Web Analytics
More
    Reklāma

    Angry Birds popularitāte samazinās, Rovio apsver 130 darbinieku atlaišanu

    Jaunākie raksti

    Somijas mobilo spēļu izstrādātājs Rovio vairumam no mums noteikti vislabāk ir zināms kā populārās spēles Angry Birds radītājs. Lai arī (pēc Rovio vārdiem) tā ir visu laiku populārākā maksas mobilā aplikācija, tomēr uzņēmums ir pārrēķinājies savos nākotnes pareģojumos un uzbūvējis komandu, kas vairāk piemērota straujākai uzņēmuma izaugsmei. Tā kā tas nav noticis, Rovio apsver atlaist 130 darbiniekus, kas ir aptuveni 16% no visiem uzņēmuma darbiniekiem. Par to uzņēmuma blogā vakar ir paziņojis Rovio izpilddirektors Mikaels Heds.

    Pēdējos gados Rovio mēģina kļūt par izklaides zīmolu un jau šobrīd teju ikvienā plaša patēriņa preču veikalā noteikti atradīsim Angry Birds saldumus, dzērienus un rotaļlietas. Rovio neplāno pilnībā mainīt savu kursu un arī turpmāk izstrādās spēles, mediju un patērētāju produktus. Starp citu, šobrīd tiek plānota Angry Birds filma, kas kinoteātros varētu nonākt 2016. gadā.

    Reklāma

    Pagājušajā gadā Rovio nopelnīja 197 miljonus dolāru, kas ir krietni mazāk netā tieši konkurenti. Clash of Clans radītājs Supercell ziņo 892 miljonu ieņēmumiem un Candy Crush Saga autors King Digital Entertainment pagājušajā gadā nopelnījis 1.88 miljardus ASV dolārus. Analītiķi šo situāciju skaidro ar to, ka Rovio pārāk ilgi kavējās ar spēļu cenas atcelšanu un pāriešanu uz pirkumiem pašās spēlēs.

     

    AvotsRovio
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    c
    03.10.2014 21:33

    Viens foršs koments par šo tēmu bija vienā no Android blogiem – pie Angry Birds zīmola ir sūkts pārāk ilgu laiku, laiks beigt. Jaunā transformeru spēle vispār ar AB ir aiz matiem pievilkta.

    Reklāma