Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung virtuālās realitātes brilles papildināšot viedierīču TouchWiz saskarni

    Jaunākie raksti

    Tiek pieļauts, ka viedtālruņi ir izsmēluši savas jaunieviesumu iespējas un tagad kārta virtuālai un paplašinātai realitātei. Google strādā pie sava Glass viedo briļļu projekta, kas nesen kļuvis pieejams izmēģināšanai plašākai publikai. Facebook ir iegādājies Oculus. Samsung, iespējams, strādā pie virtuālās realitātes (VR) brillēm, kas tiks darbinātas kopā ar viedtālruņiem.

    Engadget ziņo, ka Samsung virtuālās realitātes brilles gaidāmas jau šogad un tās mēģinās nostumt ēnā citus ražotājus ar Samsung ierastajām grandiozajām reklāmas un oficiālās izziņošanas kampaņām.

    Reklāma

    Internetā baumo, ka iepriekš aprunātais Samsung Gear Glass projekts būšot nevis paplašinātās realitātes brilles, bet gan VR brilles ar OLED ekrānu, kas būs labāks par Oculus Rift piedāvāto.

    Samsung veidotās brilles būšot lētākas par konkurentu piedāvāto cenu. Tas gan Samsung gadījumā izklausās neticami. Oculus Rift izstrādātāja komplekts maksā $300 – 350, baumotā mazumtirdzniecības cena ir arī ap $300.

    Oculus uzņēmuma izveidotājs Palmer Luckey norāda, ka salīdzinoši izstrādāt un saražot VR brilles nav nemaz tik sarežģīti mūsdienās. Sarežģītākais ir VR brilles apgādāt ar noderīgām un ērti lietojamās aplikācijām, kā arī pārliecināt pircēju, ka VR ir tagadne, nevis tāla nākotne vai muļķības no vecām zinātniskās fantastikas filmām.

    Šobrīd notiekot aizkulišu cīņa par VR briļļu standartu – kurš pirmais uzsāks un visvairāk pārdos savus VR briļļu modeļus, tas arī turpmāk būs visu VR ierīču pamata izstrādātājs.

    VR nekur nepazudīs, bet Palmer Luckey atzīst, ka ļoti vāji pirmie briļļu modeļi var ticību VR apslāpēt pašā saknē, gluži kā tas ir ar viedajiem pulksteņiem. Pietiek ar vienu pašu draņķīgu Samsung pirmo modeli, kas ir plaši izreklamēts (un ne pārāk veiksmīgi strādā), lai visus viedos pulksteņus uzskatītu par bezjēdzīgiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma