Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple nopērk TestFlight aplikācijas radītāju uzņēmumu Burstly

    Jaunākie raksti

    Pagājušās nedēļas nogalē kompānija Apple iegādājās tehnoloģiju jaunuzņēmumu Burstly. Santamonikā bāzētais uzņēmums 2012. gadā iegādājās un līdz šim brīdim attīstīja izstrādātāju vidū populāro aplikāciju testēšanas servisu TestFlight. Ar šī servisa palīdzību aplikāciju izstrādātāji var ierobežotam lokam lietotāju bez aplikācijas iesniegšanas App Store ērti izplatīt aplikāciju testa versijas un centralizēti saņemt informāciju par aplikācijas problēmām. Tas ļauj radīt un klientiem piedāvāt kvalitatīvāk nostrādātas aplikācijas. Pagaidām abas kompānijas nesniedz plašāku informāciju par pirkuma summu un noteikumiem, taču Burstly norāda, ka TestFlight pēc 21. marta vairs nebūs pieejams uz Android ierīcēm. Tādējādi šis serviss kļūs ekskluzīvs tikai Apple ierīcēm.

    Jau iepriekš Apple ir veikusi izmaiņas un tagad izstrādātājiem piedāvā 100 promo kodus (iepriekš bija 50 kodi) savu aplikāciju testēšanas nolūkiem. Tas liek domāt, ka Apple arī turpmāk veltīs lielāku uzsvaru uz aplikāciju testēšanas procesa atvieglošanu un tas ļaus izstrādātājiem pieteikt App Store kvalitatīvāk nostrādātas aplikācijas. Pēdējā laikā iezīmējas tendence, ka lieli tehnoloģiju uzņēmumi iegādājas mazākus uzņēmumus un tehnoloģijas, kas ļauj atvieglot dzīvi izstrādātājiem. 2013. gada sākumā Twitter iegādājās mobilo aplikāciju analītikas un testēšanas rīku Crashlytics un Facebook nopirka populāro izstrādātāju rīku radītāju Parse.

    Reklāma

    Apple ik pa laikam iegādājas mazākas kompānijas un īpaši neskaidro kāpēc un kādiem nolūkiem tas tiek darīts. Pārsvarā nopirkto uzņēmumu tehnoloģijas tiek iestrādātas Apple servisos un labu inženieru tehnoloģiju kompānijām nekad nevar būt par daudz.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma