web analytics

Jauno koprades telpu “The Mill” Rīgā atklās Facebook dizaineris

Jaunākie raksti

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G apskats – beidzot sava nosaukuma cienīgs

Samsung jau trešo gadu pēc kārtas savu populāro Galaxy S sēriju prezentē uzreiz ar trim flagmaņiem. Tas nozīmē, ka...

DeLorean atgriezīsies no nākotnes elektroauto veidolā

DMC DeLorean izskatu var mīlēt tikai tas, kurš klausās Excel sacerētas dziesmas (piemēram, Skrillex) un mākslā atzīst tikai taisnstūra...

Apple iPhone 12 var ietekmēt medicīnas ierīču darbību

Jaunais magnētu risinājums iPhone 12 modeļos ļauj ērti veikt bezvadu uzlādi un piestiprināt aksesuārus, taču jau trīs mēnešu laikā...

“Sony” negrasās iesaistīties automašīnu biznesā

"Sony" gada pašā sākumā Austrijas ceļos izmēģināja savu elektroauto prototipu "Vision-S", kas acīmredzami izskatījās tuvu gatavībai nonākt ražošanā. Neskatoties...

“Facebook” ļaus izpētīt datus par ASV prezidenta vēlēšanu reklāmām

"Facebook" nolēmis palielināt caurspīdīgumu reklāmas jomā. Vismaz kas attiecas uz reklāmām, kuras tika rādītas gan "Facebook", gan "Instagram" trīs...



Piedaloties profesionāļiem no Facebook, Infogr.am, Cube, Asketic, Draugiem Grupas un Clearleft, 20.jūnijā ar konferenci tiks atklāta dizaina un IT koprades telpa „The Mill”. Jaunos start-up nozares censoņus uzrunās arī investori no Inventure, Imprimatur Capital un Beanstalk Capital.

„The Mill” ir jaunizveidota dizaineru un programmētāju koprades telpa Rīgā, Brīvības ielas 33.namā. Telpu kopīgiem spēkiem un mērķiem radīja Latvijas jaunie tehnoloģiju un dizaina uzņēmumi – FROONT, Sellfy, Berta CMS un HungryLab.

Telpas atklāšana notiks piektdien, 20.jūnijā kā vienas dienas konference „EXCHANGE” kopā ar pašmāju un ārzemju vieslektoriem. Konferences mērķis ir savstarpēji dalīties pieredzē par cilvēcību dizainā un to, kā dizains spēj uzlabot biznesa rezultātus.

Konferences galvenā runasvīra godu uzņēmies Facebook dizaineris Tims Belonakss (Tim Belonax, ASV). No pasaulē lielākā sociālā tīkla Tims pārvedīs padomus par to, kā dizaina idejas pārvērst cilvēkiem pievilcīgā un uzrunājošā veidā.

Timam pievienosies arī Draugiem Grupas pārstāvji Jūlija Gifford un Jānis Palkavnieks, lai kopīgi diskutētu par cilvēcību dizainā un eksperimentu nozīmi dizaina attīstībā. Diskusiju vadīs FROONT līdzdibinātājs un dizaineris Sandijs Ruļuks.

Otrajā diskusiju panelī Latvijas Startup pārstāvji pārrunās stratēģijas, kas nepieciešamas, lai attīstītu starptautisku, strauji augošu uzņēmumu.

Veiksmes formulu sekmīgu blakus projektu radīšanā atklās Miķelis Baštiks no Asketik, un pārstāvji no Cube. Savukārt pieredzē par to, kāda nozīme dizainam ir investoru lēmumu pieņemšanā, dalīsies investori Tuomas Kosonen no Inventure (Somija), Toby Moore no Imprimatur Capital (Latvija) un Mārtiņš Šulte no Beanstalk Capital (Latvija).

Konferences programmu noslēgs Clearleft programmētājs un Adactio redaktors Džeremijs Kīts (Jeremy Keith, Lielbritānija) ar stāstījumu par to, kā radīt dizainu ar koda palīdzību.

Informācija par biļešu iegādi, kā arī konferences pilna programma atrodama „The Mill” mājas lapā www.millriga.com. Konferences jaunumi tiks publicēti „The Mill” oficiālajā Facebook vietnē. Biļetes var iegādāties šeit (lētākās biļetes maksā 35 eiro).

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: