Pagājušajā nedēļā ziņojām par to, ka Sony pārdod savu VAIO datoru biznesu un turpmāk koncentrēsies uz attēlveidošanas, izklaides (videospēļu) un mobilo ierīču tehnoloģijām un pakalpojumiem. Tāpēc pārsteigumu nespēj izraisīt Sony paziņojums par aiziešanu arī no e-grāmatu biznesa. Nevarētu arī teikt, ka tajā Sony ir izdevies sasniegt vērā ņemamus panākumus un Sony e-lasītāji nav iemantojuši tādu popularitāti kā, piemēram, Amazon Kindle.
Marta beigās ASV un Kanādā Sony slēgs Reader digitālā satura veikalu un lasītāju kontus kopā ar nopirkto saturu pārvirzīs uz Kobo platformu. Sony mierina, ka izmaiņu skartajiem lietotājiem nevajadzētu uztraukties, jo pāreja būs automātiska un Sony WiFi e-lasītāju īpašnieki no savām ierīcēm varēs piekļūt Kobo eBookstore. Tāpat Kobo servisa aplikācijas ir pieejamas arī uz iOS un Android ierīcēm. Attiecīgajos reģionos Kobo aplikācija tiks uzstādīta arī uz Xperia sērijas viedtālruņiem un planšetdatoriem.
Kobo ir digitālo grāmatu, žurnālu un avīžu serviss, kurā savas grāmatas piedāvā 1.3 miljoni autoru no visas pasaules un to izmanto 18 miljoni lietotāju. Serviss piedāvā arī vairākus e-tintes elektroniskos lasītājus.
Sony Reader bija labs, bet dargs un arī nespēja piedāvāt tāda līmeņa servisu, kas bija Amazon Kindle. Žēl ka e-grāmatu bizness pamazām monopolizējas un te paliek tikai Amazon.