10. septembrī, Norvik Banka iepazīstināja biznesa un mediju pārstāvjus ar savu jauno biznesa stratēģiju – banka plāno kļūt par vienu no vadošajām tehnoloģiski augsti attīstītajām bankām Ziemeļeiropā. Bankas jauno stratēģiju atspoguļo arī tās jaunā identitāte. No šodienas tā būs redzama bankas jaunajā mājaslapā un mobilajā aplikācijā, bet līdz 2015. gada beigām – arī visās Norvik Banka filiālēs un apkalpošanas centros.

Jaunā biznesa stratēģija

Par Norvik Bankas galveno stratēģijas virzienu kļūs bankas apkalpošanas attīstība, kuras pamatā ir vismūsdienīgākie risinājumi un tehnoloģijas. Norvik Bankas vadītājs Olivers Bramvels stāsta: „Norvik Bankai ir daudz klientu, ar kuriem banka sadarbojas jau ilgus gadus. Tomēr mēs nevēlamies apstāties pie sasniegtā, tāpēc plānojam paplašināt savu klientu bāzi, piesaistot jauno paaudzi un it īpaši tos, kurus šobrīd dēvē par „jaunajiem profesionāļiem” neatkarīgi no ģeogrāfiskās piederības. Viņiem ir nepieciešama banka, kas sniedz novatoriskus risinājumus un apkalpošanu, izmantojot dažādus tehnoloģiskos kanālus, un tieši to mēs arī piedāvāsim.”

Tikšanās laikā Norvik Banka iepazīstināja ar inovatīvo produktu „Norvik $IM”, kas izstrādāts sadarbībā ar Latvijas vadošo mobilo sakaru operatoru Tele2 un, atrodoties ārzemēs, ļauj izmantot tālruni, par ievērojami zemāku cenu nekā parastā viesabonēšanā. Tuvākajā laikā plānots iepazīstināt arī ar citiem mūsdienīgiem banku darbības risinājumiem, kas atvieglos un padarīs ērtāku klientu ikdienu.

Nākamajā gadā plānots atvērt pirmo novatorisko Norvik Bankas filiāli, kurā būs redzami bankas jaunākie sasniegumi un risinājumi bankas produktu attīstībā un apkalpošanā. Tāpat arī līdz 2015. gada beigām tiks atjaunots Norvik Bankas filiāļu un apkalpošanas centru dizains, kas būs ieturēts vienotā stilā, jaunajās krāsās un ar jaunu bankas dizaina koncepciju, turklāt jaunajā stilā tiks ieviestas arī formas bankas darbiniekiem. Vēl viens 2015. gada jaunums filiālēs, uz ielām un veikalos būs Norvik Bankas bankomāti.

Jauna vizuālā identitāte

„Pārmaiņas bankas darbā ir jāpamana visiem mūsu klientiem un partneriem, tāpēc mēs esam pieņēmuši lēmumu par vizuālās identitātes atjaunošanu,” turpina O. Bramvels. Norvik Bankas jaunās identitātes pamatā ir košākas krāsas un vienkāršas formas. Tās mērķis ir atspoguļot bankas pamatvērtības un pakalpojumu pieejamību visiem klientiem.

Jaunās vizuālās identitātes ieviešana sākās ar atjaunoto bankas mājas lapu www.norvik.eu, kas tika izveidota, izmantojot adaptīvā dizaina tehnoloģijas, kā arī uzlabotu mobilās aplikācijas versiju. Ar bankas jauno mājas lapu var strādāt jebkurā ierīcē un jebkura izmēra ekrānā. Vispopulārākās funkcijas ir redzamas pirmajā lapā, bet bankas produktu un pakalpojumu atlase ir automatizēta.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of