Reklāma

Infogr.am apbalvo The New York Times par labāko datu vizualizāciju

Jaunākie raksti

Pebble pulksteņa radītājs vēlas piedāvāt mazāka izmēra Android viedtālruni

Kādreiz vēl Sony veidoja maza izmēra Android viedtālruņus ar flagmaņa cienīgu specifikāciju, bet nu gandrīz vienīgā iespēja tikt pie...

Arī LMT pagarina iespēju ukraiņu bēgļiem izmantot bezmaksas mobilos sakarus

LMT pagarina iespēju Ukrainas iedzīvotājiem, kuri atrodas Latvijas teritorijā, vēl uz 90 dienām turpināt izmantot bezmaksas mobilo sakaru pakalpojumus. “Jau...

“Moskvičs” atdzims uz ķīniešu radītas platformas

Jau iepriekš esam rakstījuši, ka Renault pilnībā atstāj Krievijas tirgu, savukārt Renault rūpnīca Maskavā tiks izmantota, lai tur atdzīvinātu...

Withings izziņo jaunu klasiska stila viedpulksteni ScanWatch Horizon ar 30 dienu darbības laiku

Zīmols Withings ir zināms ar dažādām elektroniskajām ierīcēm, kuras palīdz mums sekot līdzi savai veselībai. Tagad produktu klāstu papildinājis...

Audi jaunākajos modeļos tagad piedāvā Apple Music atbalstu

Vācu autoražotāja Audi mašīnu īpašnieki tagad var izmantot Apple Music pakalpojumus savu mašīnu multimediju sistēmā pa taisno, proti, nav...

Ņujorkas dienas laikraksts “The New York Times” ir saņēmis “Infogr.am” balvu par labāko datu vizualizācijas stāstu.

Mediju projekts, kas izpētījis nevienlīdzību ieņēmumos ASV, balstoties uz personas dzimšanas vietu (“In Climbing Income Ladder, Location Matters“), Infogr.am lietotāju balsojumā ieguva vislielāko atzinību un saņēma “Datu žurnālistikas balvu 2014” (Data Journalism Awards 2014), ko organizē “Global Editors Network” (GEN).

3

“Vēlamies pateikties Infogr.am balsotājiem un GEN samita organizatoriem. Esam gandarīti, ka mūsu darbs ir vainagojies panākumiem. Vienmēr ir patīkami saņem pozitīvu atzinību no saviem lasītājiem,” saka Paul Smurl, “The New York Times” digitālo projektu vadītājs.

“The New York Times” projekts “Augot ieņēmumiem, izcelsmes vietai ir nozīme” bija izvirzīts kā viens no 12 labākajiem starptautiskajā Datu žurnālistikas balvas 2014 kategorijā “Datu stāsts interneta vai drukātajā medijā”. Tas bija viens no pieciem labākajiem, ko izvēlējās Infogr.am ekspertu grupa un izvirzīja publiskam balsojumam. Vairāk kā 2000 Infogr.am lietotāji no visas pasaules tieši šo projektu izvēlējās kā labāko šī gada datu vizualizācijas stāstu.

“Mēs izveidojām Infogr.am, lai cilvēkus visā pasaulā iedvesmotu radīt vizuāli uzskatāmas infografikas. Datu vizualizācijas ļauj daudz dziļāk izprast dažādas kopsakarības. “The New York Times” stāsts ir lielisks piemērs tam, kā medijs var iesaistīt savus lasītājus sabiedrībai svarīgos jautājumos,” saka Uldis Leiterts, Infogr.am dibinātājs.

“Infogram” 2012. gada februārī dibināja Uldis Leiterts, Raimonds Kaže un Alise Semjonova. Kompānija ir globāls līderis datu vizualizācijas nozarē. “Infogr.am” ir datu vizualizācijas rīks, kas tiešsaistē ļauj ērti un ātri publicēt datus vizuāli uzskatāmā veidā. Šo servisu visā pasaulē šobrīd izmanto aptuveni 1 miljons lietotāju, ik mēnesi radot ap 50 tūkstošiem infografiku. Lietotāju vidū ir tādi starptautiskie mediji kā Huffington Post, The Guardian, The Walstreet Journal, Washington Post, CBS News, MTV, Al Jazeera un daudzi citi. Gada sākumā jau vēstījām, ka Infogr.am piesaistījis 1.34 miljonu eiro investīcijas.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma