Reklāma

Mozilla Firefox pārlūkā tiks iestrādātas reklāmas

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Šodien populārā tīmekļa pārlūka Firefox veidotājs Mozilla paziņoja par to, ka turpmāk pārlūkā tiks iestrādāta reklāmu platforma. Tagad esošs Firefox lietotājs atverot jaunu cilni (tab) ierauga biežāk apmeklētās tīmekļa vietnes. Savukārt jauniem pārlūka lietotājiem šāda informācija vēl nav ievākta un tie iegūst tukšus blokus. Mozilla uzskata, ka šos laukus var aizpildīt ar lietotājam noderīgu informāciju un arī mazliet nopelnīt.

Šādi izskatās jauna lietotāja atvērta cilne
Šādi izskatās jauna lietotāja atvērta cilne

Turpmāk jauni Firefox lietotāji Directory Tiles programmas ietvaros jaunā cilnē ieraudzīs viņam piemeklētas tīmekļa saites. Daļa no šīm saitēm būs no Mozilla ekosistēmas, daļa būs lietotājam piemeklētas viņa reģionā populāras tīmekļa vietnes un daļa būs sponsorētas saites no Mozilla sadarbības partneriem. Reklāmas bloki tiks uzskatāmi atzīmēti, ka tās ir reklāmas. Visdrīzāk tas ir veids kā notestēt jauno reklāmas formu un panākumu gadījumā šīs sponsorētās saites tiks attēlotas arī visiem citiem Firefox lietotājiem katru reizi, kad tiks atvērta jauna cilne.

Te gan jāpiezīmē, ka Mozilla Foundation ir bezpeļņas organizācija, taču tās ietvaros eksistējošais Mozilla Corporation (izstrādā Firefox pārlūku) galvenos ienākumus saņem no Google par to, ka tieši šis meklētājserviss pārlūkā iestatīts kā noklusētais. Līdz šim Firefox pārlūks nav bijis draudzīgākais pret reklāmas tīkliem, jo lietotājiem piedāvāja rīkus, kas liedz izsekot viņu darbībām internetā un tādējādi apgrūtina viņiem atbilstošu reklāmu attēlošanu. Redzēsim vai reklāmas industrija šoreiz būs draudzīgi noskaņota pret Mozilla un tās nešpetno Firefox.

AvotsMozilla
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma