Samsung Screen Care aplikācija. Ja savā telefonā šādu aplikāciju neatrodi, lejupielādē to no Galaxy Apps aplikāciju veikala. Ja apdrošināšana Tavai ierīcei būs pieejama, atverot lietotni, saņemsi apstiprinājumu. Pēc apstiprinājuma saņemšanas apdrošināšana tiks automātiski aktivizēta uz nākamajiem 12 mēnešiem.

    Ekrāna apdrošināšana ir pieejama šiem Samsung mobilo ierīču modeļiem:

    • Galaxy Note 4 (SM-N910C, SM-N910F)
    • Galaxy Alpha (SM-G850F)
    • Galaxy Tab S 10.5 (SM-T805, SM-T800)
    • Galaxy Tab S 8.4 (SM-T705, SM-T700)
    • Galaxy S5 (SM-G900F, SM-G901F)
    • Galaxy K Zoom (SM-C1150)

    Apdrošināšanas darbības periodā ekrānu varēsi nomainīt līdz 2 reizēm. Tavs pašrisks jeb līdzmaksājums ekrāna nomaiņai ir 30 EUR par pirmo un 50 EUR par otro ekrāna nomaiņu. Ekrāna nomaiņa tiek uzsākta tikai pēc pašriska jeb līdzmaksājuma veikšanas. Ja ekrāna nomaiņa apdrošināšanas ietvaros būs veikta jau divas reizes, apdrošināšana tiks izbeigta pēc otrās ekrāna nomaiņas.

    Ekrāna apdrošināšana darbojas visā pasaulē. Piesakot ekrāna nomaiņu, Tev būs jānosauc mobilās ierīces sērijas numurs. Piesaki ekrāna nomaiņu darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 pa tālruni:

    • Latvijā: +371 66 77 888
    • Igaunijā: +372 66 16 777
    • Lietuvā: +370 52 222 888

    Ekrāna nomaiņa tiks atteikta, ja:

    • bojājumi radušies ierīcei nolietojoties;
    • ekrāns ir tikai saskrāpēts, nevis saplīsis;
    • bojājumu novēršanu paredz ierīces garantija;
    • ierīcei nav bijis oriģinālais SAMSUNG ekrāns;
    • bojājumi ir radušies pēc apdrošināšanas darbības perioda beigām;
    • ierīce 14 dienu laikā pēc bojājumu rašanās nav nodota remontam servisa centrā.

    2014-10-15 07.43.14 2014-10-15 07.44.32 2014-10-15 07.44.39

    2014-10-15 07.44.47 2014-10-15 07.44.53 2014-10-15 07.44.58

     

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Artūrs
    15.10.2014 11:18

    Ja vien būtu vismaz arī S4 pieejams..

    Edgars
    15.10.2014 11:22

    … Un var aktivizēt tika telefoniem, kuriem nav pagājušas 30 dienas kopš iegādes brīža..

    Artūrs Rižanovs
    15.10.2014 14:03

    Diezgan stulbi par tam 30dienam. It ka liela starpiba kad pirkts telefons

    Reklāma