Reklāma

Samsung Galaxy ierīču lietotājiem rada Milk Music mūzikas straumēšanas servisu

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Kad jau šķita, ka mūzikas straumēšanu servisu ir kļuvis par daudz, Samsung nāk klajā ar savējo. Saukts par Milk Music šis bezmaksas un bezreklāmu (pagaidām) serviss ir pieejams tikai uz dažām Samsung ierīcēm un pagaidām pieejams tikai ASV. Atbalstīto ierīču sarakstā ir Galaxy S3, Galaxy S4 (Mini un Active modeļi), Galaxy Note 2/3 un Mega 6.3 viedtālruņi. Sagaidāms, ka serviss būs pieejams arī uz nesen prezentētā Galaxy S5 viedtālruņa. Serviss pagaidām nav pieejams uz planšetdatoriem. Milk Music baudīšanai pieejami 13 miljoni dziesmu un tās nodrošina Slacker Radio serviss. Salīdzinājumam, Spotify ir pieejami vairāk nekā 20 miljoni dziesmu. Nākotnē serviss var būt pieejams ārpus ASV un iegūt maksas pakalpojumus, taču Samsung par to pagaidām nesniedz konkrētāku informāciju.

Milk Music grafiskā saskarne veidota gaumīga un savā ziņā atgādina klasisku radio. Jāsaka, ka aplikācija izskatās pavisam labi un es pat teiktu, ka dizana ziņā tā ir netipiska Samsung, kas līdz šim nav spīdējis dizaina ziņā. Ekrāna centrā novietots liels riņķis, kuru grozot var pārslēgties starp žanriem un apakšžanriem. Klausītājiem kopumā pieejami 15 žanri, kuru mūzika sadalīta 200 dažādās radio “stacijās”, kuras veidojuši servisa autori. Tātad, tas ir kūrēts mūzikas serviss gluži kā nesen prezentētais Beats Music. Klausītāji var atzīmēt sev tīkamu mūziku un stundas laikā var izlaist līdz sešām dziesmām, ja tās nešķiet gana labas. Aplikācija automātiski lejupielādē dažādu žanru pirmo dziesmu sākumus, lai lietotājam radītu sajūtu, ka pārslēgšanās starp tiem notiek zibenīgi.

nexusae0_Screenshot_2014-03-07-13-23-32 nexusae0_Screenshot_2014-03-07-13-12-07 nexusae0_Screenshot_2014-03-07-13-24-16

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=wbzzisfyYDw]

Ja tomēr ir vēlme iemēģināt Milk, tad tāda iespēja jau ir – Milk var palaist arī uz citu Android ražotāju ierīcēm, taču tām jābūt ar atvērtām superlietotāja tiesībām (lasi, rūtotām). Visdrīzāk būs jāatrod arī kāds veids kā apmuļķot servisu un likt tam domāt, ka esam ASV.

Piezīmēšu, ka šis nav pirmais Samsung mēģinājums iekarot mūzikas pasauli, jo caur Samsung Hub var piekļūt maksas mūzikas straumēšanas servisam, kas lielā mērā līdzīgs Spotify. Tāpēc interesanti kādi uzņēmumam plāni ir Milk Music sakarā un vai tam izdosies piesaistīt klausītāju uzmanību. Vai tu izmantotu šādu mūzikas servisu, ja tas būtu pieejams Latvijā?

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma