Reklāma

25 populārākās interneta vietnes Latvijā (aprīlis)

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

Starptautiskais interneta izpētes un konsultāciju uzņēmums Gemius publicējis aprīlī apmeklētāko interneta lapu Top 25. Kā liecina dati, Lattelecom lēmums pārtraukt ziņu kanāla TV3 translāciju ir atstājis pozitīvu ietekmi uz video vietnes tvplay.lv reitingiem, kas kopš pagājušā mēneša ir ievērojami auguši. Kāpumu un apmeklējumu rekordu sasniedzis arī ziņu portāls vesti.lv.

Ar aprīļa sākumu Lattelecom interaktīvās televīzijas lietotājiem vairs nepiedāvā kanālu TV3, līdz ar ko var secināt, ka cilvēki daudz aktīvāk izmanto iespēju skatīties kanālu TV3 internetā. Tvplay.lv, kas ir lielākais nacionālais video portāls, kurā var skatīties pārraides no dažādiem TV kanāliem, tajā skaitā TV3, aprīlī sasniedza 191 tūkstošus lietotāju lielu auditoriju, kas ir ļāvis apmeklētāko lapu topā pakāpies no 18. uz 13. vietu, sasniedzot arī auditorijas rekordu.

Tvplay.lv kāpumu komentē MTG TV un Radio vadītāja Latvijā Baiba Zūzena: “Aprīļa dati skaidri apstiprina tendenci, ka aizvien lojālāki kļūst esošie TVPlay lietotāji – tie portālā atgriežas aizvien biežāk, novērtējot plašo Latvijā radīto informatīvo un izklaides raidījumu klāstu, TVPlay izaugsmi pozitīvi ietekmējis arī populārā seriāla UgunsGrēks sezonas fināla tuvošanās. Būtiskais auditorijas pieaugums aprīlī saistāms arī ar faktu, ka TV3 nav pieejams Lattelecom interaktīvajā televīzijā – jaunie TVPlay lietotāji meklēja un atrada videoportālā TV3 saturu, kā arī novērtēja platformas lietošanas ērtumu un piedāvātā satura dažādību.”

No_datoriem_apmekletako_lapu_top25_21_05_2014

Savas pozīcijas turpina uzlabot un par vairākām vietām topā pakāpies arī ziņu portāls krievu auditorijai vesti.lv. Vesti.lv martā tika apvienots ar telegraf.lv, savukārt aprīlī portālam tika pievienots sludinājumu portāls reklama.lv. Tas ir ļāvis uzstādīt jaunu apmeklējumu rekordu – aprīlī vesti.lv sasniedza 182 tūkstošus lietotāju lielu auditoriju, kas no iepriekšējā mēneša 22.vietas ir pavirzījis portālu uz 14. vietu. Lēcienu piedzīvojis arī tiešsaistes kino portāls megogo.net, kas no 20. vietas pavirzījies uz 16. vietu, kopā sasniedzot 157 tūkstošus lietotāju lielu auditoriju.

Aprīļa topā pirmās 3 vietas joprojām nemainīgas. Līderpozīciju ieņem inbox.lv, ko mēnesī apmeklējuši 752 tūkstoši lietotāji, otrajā vietā ierindojas ziņu portāls delfi.lv, ko apmeklējuši 721 tūkstoši apmeklētāji, bet kā trešie seko sociālais tīkls draugiem.lv ar 617 tūkstošus lietotāju lielu auditoriju.

Aprīļa Top 25 lielāko kritumu piedzīvojusi Latvijas Republikas tiesību aktu vietne likumi.lv, kas no 14. vietas noslīdējusi uz 19. vietu. Zemākā pozīcijā atrodas arī ģimenes portāls mammamuntetiem.lv, kas no 16. vietas nokritis uz 20. vietu. Aprīļa topu atstājis ziņu portāls mixnews.lv.

Tops veidots, balstoties uz 15-74 g.v. auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas aprīlī piedalījās gemiusAudience pētījumā. gemiusAudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses. Pilns portālu tops pēc reālo lietotāju skaita, lappušu skatījumu skaita (page views) un sasniedzamības (reach) apskatāms publiskajā tendenču vietnē www.audience.gemius.lv.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Drīzāk jau “25 populārākās lapas, kas ietilpst Gemius klubiņā”.

Nu kaut vai salidzini.lv tak ir populārāks par kurpirkst.lv ne? Bet topā neparādās. Un kāpēc piedalās .ru un .net zonas lapas?

*kurpirkt.lv

Kaspars

kurpirkst.lv – laba ideja mājaslapai :D

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: