Uzņēmums Apple ir atklājis, ka retos gadījumos Eiropas standartiem atbilstošais Apple 5W USB strāvas adapteris var pārkarst un radīt drošības apdraudējumu. Šis adapteris tika piegādāts komplektā ar tālruņiem iPhone 3GS, iPhone 4 un iPhone 4s laikā no 2009. gada oktobra līdz 2012. gada septembrim. Tas tika pārdots arī kā atsevišķs piederums. Citi Apple 5 W USB strāvas adapteri nav ietverti šajā programmā.
Klientu drošība vienmēr ir bijusi uzņēmuma Apple augstākā prioritāte, un uzņēmums ir izlēmis brīvprātīgi apmainīt visus problemātiskos strāvas adapterus pret jauniem, pārveidotiem adapteriem pilnīgi bez maksas. Apple aicina klientus apmainīt visus problemātiskos adapterus pret jauniem, cik drīz vien iespējams, ievērojot tālāk aprakstīto apmaiņas procedūru. Ja, jūsuprāt, šīs problēmas dēļ esat par maksu veicis nomaiņu, sazinieties ar uzņēmumu Apple, lai vienotos par līdzekļu atmaksu.
Adaptera identificēšana
Aplūkojiet etiķeti, kas atrodas starp jūsu adaptera zariem, un salīdziniet to ar tālāk redzamajiem, sarkanā krāsā iezīmētajiem attēliem. Problemātisku adapteri var atpazīt pēc modeļa numura un burtu “CE” krāsas.
Problemātisko adapteru modeļa numurs ir A1300, un burti “CE” ir vienmērīgā pelēkā krāsā. Ja jums ir problemātiskais adapteris, pārtrauciet tā lietošanu un apmainiet to pret jaunu. Līdz jaunā adaptera saņemšanai varat uzlādēt savu iPhone, pievienojot to datoram ar USB kabeli. Pārveidoto adapteru modeļa numurs ir A1400, un burtiem “CE” ir pelēka kontūra. Adapteri apmainīt nav nepieciešams.
Apmaiņas process
Nogādājiet problemātisko adapteri iesaistītam Apple pilnvarotajam apkopes pakalpojumu sniedzējam. Sākot ar 2014. gada 18. jūniju, programmā piedalīsies arī bezvadu pakalpojumu partneroperatori. Apmaiņas programmas ietvaros būs nepieciešams pārbaudīt jūsu iPhone sērijas numuru, tādēļ, lūdzu, paņemiet to līdzi.
- Apple pilnvarotais apkopes pakalpojumu sniedzējs — meklējiet šeit.
- Bezvadu pakalpojumu partneroperators — meklējiet šeit.
Es būtu neizsakāmi “priecīgs”, ja būtu pa 800 eirām nopircis ābolfonu un tagad konstatētu, ka man ir problemātiskais adapteris, kuru ieslēgt nav vēlams, kur nu vēl atstāt bez uzraudzības pieslēgtu!
Esmu dzirdējis, ka tehniskas problēmas mēdz vajāt vairumu tehnikas produktu. Pozitīvi, ka uzņēmums atzīst problēmas un piedāvā risinājumu nevis mēģina noklusēt vai pat apklusināt klientus, kas problēmas ir pamanījuši.
Protams, ka visiem gadās! Mazie izbadušie un pārgurušie ķīnietīši no Foxconn kaut ko ne tā salodājuši!
Tik liela kompānija nemaz nevarētu īpaši tādas lietas noklusēt. Gan jau ASV kāds ātri caur tiesu no viņiem piedzītu $$$, tā kā gudrāk ir pašiem pieteikties :) !
Ir šāds adapteris, nekādu problēmu nav, esmu to lietojis jau kopš iPhone4 laikiem, iPhone 4 vēl dzīvs. Jau 4. gads. Nemaz netaisos mainīt :D
būtu vēl jauki bijis, ja nebūtu jātešās uz Ganību dambi vai kur tur…
:)
Kā tad tu iedomājies to nomaiņas procesu? Piebrauc Apple vīriņi, paši uznāk pie tevis uz mājokli un nomaina bojāto lādētāju pret jaunu? :) Ja telefons pirkts pie LMT, tad drīzumā būtu jāvar nomainīt pret jauno arī operatora veikalos. Jāsagaida konkrētāka info.
Vari nest uz sev tuvāko Capital veikalu un viņi parūpēsies, lai maināmais adapteris tiek nogādāts uz servisu GD.
Man ir 1400. modelis, un žēl – es labprāt apmainītu lādētāju uz jaunāku, lai gan tas kalpo labi un uzkarst tik nedaudz. USB vads gan ilgi nekalpo, pēc pusotra gada lietošanas drīz būs jāmaina kad pavisam saplīsīs.