Huawei vairs nav pilnībā svešs tehnoloģiju ražotājs arī mūsu pusē. Šī ķīniešu ražotāja produkti varbūt ir uzkrītoši līdzīgi konkurentu paveiktajam, tomēr esmu novērojis, ka ar katru paaudzi tie kļūst arvien lietojamāki. Huawei ir veiksmīgi dažu gadu laikā nokopējis tās tehnoloģijas ar kurām citi ir mocījušies gadiem. Tāpēc mani neizbrīna fakts, ka Huawei strauji aug un pēc pārdoto viedtālruņu skaita nu ir trešais lielākais viedtālruņu ražotājs pasaulē uzreiz aiz Samsung un Apple.
Tomēr ar “plikiem” dzelžiem nepietiek un uzņēmums aktīvi meklē sadarbības modeļus, kas var palīdzēt vairot tā atpazīstamību. Tas ir pareizi, jo nevarētu teikt, ka Huawei būtu atpazīstams katrā mājsaimniecībā. Futbols gan ir. Īpaši jau tagad, kad tikko ir noslēdzies pats lielākais futbola notikums pasaulē – FIFA Pasaules kauss. Huawei noslēdzis sadarbības līgumu ar futbola klubu Arsenal un radījis speciālu sava jaunākā Android flagmaņa Ascend P7 versiju. Tehniski tas ir vecais labais Ascend P7, kam ir uzstādīta speciāla futbola stilistikā veidota lietotāja saskarne (“ādiņa”) un telefona aizmuguri rotā titulētā futbola kluba logo. Telefonā ir iekļautas BBC ziņu un sporta aplikācijas, kā arī FIFA 14 un Yakatak Soccer spēles. Pagaidām nav informācijas par ierīces cenu un pieejamību.