Web Analytics
More
    Reklāma

    Statistika parāda, ka visvairāk Windows Phone lietotāju ir ASV

    Jaunākie raksti

    Interneta vietne AdDuplex, kura specializējas reklāmas pakalpojumu jomā Windows Phone un Windows 8 aplikāciju izstrādātājiem, piedāvā arī savus statistikas datus, un reizēm tie ir visai interesanti.

    Tā arī nupat vietnē adduplex blog, parādījusies informācija par to, kurās valstīs ir visvairāk Windows Phone aparātu lietotāju. Un lai cik arī tas dīvaini nebūtu – pirmajā vietā ar 11% no kopējā apjoma, ir ASV. Un tas par spīti tam, ka tiek uzskatīts, ka ASV šai mobilajai operētājsistēmai nu nekādi neveicas. Otrajā un trešajā vietā ar 7,5% un 6,9% ir Indija un Brazīlija.

    Reklāma

    Šāds iznākums visticamāk ir tāpēc, ka ASV sakaru operatoriem ļoti bieži ir pieejami ekskluzīvi WP aparātu modeļi, kuri turklāt nopērkami par ļoti pievilcīgu cenu. Taču ja Ķīnas un Indijas ražotāji turpinās iesākto kursu un piedāvās daudz un labus budžeta klases WP modeļus, ASV līdera godu nāksies atdot. Uz to visticamāk orientējas Microsoft, jo konkurēt ASV ar Apple un Google vismaz šobrīd radās pietiekami nereāli.

    adduplex_thumb

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    10.07.2014 14:30

    Absolūti neko neizsakoši skaitļi. Pareizi būtu rēķināt un tad arī analizēt datus par attiecību starp katrā valstī esošajiem WP lietotājiem pret kopējo mobilo telefonu lietotāju skaitu tajā pašā valstī. Tad arī būtu ko salīdzināt. Šobrīd tas vienīgi parāda to, kuru valstu tirgos AdDuplex vairāk savas reklāmas spēj iekačāt WP tālruņos, bet par reālo WP lietotāju skaitu attiecībā pret visiem lietotājiem neko nepasaka.
    ASV šobrīd ir aptuveni 150M viedtālruņu lietotāju, no tiem 3,3% jeb gandrīz 5M lieto Windows Phone. Globāli pēc Statista prognozēm WP nākamajā gadā aizņems zem 20% no pasaules viedtālruņu tirgus segmenta, praktiski izslēdzot no tirgus Symbian un noraujot pa mazam gabaliņam no Android, iOS un RIM.
    Savus datus neesmu pārbaudījis citos avotos. Bet tam nav īsti nozīmes, jo aptuvenā bilde ir skaidra.

    10.07.2014 15:04

    Kas tev liek domāt (jeb pareizāk sakot piekrist Statista pieņēmumam), ka Windows Phone būs tik liela tirgus daļa tik īsā laika sprīdī? Personīgi es to ļoti apšaubu. Tā paša AdDuplex statistika parāda, ka pasaulē populārākais Windows Phone viedtālrunis ir Lumia 520, kas populārs pa lielam ir cenas dēļ. Atliek sagaidīt jaunos Android One lētučus un tie apēdīs šo WP ierīču nišu bez sāls. Citās (dārgākās) cenu kategorijās Windows Phone ierīcēm ir vēl sarežģītāk konkurēt ar iPhone un Android ierīču varzu. Windows Phone platformai jau labu laiku sola lielus panākumus, tomēr tie kaut kā nematerializējas.

    Kaspars
    10.07.2014 15:13

    Un kas liek domāt, ka android one “lētuči” būs labāki par WP lētajiem?
    par 140EUR pirkts androids ir faktiski nelietojams: bremzē, karās
    Savukārt pa tādu pašu summu pirkts WP strādā, varētu teikt, ka nevainojami, arī pēc ilgākas lietošanas
    abus salīdzinu no pieredzes ;)
    Mans secinājums: nu nestrādā androids normāli uz lētā gala ierīces

    10.07.2014 15:18
    Reply to  Kaspars

    Android ar katu versiju attīstās un ja pirms gada vai diviem pirkts lētais Android aparāts ir briesmu briesmas, tad jau tagad lētās KitKat ierīces kļuvušas kaut cik lietojamas. Android One būs vēl vairāk piedomāts par knapiem dzelžiem un stabilu darbību uz tiem. Ja ražotāji neko nesa*irsīs, tad būtu jābūt OK. Šobrīd, jā, piekrītu WP lētie telefoni būs naskāki par tādas pašas cenas Android ierīcēm. Es te vairāk par to, ka tipisks pircējs vairāk ir dzirdējis par Android ierīcēm un īpaši neaizraujas ar sev nezināmu platformu/ierīču iegādi (pat ja tās var būt labākas).

