Reklāma

Google bezpilotu auto braukā bez starpgadījumiem

Jaunākie raksti

“Tesla” nerealizētā peļņa no ieguldījumiem “Bitcoin” sasniegusi vienu miljardu dolāru

Izskatās, ka "Tesla" ieguldījumi bitkoinos vainagojušies panākumiem un pašreiz nesuši pat ļoti saldus augļus. Kompānija janvāra beigās veica ievērojamu...

“IFA Berlin 2021” tehnoloģiju konference tiek plānota kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

"IFA Berlin" tradicionāli ir ļoti gaidīts un vērienīgs pasākums, kurā iespējams uzzināt par aktuālāko plaša patēriņa elektronikas un sadzīves...

Turcija aizliedz maksājumus ar kriptovalūtām

Turcijas Republikas Centrālā banka piektdien nākusi klajā ar nepatīkamu vēsti ikvienam šīs valsts kriptovalūtas lietotājam. Sākot ar 30. aprīli...

“Google Earth” piedāvā video, kas parāda vietas ģeogrāfiskās izmaiņas 37 gadu garumā

"Google" savam pakalpojumam "Google Earth" pievienojusi jaunu funkciju "Timelapse", kas ar interaktīvu video palīdzību ļauj redzēt, kā gadu gaitā...

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Kompānija Google turpina testēt robotizētās bezpilota automašīnas. Pa Kalifornijas un Nevadas ceļiem braukā vairāk nekā desmit šādu automašīnu un kopumā tās nobraukušas vairāk nekā 1 miljonu kilometru bez ceļu satiksmes incidentiem, ja neskaita gadījumus, kad pie stūres sēdies šoferis-izmēģinātājs un pārņēmis auto vadību.

Publiskotajā videomateriālā Google demonstrē jūtamus auto “intelekta” uzlabojumus. Programmatūra spējīga vienlaicīgi reaģēt uz simtiem objektu, atpazīt gājēju pārejas, apazīt aizlieguma zīmes satiksmes regulētāju rokās, atpazīt gājējus, velobraucējus un daudzas citas lietas.

Datorsistēma pamana objektus visās pusēs (notiek panorāmas vērošana 360 grādu leņķī). Katrā automašīnā uzstādīta aparatūra, kuras izmaksas ir 150 000 USD, datu apstrāde notiek reālā laikā. Ņemot vērā apstākli, ka datorsistēma nav neironu tīkls, kas izglītojas pats, tajā nepārtraukti jāievada dažādu satisksmes situāciju algoritmi. Publiskotajā videomateriāla redzams kā sistēma aprēķina velobraucēja braukšanas trajektoriju, kurš tuvojas no aizmugures.

Spriežot pēc pieejamās informācijas, Googles bezpilotu auto vēl nav spējīgs brīvi pārvietoties pa jebkuriem ceļiem, bet tikai izmantojot speciālas kartes. Tas nozīmē, ka nākotnē Google varētu attīstīt speciālu karšu veidošanu dažādām pasaules pilsētām.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=dk3oc1Hr62g]

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: