Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung reklāmas izsmej jaunos Apple iPhone 6 viedtālruņus

    Jaunākie raksti

    Vispār interesanti. Jaunie Apple iPhone 6 tika prezentēti tikai pirms nedēļas, bet iespēju vairāk vai mazāk rupji par tiem pazākāties ir paspējuši izmantot vairums konkurentu. Par dizaina līdzībām Twitterī ieminējās HTC, bet Sony savas #DemandGreat Twitter heštegu kampaņas ietvaros pazobojās par jauno iPhone 6 reklāmas saukli “Bigger than bigger” aizvietojot “Better than bigger”.

    Protams, klusu nav sēdējis arī sīvākais Apple konkurents Samsung, kas publicēja, manuprāt, trāpīgu un gaumīgu salīdzinājumu ar savu jaunāko Galaxy Note 4 milztelefonu. Sak, bija reiz laiki, kad pasaule bija skeptiska par telefoniem ar milzīgiem displejiem un toreiz Galaxy Note bieži vien saņēma nievājošas atsauksmes. Kopš pirmā Galaxy Note sērijas viedtālruņa prezentēšanas ir pagājuši 3 gadi un situācija ir būtiski mainījusies – vairs nevienu nepārsteidz viedtālruņi ar milzu displejiem. Jā, daļa patērētāju tos joprojām nav iecienījuši, tomēr tas vairs nešķiet kas prātam neaptverams un pat stulbs. Tagad, kad beidzot līdz lieliem displejiem ir ticis Apple, Samsung izmanto iespēju norādīt, ka nu Apple ir tas uzņēmums, kas kopē Samsung. Apple gan saka, ka jau sen ir varējis izveidot viedtālruni ar lielu displeju, taču tas ir prezentēts tikai tad, kad no tā ir jēga. Proti, iOS 8 versija ir pielāgota ērtākai ierīču ar lieliem displejiem lietošanai. Bet lai vai kādas būtu diskusijas par lieliem displejiem telefonos, nevar neatzīt, ka Samsung šo nišu ir izveidojis ar lieliski nostrādātajām Galaxy Note sērijas ierīcēm.

    Reklāma

    [youtube=https://www.youtube.com/watch?v=oxhSnNZH3Rk]

    Ja iepriekšējā reklāma ir neitrāli gaumīga, tad to nevar teikt par 6 reklāmu sēriju, kas jau konkrētāk salīdzina jauno Galaxy Note 4 ar iPhone 6. Šajos video tiek runāts par Samsung produkta pārākumu displeja izmēra, vairākekrānu režīma, irbuļa ziņā un godam izmantota iespēja pasmieties par Apple neveiksmēm ar stabilas video tiešraides nodrošināšanu. Pie reizes video attēlotie zilos krekliņos tērptie personāži vizuāli atgādina Apple veikalu darbiniekus (starp citu, Samsung arī patīk izmantot ļoti līdzīgas krāsas krekliņus saviem promo darbiniekiem). Salīdzinot ar iepriekš pieminēto reklāmu, šī nav nedz gaumīga, nedz neitrāla. Tajā Samsung tiešā veidā izgāž žulti par konkurenta jauno produktu, kas pat visā savā necilībā pieprasījuma ziņā ir priekšā ar vienkārši kosmisku atrāvienu. Tā kā ar šādu vēstījumu pavisam noteikti esošos Apple ierīču lietotāju nepārvilināsi uz savu pusi, tad reklāmas var uzskatīt par savu lietotāju uzmundrināšanu (mierināšanu?). Ko tu domā par šīm reklāmām? Pat ja doma tajās nav slikta, vai esi mierā ar to noformējumu?

    [youtube=http://www.youtube.com/playlist?list=PLhpbZcOKxtO3s_Glvws-zZ4ruGiMcE2Of]

    Arī Apple nav nekāds baltais jēriņš un savulaik ar Get a Mac reklāmu sēriju vilka uz zoba PC datoru industriju. Reklāmas tika vairāk vai mazāk gaumīgi apsmieta PC (Windows) datoru kāršanās, sarežģītība un problēmas ar vīrusiem. Tādējādi var teikt, ka Samsung pret Apple tagad izspēlē to pašu kārti. Bet kā mēs redzam, kārtējais kopēšanas mēģinājums nav diez ko veiksmīgs.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    33 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reinis Mežulis
    16.09.2014 21:23

    Man liekas, ka vienai daļai ābolīša aizkustināto ir iestājusies kaut kāda vērtību sistēmas kļūda, kuras rezultātā ir kaut kā paslīdējis garām tas, ka jebkura ierīce ir tikai dzelži un jebkurš kantoris, kurš šos dzelžus ražo un/vai tirgo, ir nekas vairāk kā tirgus spēlētājs. Un tirgus ir nežēlīgs.

    Līdz ar to, man visai, teiksim tā, mīksta šķiet atsevišķu ļautiņu žēlošanās, ka ļaunais Samsungs apceļ labo Applu. KO? Tie abi ir milzīgi uzņēmumi, no kuru villošanās ieguvējs ir klients, jo tās rezultātā tie ir spiesti radīt aizvien labākus produktus.

    Līdz ar to, tiem, kas ņirgāšanos par jebkādu ierīci vai kantori, ņem personīgi, jo uztver to kā savu pagarinājumu, es ieteiktu aiziet pie galvas daktera. Nu vai vismaz beidzot dzīvē izdarīt kaut ko normālu, samīļot savus tuvākos un padomāt par to, kam dzīvē ir kaut kāda vērtība un kam nav.

    16.09.2014 21:39

    Es gan nedomāju, ka viss ir tik vienkārši. Ja telefons vajadzīgs tikai kā saziņas rīks, tad pilnībā pietiek ar dažpadsmit vai daždesmit eiro vērtu ierīci. Tomēr brīdī kad par telefonu tiek maksāti vairāk nekā pāris simti eiro, tas ir kas vairāk par zvanīšanas ierīci. Es vēl nerunāju par došanos pie galvas daktera, bet tīri funkcionalitātes, lietojamības un dizaina (dažiem arī prestiža) aspektiem. Lietotāji vairāk maksā tieši par šo pievienoto vērtību, jo pats dzelzis kā tāds maksā labi ja pusotra simta eiro. Un brīdī, kad savā vajadzību piramīdā esi ticis līdz šīm ekstrām, parādās jau pavisam citas prasības, vēlmes un problēmas. Līdzīgi taču ir arī ar auto. Ja vajag pārvietošanās līdzekli, var nopirkt pašu lētāko Dacia. Ja vajag ekstras, ērtību un prestižu var maksāt padsmit reizes vairāk par premium klases auto. Un nav slikta ne viena, ne otra pieeja. Tomēr Dacias pircējam nevajadzētu pukoties par premium auto un otrādi. Ja atgriežamies pie telefoniem, tad, protams, gan Apple, gan Samsung vēlas notirgot pēc iespējas vairāk savus produktus. Tomēr tā ir tikai daļa no stāsta. Abi uzņēmumi vēlas vairot lojālu lietotāju pulkus, kas pirks konkrētā zīmola produktus vienu pēc otra. Apple tas sanāk ļoti labi (ne velti Apple ierīču lietotāju mēdz saukt par… Read more »

    Reinis Mežulis
    16.09.2014 21:50

    Piekrītu Tevis teiktajam, bet pagaidām nesanāk iebraukt tajā, kā tas konfliktē, ar to, ko rakstīju es.

    Vai arī Tu mēģini pateikt, ja ja cilvēks ir nopircis premium produktu, tad viņš sagaida, ka nekur pasaulē neviens netaļausies par šo produktu paņirgāties?

    Es tiešām īsti nesaprotu, kur te ir problēma. Izvēle taču paliek pašu pircēju rokās.

    16.09.2014 22:00

    Es runāju par to, ka Dacias pircēji dzīvo vienā (iedomātā) pasaulē un BMW braucēji pavisam citā. Pie tam otrajā gadījumā ne visi apsvērumi ir vērtējami racionāli. Tavi apsvērumi ir ļoti loģiski un es tiem pilnībā piekrītu, taču tie nedarbojas uz tiem pircējiem, kas izvēlas iegādāties iPhone vai citu premium klases ierīci.

    Kur te ir Samsung? Lai varētu konkurēt ar iPhone, Samsung ir jālien laukā no ādas gan tehnoloģiski, gan mārketinga jomā. Ar gadiem šī līšana ir vainagojusies ar zināmiem panākumiem, tomēr kopumā joprojām pārsvars ir Apple pusē. Tad nu talkā tiek slēgtas visādas nešpetnas mārketinga aktivitātes un mans jautājums drīzāk bija par to vai un kā tās darbojas? Vai pēc šādu video noskatīšanās aifonists skries pēc Samsung produkta? Ļoti šaubos. Vai šādi video uzlabo noskaņojumu Samsung produktu lietotājiem? Ļoti iespējams.

    Brīdī, kad produkts ieslīd premium kategorijā, kļūst tik interesanti un nāk klāt vesela gūzma izaicinājumu par kuriem ne silts, ne auksts nav budžeta klases produktu ražotājiem. Tur tev ir tikai viens uzdevums – saražot pēc iespējas lētāk un pārdot pēc iespējas vairāk. Tas nav nedz inovatīvi, nedz interesanti.

    Reinis Mežulis
    16.09.2014 22:20

    Skaidrs, Tu par meitu, es par kleitu.

    Pēdējā laikā vairākkārt ir lasīta ņemtne par šīm reklāmām un kaut kā tas viss prātā vairāk ir iesēdies nevis kā šo reklāmu potenciālās atdeves analīze (jo nu – kuru krata, cik trubas Samsungs tāpēc notirgos?), bet gan drīzāk kā tāda Apple lojālo pircēju želošanās un sašutums par to, ka “nu kā tā var, nu kā tā var” tagad paņirgāties par svēto produkciju?

    Mani, piemēram, absoūti neuztrauc ne Apple, ne Samsung, ne Nokia, ne VEF pārdošanas rādītāji, tāpat man ir arī pilnīgi vienalga par to, kuros segmentos konkrētais ražotājs ar kādiem panākumiem mēģina ielīst. Līdz ar to arī uz šādām “cīņām” es skatos pat ļoti veselīgi. Lai jau ņemās.

    Kāda starpība, cik atšķirīgās pasaulēs dzīvo konkrētā zīmola vidējais lietotājs? Arī Dacia ir visas tiesības savās reklāmās kaut kā izacināt BMW vai Ferrari.

    Droši vien piekritīsi, ka būtu nedaudz smieklīgi vai pat nožēlojami, ja Ferrari īpašnieki apvainotos un sašustu, ja Dacia kādā reklāmā ieņirgtu par Ferrari, ne?

    16.09.2014 22:29

    Jā, piekrītu, tas būtu visnotaļ rēcīgi. Pēc šādas loģikas spriežot Samsung nav tik tālu aizmugurē Apple kā Dacia aiz Ferrari, jo uzbraucieni ir gluži pierasta lieta :)

    Bet es patiešām novērtēju šādus komentārus un tie katru reizi atgādina, ka premium ierīces, lai arī galvenais attīstības virzītājs un ražotāju lepnums, tomēr nav vienīgais uzmanības vērtais tehnoloģiju pasaulē. Drīzumā te būs lasāms Nokia Lumia 530 apskats, daži Prestigio telefoni un iepazīstināsim ar vienu Latvijā ienākošu lēto gadžetu ražotāju.

    Edža
    16.09.2014 22:18

    Mani piemēram šādas reklāmas neietekmē. Protams ir jautri paskatīties to kā viens pasmejas par to, par ko otrs runā nopieni un nosvērtā balsī.
    Principā par aitām uzskatu ga Īlietu fanus, gan arī Samsunga.
    Šādas reklāmas strādā uz auditoriju kurai nav ne mazākās sajēgas ko ar to dzelzi var darīt, bet tādu vajag un gribās, lai apliecinātu savu piederību kaut kādai noteiktai sociālai grupai…. vai vienkārši pazīmētos.

    Edža
    16.09.2014 22:37

    Un vēl par to “premium” klasi….. Kādi ir kritēriji nonākšanai šajā klasē? Tieši runājot par telefoniem un planšetēm…
    Materiāli no kā veidots korpuss? Šaubīgi, vienīgais kas atbilst šim kritērijam ir Vertu, kur tiešām ir izmantoti premium materiāli. Jo Apple izmantotie alumīnijs un stikls ir sastopami ne vienā vien Āzijas ražotāja izstrādājumā, bet tos neviens nesauc par premium…. Un savukārt rakstos izmantotais vārdu salikums “lēta plastmasa” neiet kopā ar “premium”… tas vairāk uz Samsung
    Programmnodrošinājums…. arī diezin vai…. jo gan iOS, gan Android un WP ir ar saviem plusiem un mīnusiem, un nevienu no tiem nevar nosaukt par premium. Arī stabilitāte un veiktspēja šeit neko nenozīmē, jo visas OS ik pa laikam iebremzē. Zinu ko saku, jo lietoju gan iOS, gan Android.
    Tā kā gan Apple, gan Samsung produkti vienkārši pārcenotas plašpatēriņa preces, kuras par “premium” vienkārši ir nodēvējuši paši ražotāji un to lietotāji….Lai kaut kā izceltos

    16.09.2014 22:46
    Reply to  Edža

    Exactly. Muļķības raksta, bet par būtisko nestāsta. Kāpēc kursors.lv nepastāsta, piemēram, par to, ka Apple apdirsās ar NFC banošanu, kuru uzskatīja par nevajadzīgu tehnoloģiju. Bet tagad, redzies, premium klase, tāpēc NFC, kas gan darbosies tikai vienā servisā, ir obligāta.

    16.09.2014 23:08

    To apdirsās vai neapdirsās mēs uzzināsim pēc dažiem gadiem, kad būs skaidrs vai Apple Pay maksājumu sistēma iedzīvosies. Es varu pateikt tikai Apple vārdiem – šis uzņēmums savos produktos iekļauj tikai tās tehnoloģijas no kurām ir kaut kāda jēga (bieži vien jēga pašam Apple). Līdz šim no NFC tehnoloģijas jēgas pa lielam nav bijis nekādas un tagad, kad Apple ir pašiem sava maksājumu sistēma, tā kļūst aktuāla. Līdzīgi ir arī ar lielākiem ekrāniem. Pie iOS 6/7 no lielāka ekrāna nav nekādas jēgas, bet pārējo ražotāju konkurences spiediena dēļ Apple nācās veikt iOS uzlabojumus un iOS 8 ir padomāts par to, lai lielāka ekrāna lietošana nebūtu pain in the ass. Starp citu, Android ierīcēm viss notiek otrādi – no sākuma bliežam ar plikām specenām un tikai pēc tam domājam ko lietotājam ar to visu iesākt. Lielie displeji Android telefonos bija jau sen, taču tikai tagad daļa ražotāju tos mēģina padarīt lietojamākus ar vienu roku. Līdzīgi bija ar Android planšetdatoriem. Tie sāka parādīties brīdī, kad Android vispār un galīgi nebija piemērots tik lieliem ekrāniem un pāris gadu pat nebija sakarīgu planšetdatoriem pielāgotu aplikāciju. Tādā ziņā Android veidotājam Google un ierīču ražotājiem (un nabaga lietotājiem, kas ar to visu mokās) jāsaka liels paldies,… Read more »

    16.09.2014 23:51

    Man, piemēram, absolūti bezjēdzīgs vēl kopš Nokia 6310i laikiem šķiet infrared sensors. Bet tas ikurāt vēl joprojām ir viedtālruņos atrodams. NFC ir ļoti kruta tehnoloģija un tā jau šobrīd darbojas. Daudzās vietās Eiropā ar NFC var transportā un parkomātos maksāt. Latvijā Rīgas satiksme to veiksmīgi nobanoja, jo tad eTalonu piegādātājam pazustu bizness, kaut gan visas iekārtas to ļauj izmantot. NFC ir tikpat nākotne maksājumu (un ne tikai) jomā, cik šobrīd e-pasts ir praktiski iznīcinājis parasto pastu.

    17.09.2014 06:21

    Es komentārā jau teicu, ka NFC galvenais pielietojums ir mobilajos maksājumos. Brīdī, kad Apple izveidoja savu maksājumu, ko var pilnībā kontrolēt un tādējādi nodrošināt pakalpojuma kvalitāti, telefonos šī funkcija ir parādījusies. Pagaidām gan izskatās, ka aifonos ar NFC ir līdzīgi kā ar Bluetooth – tehnoloģijai var piekļūt tikai Apple un ar garu degunu paliek citi aplikāciju un servisu izstrādātāji. Tb ar aifoniem mēs visdrīzāk nekad nevarēsim samaksāt par braucienu uz Bolderāju.

    16.09.2014 23:02
    Reply to  Edža

    Tas ir labs jautājums. Paguglēju apkārt un secināju, ka premium produktus raksturo to augstā kvalitāte, cena un ierobežota pieejamība. Apple ierīcēm visi šie trīs punkti ir krietni raksturīgāki nekā jebkuram citam tiešajam konkurentam. Vertu es neuzskatu par konkurentu, tas vispār ir klasi augstāks produkts. Protams, vēl klāt jāpievieno tīri emocionālo izjūtu bagāža, kas nāk līdzi produktam. Un man ir sajūta, ka tajā emocionālajā daļā ir arī visa sāls, kas liek miljoniem cilvēku izvēlēties tehniski ne spicāko produktu. Apple to arī ļoti labi izmanto savā komunikācijā sakot, ka pliki dzelži nav svarīgākais.

    Edža
    17.09.2014 00:49

    Nu par tiem 3 punktiem atļaušos iebilst. Kvalitāte- kam? Dzelžiem? Uz sitienu varu nosaukt 2 telefonus ar tādiem pašiem un labākiem parametriem- HTC One un Huawei P6 un P7. OS arī diezin vai…. jau rakstīju. Ierobežotā piekļuve…. nu man nezkapēc liekas ka tā ir mākslīgi radīta, tieši lai radītu iespaidu par “wanabe premium” … Atliek cena… tas pats kas ar piekļuvi. Un tādēļ arī uzskatu ka premium ir Vertu un tamlīdzīgi, apzeltītie aifoni neskaitās, tie pižonēšanās un zīmēšanās
    Salīdzinājāt ar auto. Ja Renualt pēkšņi pacels DACIA cenu līdz BMW cenai, un tirgos pa vienai mēnesī, DACIA tak nekļūs par “premium”?

    17.09.2014 06:24
    Reply to  Edža

    Jā, pavisam noteikti dizaina, aparatūras un programmatūras kvalitāte Apple ir par kārtu augstāka nekā HTC (kas pats par sevi ir viens no labākajiem Android ražotājiem šajā ziņā) un par vismaz n kārtām augstāka nekā lielajam kopētājam Huawei. Nosacīti ierobežotā piekļuve, protams, ir mākslīgi radīta.

    Pamēģini uzcelt Dacia cenu līdz BMW līmenim un padomā vai būsi gatavs par tādu naudu pirkt šo auto. Lūk, arī tava atbilde rokā :)

    Edža
    17.09.2014 08:42

    Dizains….:D :D manuprāt starp mobilajiem runāt par dizainu var tikai attiecībā uz Just5 podziņtelefoniem…. viedajiem var runāt tikai par izskatu… Dizains varbūt bija 1. aifonam salīdzinājumā ar citiem tā laika viedajiem telefoniem. Dzelži…. Nu nav apple tie par kārtu augstāki kā pārējiem, it sevišķi ņemot vērā, ka lielākā daļa no tiem top bez maz vai vienā un tajā pašā rūpnīcā. Programmatūra. Vienīgais kas ifoniem ir labāks, tas ir atjaunināšana un atbalsts vecākiem modeļiem. Citādi tāpat bremzē un lagojās. Es piemēram neredzu īpašas atšķirības darbības vienmērīgumā un stabilitātē starp msnu Note2 un ipadu…. abi ik pa brīdiem ieķeras. Un tas nav spēlējot spēlītes…. Kā piemērs no reālās lietošanas…. nespēja iOS pievienot peli…. jo redz kādam no apple liekas ka tas nav vajadzīgs, kaut gan teksta iezīmēšana ar pirkstu bakstot uz iOS ir maigi sakot galvas sāpe. Turpinot vilkt paralēles ar auto pasauli…. Ražotājs kas ražoja labus mikroautobusus izdomāja sākt ražot vieglos auto. Iznāca aptuveni 4.golfs, uzpulēts… Cena kā BMW, ar nosacījumiem, ka braukt var tikai pa ražotāja akceptētiem ceļiem, liet tikai ražotāja akceptētu degvielu. Bonusā tiek iedota iespēja klausīties dažādu mūziku, tiesa jāmaksā atsevišķi…. ja gribi klausīties savu mūzikas kolekciju…. nu OK… var… tikai lai ielādētu jānoņem labais pakaļējais ritenis un… Read more »

    16.09.2014 23:25
    Reply to  Edža

    Kā smejies, rīt dodos uz Londonu, kur būs iespēja dzīvajā apskatīties jaunā Vertu produkta prezentāciju, iepazīties ar Vertu rūpnīcu un aprunāties ar uzņēmuma vadītāju. Tad nu ievērtēsim dzīvē cik tie premium produkti ir savādāki no mums pieejamo telefonu pasaules. Pieņemu, ka būs interesanti!

    16.09.2014 22:38

    Viss it kā ok, bet ko gribēja pateikt ar pēdējo teikumu? Tirgū iznācis lēts (dzelžu ziņā) viedtālrunis, kuram vienkārši piekabināta jauna sērijas birka klāt. Visi pārējie par to smejas, jo tam ir pamatojums. Kur tieši kaut kas ir neveiksmīgs, nekādi neizdodas izprast.

    16.09.2014 22:45

    Viss būtu krietni vienkāršāk, ja pliki dzelži būtu vienīgais premium klases ierīces iegādes apsvērums. Neizprotamais ir tas ko tieši Samsung vēlas panākt ar šīm reklāmām?

    16.09.2014 22:49

    Pag pag. Tīri salīdzināšanai. Tu gribi teikt, ka mans Sony Xperia Z2 nav premium klases prece?

    16.09.2014 22:55

    Tas ir Sony flagmanis un pavisam droši ir liekams premium klases veidtālruņu kategorijā. No kura laika esi Sony ierīces lietotājs? Vēl pavisam nesen taču biji kvēls Samsung fans :)

    16.09.2014 23:00

    Nopirku pirms nedēļas sievietei Galaxy S5. Kruts, ļoti kruts telefons. Sievietei kā reiz. Priekš sievietes, teiksim, Sony ir pavisam neforšs (kantains & shit). Pats ar Xperia kopš vasaras. Bet atgriežoties pie tēmas — manuprāt Note 4 ir ūberpremium klases prece. Tas ir kaut kas milzīgs, ar ko varot arī zvanīt, bet patiesībā tā ir ļoti dārga spēļmantiņa. Tieši tāpat kā iPad. Ok, bet tas tāpēc, ka man planšetes šķiet bezjēdzīgas. Teikt, ka Note 4 ir Dacia, bet iPhone 6 ir BMW, manuprāt, ir vairāk kā absurdi.
    Edit: Pirms fanboji mani nolamā — no iPad taču var piezvanīt?

    16.09.2014 23:10

    Nē, nē, Galaxy Note ierīces es nesalīdzinātu ar Dacia. Note ir specifisks nišas produkts, kas gan savā nišā ir kļuvis tik veiksmīgs, ka Samsung mēģina ar šiem panākumiem piesegt savas neveiksmes citos flangos. Patiesībā es pats gaidu kad pārdošanā nonāks jaunais Galaxy Note 4, tad Galaxy Note 3 būtu jāmaksā patiešām smuku cenu un pat varētu to nopirkt.

    Edža
    17.09.2014 13:10

    Kā ko grib pateikt? Ka nav jēgas no ierīces ar lielu ekrānu, ja šis potenciāls netiek kaut cik izmantots- nav vairāklogu režīms. Ka 6+ ir vienkārši liels īfons. Bez jebkādām priekšrocībām atšķirībā no parastā 6. Godīgi jāsaka, ka šī lieta, vairāklogu režīms, Samsungam ir atrisināta vislabāk, pagaidām protams.
    Bet gan jau ka ar kādu 10to vai 11to īfonu apple apķersies ka tas ir nepieciešams.

    17.09.2014 13:46
    Reply to  Edža

    Nav jau arī tā, ka iPhone 6 un iPhone 6 Plus būtu pieejams mūsu pusē, lai varētu pārbraudīt ir vai nav praktiskas jēgas no iOS 8 uzlabojumiem. Tāpēc vismaz es nesteigtos ar pārsteidzīgu secinājumu izdarīšanu. Es gan uzreiz arī godīgi pateikšu, ka neesmu iecienījis vairāklogu režīma realizācijas uz Android viedtālruņiem. Man tas šķiet kaut kā lieki.

    Ksspars Lccis
    17.09.2014 09:27

    Tā kā te tika pieminēts huawei P7 un es zinu, ka Kristapam bija tāds uz testēšanu, bet nekādu atsauksmju tā arī nav, gribu piebilst vienu lietu par P7 – kameras objektīva aizsargstikls NOBRUŽĀJĀS DIVU MĒNEŠU LAIKĀ TĀ, KA KAMERA VAIRS NAV IZMANTOJAMA. Un tas ir pie saudzīgas lietošanas. nevienam telefonam līdz šim (kaudze nokiju, samsungu, aifonu) nekas TAM LĪDZĪGS NEKAD nav ticis novēroc…

    17.09.2014 13:49
    Reply to  Ksspars Lccis

    Man ir savs viedoklis par Huawei Ascend P7, taču tā arī neesmu paspējis tikt pie tā pierakstīšanas. Īsumā var teikt tā, ka Huawei tīri labi ir izdevies nokopēt to kā izskatās iPhone (ar jauno modeli arī HTC) no ārpuses un arī no iekšpuses (es runāju par viņu softa līdzību ar iOS), tomēr velns slēpjas detaļas (kameras bružāšanās ir tikai viena no šādām detaļām) un ne viss, kas no malas izskatās tikpat labi, arī darbojas tāpat. Tie paši Apple un HTC veiksmīgi izstrādā viedtālruņus jau gadiem, bet Huawei tikai pēdējos dažos gados ir spējuši radīt kaut cik pievilcīgas ierīces.

    Ksspars Lccis
    17.09.2014 15:19

    vairāk darbojas labi nekā nedarbojas. vienīgo problēmu, ko esmu atradis ir softa specifiskā atļauju došanu aplikācijām izmantot internetu vai vispār darboties. Šī iemesla dēļ man neizdodas pilnvērtīgi un stabili darbināt MigtyText. bet nu kameras stikliņš ir FAIL. Vienkārši FAIL 1000000%

    Edža
    17.09.2014 15:45
    Reply to  Ksspars Lccis

    No personīgās pieredzes…. bija kādreiz man Samsung planšete 1. Tab. Un arī kameras stikliņs nobružājās pēc pāris mēnešu lietošanas… Kad jau ar šo sāpi biju samierinājies, atklāju, ka aizsargplēve ko parasti līmē ir tik labi un precīzi pielīmēta, ka no sākuma to pat nepamanīju ;)

    Ksspars Lccis
    17.09.2014 16:05
    Reply to  Edža

    šis nav tas gadījums :D :D :D ceru, ka bija mācība visam mūžam… zinu, ka urļiki un arī biezie latvieši agrāk neplēsa no televīzora stūra nost uzlīmi cik collu liels ekrāns…

    GundarsBarons
    17.09.2014 23:53
    Reply to  Ksspars Lccis

    Ar tām aizsrgplēvēm ir kaut kas līdzīgs, kā agrāk TV pultis lika polietilēna maisiņos, lai ilgāk jauna paliek. Jautājums gan vienkāršs – kam jēga no tā “jaunuma”, ja tas iepakots noskrandušā polietilēnā? Lai vēlāk pie pārdošanas izskatītos kā jauns? Tātad preci iegādājas nevis savam priekam, bet tam kuram vēlāk pārdos. Un lai cik svaigs neizskatītos gadžets, to pēc diviem gadiem tāpat vairāk par pārdesmit eiro nepārdot. Tāpat arī, lai cik kruta nebūtu plēve, tā tik un tā būs “gumijnieki pie smokinga”.

    davfreim
    18.09.2014 00:12

    Paskatoties internetā rodas sajūt, ka andoīdistiem sāp. Proti HTC saka ka ūber dizains, paskatieties uz iPod touch, tāds pats dizains kā HTC +-. Tagad saka, ka NFC ir ūber kruta tehnoloģija, kura androīdiem jau ir sen, bet es kaut kā neredzu vajadzību pēc NFC, ja jau tie droīdi ir tik ļoti priekšā, tad kāpēc jau sen vismaz visā USA nevar ar tiem sūdiem neko darīt? Tad vēl cepas, ka kā Sony vai LG vai Samsung var nebūt premium produkti, tie vnk nav, jo piemēram samsungam pēc gada cena nokrītas dramatiski, pat bezjēdzīgi salīdzināt S4 cenu ar 5.ifonu

    Ksspars Lccis
    18.09.2014 10:41
    Reply to  davfreim

    iedomājies, cik ļoti jābūt izmisušam retardam, lai vispār pirktu gadu vecu lietotu telefonu :D :D :D

    Reklāma