    Kaspars
    10.07.2014 15:29

    Tieši par to iet runa..lai gan pats no mārketinga neko nesaprotu, bet manuprāt kāds tur ir pamatīgi aizmidzis..tā ir diezgan “cērtama” niša, kur WP varēja paņemt krietni lielāku tirgus daļu
    Bet viss iet un mainās, gaidīsim android gājienu

    10.07.2014 17:02
    Reply to  Kaspars

    Kristap, kā jau teicu, es datus neesmu pārbaudījis, tikai vados no viena avota. Tas, ka no visā pasaulē lietotajiem WP viedtālruņiem 12% tiek lietoti ASV jēgas nav absolūti nekādas. Tā var meklēt korelāciju starp kāmīšu pārošanās izmaiņām ASV un Samsung ķīmiskās rūpniecības tirgus daļas pieaugumiem arktiskajos reģionos.
    Kas attiecas uz WP segmentu kā tādu, ja Microsoft, tāpat kā savulaik Nokia, atradīs Indijā budžeta ierīcēm pieprasījumu (kas nav tik grūti — Indija ir maksimāli pavilkusies uz Microsoft programmnodrošinājumu visos segmentos), ASV tirgus kļūs tik ļoti sekundārs, kā jauna, dārga automašīna, ar ko zīmēties. Un tieši šeit arī parādās korelācija starp Symbian pazušanu (Nokia dzelži, kas arī ir ļoti populāri Indijā) ar 5% tirgus daļas aizvadītā gada beigās pasaulē, uz kā rēķina WP varētu nākt kā aizstājēji. Viss spēlē tam par labu.

    10.07.2014 17:05

    Kā tev šķiet, no kā Microsoft ir lielāka jēga – lētu ierīču tirgošanas Indijā un tamlīdzīgos reģionos vai dārgāku ierīču tirgošanu lielajos (lasi, maksātspējīgajos) reģionos Ķīnā un ASV?

    11.07.2014 00:56

    Indijā mobilos telefonus lieto 904M lietotāju, katru mēnesi pienāk klāt 1M (Vikipēdija, 2014. gada marts). Tātad 5% to Symbian lietotāju sastāda 45,2M lietotāju, kas ir trešdaļa no visiem, kas vispār lieto smārtfonus ASV. Ar tādiem apjomiem ir samērā pie pakaļas, ko tu notirgo gala lietotājam, nopelni tu tāpat vairāk, ja spēj izmantot Symbian=Nokia, Nokia=Microsoft stratēģiju, smērējot lēto galu viņiem. Lai to pašu apjomu notirgotu ASV, bet dārgajā galā, lielākā daļa ieņēmumu segs mārketinga izdevumus (to ļoti labi parādīja pagājušā gada Samsung finanšu dati). Šajā gadījumā mārketingam ir daudz mazāk jādarbojas, jo jau ir lojālie exNokia klienti, kuriem vienkārši fiziski vajag jaunas trubas.

    11.07.2014 12:09

    Pilnīgi piekrītu Sergejam. Kāda jēga salīdzināt Indijas miljardu iedzīvotāju ar Somijas 5 miljoniem, ja netiek izmantotas proporcijas, bet absolūtie skaitļi? Protams, ja zini katras valsts iedzīvotāju skaitu, tad tas kaut ko izsaka un tad Somija izskatās ļoti reprezentabli, lai gan pīrāgā ir tikai 3%. Es pat teiktu, ka ļoti, ļoti iespaidīgi, ka tik maza valsts sit pušu, piemēram, Franciju.

    No otras puses- tas ir arī sava veida nacionālisma jautājums, jo somi pa lielam vēl arvien Nokia uzskata par savu produktu un to labprāt pērk. Tas arī izskaidro mazo Kanādas daļu, jo tur, savukārt, ir savs nacionālais lepnums- BlackBerry/RIM.

    Reklāma