Web Analytics
More
    Reklāma

    Jau 2017. gadā varam gaidīt sarullējamu LG televizoru

    Jaunākie raksti

    Atvāžamo telefonu laiks ir noslēdzies jau sen atpakaļ (kaut gan šur tur pasaulē tos vēl arvien ciena un pat izstrādāti daži Android viedtālruņi, kuriem ir atvāžami ekrāni) un jau redzam, ka tuvojas tuvojas jaunas vēsmas kaut var ar unikālā LG G Flex palīdzību.

    Fotogrāfijās redzamais ir īsts 18 collu OLED ekrāns, ko izgatavojis LG. Tiek ziņots, ka ražotājs tuvākajos gados spēs nodrošināt revolūciju mājas izklaidē un mobilajās ierīcēs ar īsteni lokaniem ekrāniem. Šobrīd esot panākta iespēja 18 collu ekrānu aptīt ap cilindru, kura rādiuss ir 3 cm (diametrs attiecīgi 6 cm, bet piekritīsi, ka 3 cm izklausās labāk). Ekrāna izšķirtspēja nav neko diža un tā ir vien 1200 × 810 punkti (gandrīz 1 miljons pikseļu).

    Reklāma

    Transparent-OLED-640x436

     

    LG sola, ka šo tehnoloģiju attīstīs, līdz ko līdzīgu varēs izdarīt ar UHD 60 collu televizoru. Ražotājs aplēsis, ka jau 2017. gadā varēsim iegādāties 60 collu televizoru nevis kantainā kastē, bet rullī.

    Tiek norādīts, ka skārienekrānu tehnoloģijai vēl tik drīz nevaram gaidīt sarullējamus ekrānus, jo tai jānodrošina papildus slāņi, kas nolasa skārienus un aizsargā ekrānu.

    Flexible-Rollable-OLED_02-640x474

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    10.07.2014 15:35

    tikai jautajums – kada velna pec tas vajadzigs?

    P.
    10.07.2014 16:16
    Reply to  mankulito

    Nu, piemēram, mājas lietotājs varēs televizoru vienkārši pielīmēt pie sienas vai citas virsmas. Nevajadzēs nedz statīvus, nedz galdiņus.
    Piemēram, komerciālais jūzeris var šādus displejus plaši izmantot ofisos vai klientu apkalpošanas telpās, kur pašlaik stāv televizors vai tablo, kas attēlo informāciju klientiem, bet nākotnē varēs vienkārši displejus piekārt pie durvīm vai pielīmēt pie sienas.
    Reklāmas industrija vispār būs stāvā sajūsmā par šādiem ekrāniem. Zudīs daudz ierobežojumu reklāmas izvietošanai ārpus telpām. Būs apaļi reklāmu stabi, būs displeji vilcienos un autobusos, principā vairs nevajadzēs nedz līdzenu virsmu, nedz statīvu displejam.
    Paredzu arī, ka nākotnē televizoriem būs ieliekti ekrāni. Īpašas jēgas no tā nav, bet mārketinga speciālisti to patērētājiem mācēs pasniegt kā mega fīču.

    bombelats
    10.07.2014 19:13
    Reply to  P.

    Visā garajā atbildē viss saistās tikai ar displeja plānumu, bet tā rullēšana kam? Lai vieglāk pārvest mainot dzīvesvietu vai tml.? Un ieliektu TV Samsung jau prezentēja jau kādus pāris mēnešus atpakaļ.

    P.
    10.07.2014 21:58
    Reply to  bombelats

    Nu bet kā Tu iedomājies 1-2mm plānu 60” ekrānu saglabāt nelokāmu, – liksi tam karbona rāmi un stiprības ribas pa diagonāli? Tāda plānuma ekrānam ir jāspēj locīties.

    Rullēšana ir tikai mārketinga triks, lai iespaidīgi pasniegtu tehnoloģiju. Lai gan sadzīvē reizēm noder, piemēram, mušu sišanai.

    Krotow
    10.07.2014 19:54
    Reply to  mankulito

    Lai varētu ar sarullētu televizoru iekaut savus draugus un radus, kuri pārak daudz skatās TV. Piemēram no hokeja un futbola čempionātiem atkarīgos.

    Rūdolfs Putniņš
    11.07.2014 11:25

    Atgādināšu tikai, ka sarullējams ekrāns nav vienāds ar sarullējamu televizoru. Iespiedplates un detaļas tāpat vēl ir cietas.

    P.
    11.07.2014 12:57

    Protama lieta. Tak, ja paskatāmies cik mazītiņi ir viedtālruņi, skaidrs, ka visu pārējo var iespiest pavisam nelielā plāksnītē.

    Rūdolfs Putniņš
    11.07.2014 21:44
    Reply to  P.

    Arī barošanas mezglus? Tāpat vajadzēs kaut kādu “dokstaciju” tam rullim.

    Reklāma