web analytics

Angry Birds popularitāte samazinās, Rovio apsver 130 darbinieku atlaišanu

Jaunākie raksti

ASUS TUF GAMING Radeon RX 6800 videokartes apskats

Ja centrālo procesoru jomā AMD dažos pēdējos gados uzrāda iespaidīgu sniegumu un nu jau Intel vairs nav vienīgā procesoru...

“Twitter” lietotāji varētu tikt pie iespējas atsaukt savus tvītus

Mikroblogošanas vietne "Twitter" drīzumā varētu piedāvāt jaunu funkciju, kas attiecas tieši uz tvītošanu. Proti, šobrīd tiek testēta "Undo Send"...

Alphabet strādā pie valkājamas ierīces, kas skaļā vidē pastiprinās noteiktas skaņas

Uzņēmums Alphabet, kas Google mātes kompānija, strādā pie īpašas valkājamās ierīces, kuras mērķis ir uztvert noteiktas skaņas skaļā vidē,...

“Honda Legend” kļuvusi par pasaulē pirmo mašīnu ar sertificētām “Level 3” autonomās braukšanas spējām

"Honda" prezentējusi Japānas tirgum paredzētu sedanu "Legend", taču šis modelis ievērojams ar to, ka tas kļuvis par pasaulē pirmo...

Tet uzsāk darbu pie nākotnes interneta ar 10 reižu lielāku ātrumu

Tehnoloģiju un izklaides uzņēmums Tet sācis darbu pie vēl nebijuša ātruma mājas interneta tīkla izveides. Tas līdz pat klienta...

Somijas mobilo spēļu izstrādātājs Rovio vairumam no mums noteikti vislabāk ir zināms kā populārās spēles Angry Birds radītājs. Lai arī (pēc Rovio vārdiem) tā ir visu laiku populārākā maksas mobilā aplikācija, tomēr uzņēmums ir pārrēķinājies savos nākotnes pareģojumos un uzbūvējis komandu, kas vairāk piemērota straujākai uzņēmuma izaugsmei. Tā kā tas nav noticis, Rovio apsver atlaist 130 darbiniekus, kas ir aptuveni 16% no visiem uzņēmuma darbiniekiem. Par to uzņēmuma blogā vakar ir paziņojis Rovio izpilddirektors Mikaels Heds.

Pēdējos gados Rovio mēģina kļūt par izklaides zīmolu un jau šobrīd teju ikvienā plaša patēriņa preču veikalā noteikti atradīsim Angry Birds saldumus, dzērienus un rotaļlietas. Rovio neplāno pilnībā mainīt savu kursu un arī turpmāk izstrādās spēles, mediju un patērētāju produktus. Starp citu, šobrīd tiek plānota Angry Birds filma, kas kinoteātros varētu nonākt 2016. gadā.

Pagājušajā gadā Rovio nopelnīja 197 miljonus dolāru, kas ir krietni mazāk netā tieši konkurenti. Clash of Clans radītājs Supercell ziņo 892 miljonu ieņēmumiem un Candy Crush Saga autors King Digital Entertainment pagājušajā gadā nopelnījis 1.88 miljardus ASV dolārus. Analītiķi šo situāciju skaidro ar to, ka Rovio pārāk ilgi kavējās ar spēļu cenas atcelšanu un pāriešanu uz pirkumiem pašās spēlēs.

 

AvotsRovio

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
c

Viens foršs koments par šo tēmu bija vienā no Android blogiem – pie Angry Birds zīmola ir sūkts pārāk ilgu laiku, laiks beigt. Jaunā transformeru spēle vispār ar AB ir aiz matiem pievilkta.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: